Είστε εδώ

WRC

Ράλι Γερμανίας: Νίκη Τάνακ, θρίαμβος της Toyota

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Μπορεί οι Τάνακ-Γιερβόεγια να κέρδισαν τον 4ο αγώνα (Χιλή, Πορτογαλία, Φινλανδία, Γερμανία) από τους 5 συνολικά που διεξήχθηκαν το τελευταίο διάστημα,πραγματοποιώντας εκπληκτική εμφάνιση στο ασφάλτινοράλι Γερμανίας, αλλά αυτό που ζει ο Άκιο Τογιόντα(πρόεδρος της Toyota) και Τόμι Μάκινεν (αγωνιστικός διευθυντής) δεν έχει προηγούμενο. 

Και πώς να έχει όταν τα τρία Toyota Yaris WRC κάνουν το 1-2-3 στο ράλι Γερμανίας. Μια χώρα που πρωταγωνιστεί στο χάρτη των πωλήσεων στην Ευρώπη, και που η Toyota έχει στην Κολωνία την έδρα του Motorsport τμήματος. 

Στον αγώνα τα Toyota boy’s έστειλαν στο καναβάτσο τους αντιπάλους τους, ειδικά ο Τάνακ τους Οζιέ και Νεβίλ, οι άλλοι δύο συνδυασμοί που διεκδικούν το πρωτάθλημα. 

Μάλλον θεωρητικά (αν και στους αγώνες όλα κρίνονται στη λήξη) μετά το αποτέλεσμα στη Γερμανία, καθώς οΝεβίλ (Hyundai i20 WRC) τερμάτισε 5ος (έχοντας σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο στην power stage) και ο Οζιέ(Citroen C3 WRC) 8ος με πέμπτο ταχύτερο χρόνο στην power stage. Και οι δύο στο πιο σημαντικό σημείο του αγώνα είχαν κλαταρισμένα ελαστικά, που σημαίνει ότι έχασαν πολύτιμο χρόνο και κάθε επαφή με τη νίκη. 

Όμως έτσι είναι οι αγώνες. 

Τα εύσημα όμως ανήκουν και στα άλλα δύο πληρώματα της Toyota που συνόδεψαν τους νικητές στο βάθρο, τους Μικ-Μάρσαλ και Λάτβαλα-Άντιλα. 

Για την ιστορία ο Σόρδο (Hyundai i20 WRC) κράτησε ψηλά τη σημαία της Hyundai τερματίζοντας στην 4ηθέση παρά το πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων.

Ο Λάπι (Citroen C3 WRC) τερμάτισε στην 6η θέση, ο Μίκελσεν (Hyundai i20 WRC) στην 7η και ο Γκρίνσμιθ(Ford Fiesta WRC) στην 9η. 

Οι 5 ταχύτεροι στην power stage ήταν: Νεβίλ, Σουνίνεν, Λάτβαλα, Μικ, Οζιέ.

Στο WRC2 pro o Κοπέτσκι(Skoda Fabia R5 Evo) πήρε τη νίκη και ακολούθησαν Καμιλί(Ford Fiesta R5) και Ροβάνπερα (Skoda Fabia R5 Evo)

Ετσι μετά το ράλι Γερμανίας η βαθμολογία διαμορφώθηκε ως εξής. Τάνακ 205, Νεβίλ 170, Οζιέ 163, Μικ 80.

Για το αντίστοιχο των κατασκευαστών: Hyundai 289, Toyota 281, Citroen 216, Ford 168. 

Επόμενη συνάντηση το ράλι Τουρκίας 12-15 Σεπτεμβρίου.

 

 

Σχετικά άρθρα

Αston Martin DBX

Και τώρα τι γίνεται; Μπορεί η Lamborghini Urus, το Range Rover Autobiography και η Porsche Cayenne να έχουν σηκώσει ψηλά τη σημαία στα πολυτελή SUV, αλλά με την εμφάνιση της Aston Martin DBX η τράπουλα ανακατεύεται πάρα πολύ.

Jaguar ΧJ Collection

Λίγο πριν τη δύση της υφιστάμενης XJ η Jaguar ανατέλλει στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού μια συλλεκτική της έκδοση ονόματι Collection.

Ντακάρ 2020

Μετά από τρεις 10ετίες στην Αφρική, και 11 διοργανώσεις στη Λατινική Αμερική, η Σαουδική Αραβία θα είναι το 30ό κράτος που θα φιλοξενήσει τον πιο σκληρό αγώνα αντοχής ανθρώπων και μηχανών., το Ντακάρ του 2020. 

Ρος Μπρον

Στο Γκραν Πρι Βραζιλίας είδαμε πολλά συναρπαστικά γεγονότα, μεταξύ των οποίων και ο τρόπος που επέλεξε να επανεκκινήσει τον αγώνα ο Μαξ Φερστάπεν, όταν έληξε η τελευταία περίοδος του αυτοκινήτου ασφαλείας με τον Ολλανδό να είναι στην κορυφή της κατάταξης.

Ντουμπάι

Εκτός από το θεσμό Car of the Year, υπάρχει και ο Women’s World Car Of The Year στο οποίο ψηφίζεται το αυτοκίνητο της χρονιάς, όμως σε αυτή την περίπτωση, στην ψηφοφορία συμμετέχουν αποκλειστικά γυναίκες.

Ράλι Παλάδιο

Με το 40ο ράλι Παλάδιο ολοκληρώνεται το πανελλήνιο πρωτάθλημα ράλι ασφάλτου που διοργανώνεται από το σωματείο start line στις 23 Νοεμβρίου.

SEAT e-Scooter Concept

Στα 70 χρόνια ιστορίας της η SEAT για πρώτη φορά μεταβαίνει στον κόσμο των δυο τροχών, καθώς παρουσίασε μια νέα μοτοσυκλέτα που φέρει το σήμα της.

Fiat Panda 4X4 του 1993

Ναι καλά διαβάσατε ένα Panda 4X4 πρώτης γενιάς, του 1993, «χτυπήθηκε» σε δημοπρασία 37.000 ευρώ.

Πολλά χρήματα θα σχολιάσετε, αλλά οι συλλέκτες που ψάχνουν τη διαφορετικότητα δεν διστάζουν να βάλουν πολύ βαθιά το χέρι στην τσέπη για κάτι το σπάνιο, ή το μοναδικό.

Volvo

Η Volvo εφαρμόζει στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο της ΒΕΛΜΑΡ στη Νέα Ερυθραία (8o Χλμ Ε.Ο. Αθηνών - Λαμίας Γέφυρα Βαρυμπόμπης 14671), ένα νέο τρόπο εργασίας ώστε να μειωθεί ο χρόνος αναμονής των πελατών και η πιθανότητα λαθών.

Jaguar

Οι πολλές ώρες εργασίας και οι ταχύτατοι ρυθμοί της σύγχρονης ζωής μας κουράζουν σωματικά, κάτι το οποίο βγαίνει στο τιμόνι.