Είστε εδώ

WRC

Ράλι Γερμανίας: Νίκη Τάνακ, θρίαμβος της Toyota

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Μπορεί οι Τάνακ-Γιερβόεγια να κέρδισαν τον 4ο αγώνα (Χιλή, Πορτογαλία, Φινλανδία, Γερμανία) από τους 5 συνολικά που διεξήχθηκαν το τελευταίο διάστημα,πραγματοποιώντας εκπληκτική εμφάνιση στο ασφάλτινοράλι Γερμανίας, αλλά αυτό που ζει ο Άκιο Τογιόντα(πρόεδρος της Toyota) και Τόμι Μάκινεν (αγωνιστικός διευθυντής) δεν έχει προηγούμενο. 

Και πώς να έχει όταν τα τρία Toyota Yaris WRC κάνουν το 1-2-3 στο ράλι Γερμανίας. Μια χώρα που πρωταγωνιστεί στο χάρτη των πωλήσεων στην Ευρώπη, και που η Toyota έχει στην Κολωνία την έδρα του Motorsport τμήματος. 

Στον αγώνα τα Toyota boy’s έστειλαν στο καναβάτσο τους αντιπάλους τους, ειδικά ο Τάνακ τους Οζιέ και Νεβίλ, οι άλλοι δύο συνδυασμοί που διεκδικούν το πρωτάθλημα. 

Μάλλον θεωρητικά (αν και στους αγώνες όλα κρίνονται στη λήξη) μετά το αποτέλεσμα στη Γερμανία, καθώς οΝεβίλ (Hyundai i20 WRC) τερμάτισε 5ος (έχοντας σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο στην power stage) και ο Οζιέ(Citroen C3 WRC) 8ος με πέμπτο ταχύτερο χρόνο στην power stage. Και οι δύο στο πιο σημαντικό σημείο του αγώνα είχαν κλαταρισμένα ελαστικά, που σημαίνει ότι έχασαν πολύτιμο χρόνο και κάθε επαφή με τη νίκη. 

Όμως έτσι είναι οι αγώνες. 

Τα εύσημα όμως ανήκουν και στα άλλα δύο πληρώματα της Toyota που συνόδεψαν τους νικητές στο βάθρο, τους Μικ-Μάρσαλ και Λάτβαλα-Άντιλα. 

Για την ιστορία ο Σόρδο (Hyundai i20 WRC) κράτησε ψηλά τη σημαία της Hyundai τερματίζοντας στην 4ηθέση παρά το πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων.

Ο Λάπι (Citroen C3 WRC) τερμάτισε στην 6η θέση, ο Μίκελσεν (Hyundai i20 WRC) στην 7η και ο Γκρίνσμιθ(Ford Fiesta WRC) στην 9η. 

Οι 5 ταχύτεροι στην power stage ήταν: Νεβίλ, Σουνίνεν, Λάτβαλα, Μικ, Οζιέ.

Στο WRC2 pro o Κοπέτσκι(Skoda Fabia R5 Evo) πήρε τη νίκη και ακολούθησαν Καμιλί(Ford Fiesta R5) και Ροβάνπερα (Skoda Fabia R5 Evo)

Ετσι μετά το ράλι Γερμανίας η βαθμολογία διαμορφώθηκε ως εξής. Τάνακ 205, Νεβίλ 170, Οζιέ 163, Μικ 80.

Για το αντίστοιχο των κατασκευαστών: Hyundai 289, Toyota 281, Citroen 216, Ford 168. 

Επόμενη συνάντηση το ράλι Τουρκίας 12-15 Σεπτεμβρίου.

 

 

Σχετικά άρθρα

Ράλι Τουρκίας

Το αποτέλεσμα στο ράλι Τουρκίας, ανακάτεψε την τράπουλα σε ό,τι έχει να κάνει με την διεκδίκηση του τίτλου, με τους Οζιέ-Ινγκρασιά με το Citroen C3 WRC να κερδίζουν τον πιο δύσκολο και σκληρό αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος, οι Τάνακ-Γιερβόεγια να εγκαταλείπουν από τα ηλεκτρονικά του Toyota Ya

Ferrari

Κατά κοινή παραδοχή φέτος ο κινητήρας της Ferrari είναι σαφώς ισχυρότερος από εκείνους των Mercedes, Renault και Honda, κάτι το οποίο κάνει τα στελέχη των κατασκευαστών να απορούν τι είναι αυτό που έχουν σκεφτεί στην ιταλική ομάδα.

Nissan Titan

Όταν ο Τζέιμ Σκου διαγνώστηκε με μια σπάνια και επιθετική μορφή καρκίνου αποφάσισε να ιδρύσει το μη κερδοσκοπικό οργανισμό “The Send It”.

ERC

Μεταξύ 27-29 Σεπτεμβρίου με βάση τη Λευκωσία, εκκίνηση και τερματισμό στο παραλιακό μέτωπο των Φοινικούδων, διεξάγεται το ράλι Κύπρου.

7ος γύρος  του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος (ERC), 4ος γύρος του πρωταθλήματος Μέσης Ανατολής αλλά και 5ος γύρος του Παγκυπρίου πρωταθλήματος Ράλι.

Citroen

Φανατικοί οπαδοί της Citroen δεν υπάρχουν μόνο στην Ευρώπη, αλλά και στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού.

Η συμπλήρωση ενός αιώνα ζωής της γαλλικής εταιρείας τους έδωσε ακόμα μια σημαντική αφορμή να γιορτάσουν το πάθος τους για τα ιστορικά μοντέλα της Citroen.

11ο P.I.C.K.

Για ακόμα μία χρονιά το P.I.C.K. συγκέντρωσε πλήθος κόσμου που απόλαυσε τους αγώνες των καρτ, αλλά και οδηγών που μπόρεσαν να αγωνιστούν μεταξύ τους με ασφαλή τρόπο στο κέντρο μιας πόλης, ευκαιρία που δεν έχουν ξανά μέσα στη χρονιά.

Volkswagen Type 2

Ο χρόνος δε φέρθηκε ευγενικά στο συγκεκριμένο Volkswagen Type 2 του 1966, το οποίο βρέθηκε αρκετά ταλαιπωρημένο και γερασμένο.

Lichtenburg 400

Ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής στη Formula 1, Φερνάντο Αλόνσο είχε την πρώτη επίσημη γεύση από αγώνες τύπου Ντακάρ, οδηγώντας το Toyota Hilux στον αγώνα Lichtenburg 400,  5ος γύρος για το πρωτάθλημα της Νοτίου Αφρικής.

Mercedes - AMG

Από το 2021 η μορφή του WEC, δηλαδή του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής, θα αλλάξει σημαντικά αφού η κορυφαία κατηγορία, που σήμερα ονομάζεται LMP1, δε θα αποτελείται από μοντέλα ειδικά εξελιγμένα για αυτό το είδος αγώνων.

SEAT

Σεπτέμβριος, ο μήνας που τα παιδιά επιστρέφουν στα θρανία τους, αλλά και ο μήνας που ξεκινούν τα μαθήματα στην Επαγγελματική Σχολή της SEAT.