Είστε εδώ

WRC

Ράλι Μεξικού : Νίκη Οζιέ-Ινγκρασιά-Ford Fiesta

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Τελικά ο αγώνας «ολοκληρώθηκε» στην 14η Ειδική Διαδρομή όταν ο Λεμπ πρωτοπόρος στη γενική κατάταξη αντιμετώπισε κλατάρισμα στο μπροστινό αριστερό τροχό του Citroen C3 WRC που τον έριξε 5ο.

Έτσι «άφησε» ελεύθερο το πεδίο στον Οζιέ που είχε πλησιάσει απειλητικά τον Λεμπ στα 15.5 δευτ. καθώς με 8 ακόμα Ειδικές Διαδρομές να απομένουν για την ολοκλήρωση του αγώνα, η κόντρα μεταξύ των δύο συμπατριωτών θα ήταν για σενάριο. 

Όμως το κλαταρισμένο ελαστικό έπαιξε το ρόλο του. 

Αυτό πάντως που μένει είναι η εκπληκτική εμφάνιση του Λεμπ με συνοδηγό τον πιστό του φίλο Ντανιέλ Ελενά.

Έδειξε ότι παρά τα 44 χρόνια και οδηγώντας για πρώτη φορά αυτοκίνητο των νέων προδιαγραφών της κατηγορίας WRC παραμένει μαέστρος, δίνοντας το μήνυμα κυρίως στους νέους εργοστασιακούς οδηγούς ότι η κορυφή θέλει πολύ δουλειά και ότι δεν είναι για τον καθένα.  

Από κει και πέρα άξιος συγχαρητηρίων ο Οζιέ.  Οδήγησε τέλεια στα όριά του το Ford Fiesta WRC αποδεικνύοντας ότι δεν είναι τυχαία μαζί με τον Ινγκρασιά 5 φορές παγκόσμιοι πρωταθλητές.  

Δούλεψε όμως και το Ford σαν πολυβόλο φέρνοντας τα χαμόγελα στην ομάδα του Μαλκολμ Γουίλσον. 

Η 2η θέση παίχτηκε δύο Ειδικές πριν το τέλος όταν σε μια τσιμεντένια αριστερή στροφή το Citroen C3 WRC των Μικ-Ναγκλ γλίστρησε προς την εξωτερική μεριά και τουμπάρισε.

Υπήρξαν θεατές σε αυτό το σημείο, επανέφεραν το γαλλικό αυτοκίνητο στο δρόμο, αλλά οι Σόρδο-Ντελ Μπάριο κάνοντας και αυτοί έναν υπέροχο αγώνας με το Hyundai i20 WRC προσπέρασαν το πλήρωμα του γαλλικού αυτοκινήτου ανεβαίνοντας έτσι στη 2η θέση του βάρου. 

Οι Μίκελσεν-Γιέγκερ με το άλλο Hyundai i20 WRC πήρε μια «αθόρυβη» τέταρτη θέση, μπροστά από τους Λεμπ-Ελενά που έδωσαν άλλη υπόσταση στο θεσμό με τη συμμετοχή τους.

Από κει και κάτω Νεβίλ (που αντιμετώπισε τα μύρια όσα) με το Hyundai i20 WRC, o Tίντεμαν πρώτος στο WRC2 με το Skoda Fabia R5, και ο Λάτβαλα που έκανε χρήση του κανονισμού rally2 καθώς είχε εγκαταλείψει από τα ηλεκτρικά του Toyota Yaris WRC, και ο Γκρινσμιθ ένας νέος βρετανός που δείχνει να έχει ταλέντο (δεύτερος στο WRC2 με Ford Fiesta R5) συμπληρώνουν την πρώτη 9άδα.

Για την ιστορία οι 5 ταχύτεροι στην power stage που δίνει επιπλέον βαθμούς ήταν Τάνακ, Οζιέ, Λάτβαλα, Νεβίλ και Μίκελσεν.      

Σχετικά άρθρα

Γκραν Πρι Γαλλίας

Το Γαλλικό Γκραν Πρι δεν εξελίχθηκε όπως ήθελε η Scuderia Ferrari.

Ferrari

Στη θέα τους μένεις ακίνητος, καθώς δεν ξέρεις ποια Ferrari να θαυμάσεις, τη LaFerrari Aperta ή την «κλειστή» LaFerrari, τη GTC4 Lusso, την Portofino, την 812 Superfast ή την 488 GTB, έχοντας δίπλα τις F40 και F50 και την F12tdf.

Peugeot

Το Peugeot 308 έχει φέρει αρκετά καλές πωλήσεις στη γαλλική εταιρεία ωστόσο κάποια στιγμή θα πρέπει να αντικατασταθεί και αυτή η στιγμή φαίνεται ότι θα είναι το 2021 ας δούμε, όμως, τι μπορούμε να περιμένουμε από το νέο μοντέλο.

Volvo

Με το ρυθμό που εξελίσσεται η αυτόνομη οδήγηση υπάρχει περίπτωση να μας χωρίζουν μόλις τρία χρόνια από το πρώτο σχετικά προσιτό μοντέλο στο οποίο όλοι οι επιβάτες, συμπεριλαμβανομένου του οδηγού, θα μπορούν να κοιμηθούν κατά τη διάρκεια μιας διαδρομής.

Υδρογόνο

Όσο οι προδιαγραφές για τις εκπομπές ρύπων θα γίνονται πιο αυστηρές οι κατασκευαστές θα αναζητούν εναλλακτικές μορφές ενέργειας για την κίνηση των αυτοκινήτων και μία από τις πιο πολλά υποσχόμενες είναι το υδρογόνο.

Ford

Μπορεί η τέταρτη γενιά του Ford Focus να παρουσιάστηκε πριν λίγο καιρό όμως ακόμα μαθαίνουμε πληροφορίες σχετικά με τα στοιχεία άνεσης και ασφάλειας που έχει τοποθετήσει η αμερικάνικη εταιρεία στο μικρομεσαίο μοντέλο της.

Γκραν Πρι Γαλλίας

Μοναχικός καβαλάρης στην πίστα του Πωλ Ρικάρ ο Χάμιλτον σημείωσε την 3η φετινή του νίκη, όσες και ο Φέτελ.

Ξεκίνησε πρώτος, τερμάτισε πρώτος χωρίς να απειληθεί ούτε μια φορά από κανέναν άλλον συνδυασμό.

Citroen C4 Cactus

Το νέο C4 Cactus το πρώτο μοντέλο της γαλλικής εταιρίας που εφοδιάζεται με το νέο σύστημα αναρτήσεων Progressive Hydraulic Cushions (PHC) και τα ανατομικά καθίσματα Advanced Comf

Pikes Peak

Τα ρεκόρ είναι για να καταρρίπτονται και ο τρεις φορές νικητής της ανάβασης του Κολοράντο Πάικς Πικ, Ρομαίν Ντυμά, «έσπασε» το ρεκόρ του Λεμπ κατά 16 δευτ. οδηγώντας το πρώτο αγωνιστικό ηλεκτροκίνητο μοντέλο της Volkswagen με τους 680 ίππους.

Οpel Combo Life

Για τους φίλους που αναζητούν χώρους, ή τις πολυπληθείς οικογένειες η Opel προτείνει  το νέο της μοντέλο το Combo Life.