Είστε εδώ

WRC

Ράλι Μεξικού: Νίκη Οζιέ-Ινγκρασιά-Toyota

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Άρον –άρον ολοκληρώθηκε το ράλι Μεξικού, ακυρώνοντας μάλιστα το 3ο και τελευταίο σκέλος του αγώνα. Ο λόγος είναι τα πληρώματα και οι ομάδες να κερδίσουν χρόνο και να επιστρέψουν στη βάση τους, καθώς λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού οι πτήσεις ακυρώνονται και η επιστροφή στην Ευρώπη για τις ομάδες γίνεται όλο και πιο δύσκολη. 

Στο αγωνιστικό μέρος οι Οζιέ-Ινγκρασιά πήραν τον πρώτη τους νίκη οδηγώντας Toyota Yaris WRC, την 6η στο Μεξικό, χωρίς μάλιστα να απειληθούν από κανένα άλλο πλήρωμα. 

Τώρα στις γνωστές παραφιλολογίες του τύπου εάν οι Τάνακ-Γιερβόεγια (Hyundai i20 WRC) που τερμάτισαν δεύτεροι δεν είχαν την έξοδο ώστε να καταστρέψουν την πίσω ανάρτηση, ή εάν οι Νεβίλ-Γκιλσούλ(Hyundai i20 WRC) δεν εγκατέλειπαν από κινητήρα, ίσως ο αγώνας να είχε άλλη εξέλιξη, όλα αυτά είναι στη θεωρία. 

Στο Μεξικό οι 6 φορές παγκόσμιοι πρωταθλητές «μίλησαν» με τον δικό τους τρόπο στο πρώτο χωμάτινο αγώνα της χρονιάς και έδειξαν oτι είναι αποφασισμένοι για την διεκδίκηση του τίτλου. 

Στην 3η θέση, οι Σούνινεν-Λέχτινεν με το Ford Fiesta WRC, στο καλύτερο αποτέλεσμά τους στα σαλόνια του παγκοσμίου πρωταθλήματος. Στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα φιγουράριζαν στη δεύτερη θέση, αλλά ο άνεμος Τάνακ ήταν σαρωτικός και δεν μπόρεσαν να κρατήσουν τη θέση στο 2ο και τελευταίο σκέλος όπως εξελίχθηκε ο αγώνας… 

Οι νικητές του ράλι Σουηδίας, Έβανς-Μάρτιν(Τoyota Yaris WRC) δεν βρέθηκαν στην πιο καλή τους μέρα τερματίζοντας στην 4η θέση με τους Ροβάνπερα-Xαλτούνεν(Toyota Yaris WRC) να ολοκληρώνουν στην 5η θέση «γεμίζοντας» τον ασκό των ράλι με εμπειρίες καθώς το μέλλον είναι μπροστά τους. 

Στην 6η και 7η θέση τα δύο πρώτα πληρώματα με τα R5. Οι Τίντεμαν-Μπάθ με Skoda Fabia R5 και Γκριάζιν-Φεντόροφ με Hyundai i20 R5.

Από τις 21 Ειδικές Διαδρομές, οι Νεβίλ-Γκιλσούλ ήταν ταχύτεροι στις 8, οι Τάνακ-Γιερβόεγια σε 6, οι Οζιέ-Ινγκρασιά σε 4, και από μια κέρδισαν οι Σόρδο-Ντελ Μπάριο , Ροβάνπερα-Χαλτούνεν, μια ακυρώθηκε.  

Επόμενος αγώνας το ράλι Πορτογαλίας 21-25 Μαΐου, καθώς  το ράλι Αργεντινής που ήταν προγραμματισμένο μεταξύ 30 Απριλίου -3 Μαΐου αναβλήθηκε. 

Φωτογραφίες: reporter-images 

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Ένα ορόσημο στην ιστορία της γιορτάζει η Volvo, καθώς φέτος συμπληρώνεται μια δεκαετία από τότε που την εξαγόρασε η κινέζικη Geely.

Πολλοί ιδιοκτήτες κλασικών μοντέλων επιλέγουν να κάνουν τροποποιήσεις στα αυτοκίνητά τους, με πιο συνήθη σκοπό την αύξηση της ισχύος, δραστηριότητα η οποία θα συνεχιστεί παρά τον ερχομό των ηλεκτρικών.

Στη μάχη καταπολέμησης του κορωνοϊού (covid-19) έχουν ριχτεί αρκετές αυτοκινητοβιομηχανίες οι οποίες έχουν αναλάβει την παραγωγή ιατρικού εξοπλισμού, ενώ η Mercedes δεν αποτελεί εξαίρεση.

Το North American International Auto Show (NAIAS), η πιο σημαντική έκθεση αυτοκινήτου που ήταν προγραμματισμένη τον Ιούνιο στη Μέκκα της παγκόσμιας αυτοκίνησης, στο Ντιτρόιτ, αναβλήθηκε, λόγω κορωνοϊού. 

Με τον κορωνοϊκό να θερίζει στην Ιταλία, ο ένας αγώνας μετά τον άλλον, όπως είναι φυσικό, αναβάλλεται.

Έχει αρχίσει να γίνεται μόδα. Το αυτοκίνητο που οδηγούμε καθημερινά, να στολίζει σε κλίμακα ένα μέρος του σπιτιού μας.

Ο Αντρέα Αντάμο είναι ο αγωνιστικός διευθυντής της Hyundai Motorsport. Αυτή την περίοδο το τμήμα υπολειτουργεί καθώς όλοι οι αγώνες έχουν ανασταλεί ή ακυρωθεί λόγω του κορωνοϊού, οπότε είναι μια καλή ευκαιρία για ανάκριση στον ισχυρό άνδρα της Hyundai Motorsport. 

Lamborghini Urus

Η Ιταλία πλήττεται σφοδρά από την πανδημία του κορωνοϊού. 

Η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας εξέδωσε την εξής ανακοίνωση:

“Για λόγους πρόληψης της εξάπλωσης του COVID-19, ανακοινώνεται η προσωρινή απαγόρευση πτήσεων  από την Ολλανδία και την Γερμανία προς την Ελλάδα και αντίστροφα. 

Μπορεί ο Μπέρνι Έκλεστον να πούλησε στα τέλη του 2016 τη Formula 1 στη Liberty Media, όμως είχε βρεθεί στο τιμόνι του αθλήματος σχεδόν για σαράντα χρόνια, οπότε η άποψή του έχει ιδιαίτερη βαρύτητα.