Είστε εδώ

WRC

Ράλι Γερμανίας : Ένας διαφορετικός αγώνας για τη Hyundai

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Το ασφάλτινο ράλι Γερμανίας που διεξάγεται 16-19 Αυγούστου, κοντά στην Φρανκφούρτη, αποτελεί έναν διαφορετικό αγώνα για τη Hyundai Motorsport.

Ο λόγος είναι ότι το 2014 σημείωσε την πρώτη της επιτυχία στο WRC, με το πρώτης γενιάς i20 WRC, ανεβαίνοντας μάλιστα στα δύο πρώτα σκαλιά του βάθρου με Νεβίλ-Γκιλσούλ και Σόρδο-Μαρτί.

Στον φετινό αγώνα η Hyundai Motorsport «κατεβαίνει» με τρία Hyundai i20 WRC έχοντας συμπληρώσει 5 μέρες δοκιμών με έμφαση στις αναρτήσεις καθώς το τερέν του ράλι Γερμανίας μπορεί να είναι ασφάλτινο, αλλά περιλαμβάνει Ειδικές Διαδρομές σε στρατιωτικούς δρόμους, σε επαρχιακούς και σε αμπελώνες.

Μάλιστα η μεγαλύτερη Ειδική Διαδρομή του ράλι μήκους 38,57 χλμ. διεξάγεται στην περιοχή των γερμανικών τανκς Panzer.

Ο αγώνας αποτελείται από 18 Ειδικές Διαδρομές συνολικού μήκους 325,76 χλμ.    

Τα τρία Hyundai i20 WRC θα τα οδηγήσουν οι Μίκελσεν-Γιέγκερ με το Νο 4 στις πόρτες και με αριθμό πλαισίου 4, οι Νεβίλ-Γκιλσούλ με το Νο 5 και πλαίσιο με το Νο 10, και το τρίτο πλήρωμα της παρέας οι Σόρδο-Ντελ Μπάριο με το Νο 6 και αριθμός πλαισίου 11 στο i 20 WRC.

Nα σημειωθεί επίσης ότι με το Νο 40 συμμετέχουν οι Χατούνεν-Λινακέτο που θα οδηγήσουν το εργοστασιακό i20 R5.

Ας δούμε λοιπόν το video με την τελευταία μέρα του ράλι Γερμανίας το 2014 με νικητές τους Νεβίλ-Γκιλσούλ-Hyundai i20 WRC.

Σχετικά άρθρα

Αριβαμπένε

Όταν ο Σεμπάστιαν Φέτελ πήγε στη Ferrari το 2015 είχε δηλώσει ότι θέλει πάση θυσία να κατακτήσει τουλάχιστον έναν τίτλο με τη Scuderia όμως κάτι τέτοιο δεν έχει συμβεί μέχρι τώρα.

JLR

Μπορεί τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να κερδίζουν κάθε μέρα και πιο πολύ έδαφος όμως μέχρι στιγμής η μόνη εταιρεία που παράγει συμβατικά αυτοκίνητα αλλά έχει ανακοινώσει ότι θα στραφεί αποκλειστικά στην παραγωγή ηλεκτρικών είναι η Smart ωστόσο κάτι ανάλογο εξετάζουν και οι άνθρωποι της Jaguar.

CMR

Έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε τα μονοθέσια να πηγαίνουν με ταχύτητες άνω των 300 χλμ./ώρα και θεωρούμε ότι η μέγιστη ταχύτητα που μπορούν να προσφέρουν αυτοί οι κινητήρες είναι περίπου στα 350 χλμ./ώρα.

Ιταλικό Πρωτάθλημα Ράλι

Τι σερί έχει αυτό το δίδυμο Πάολο Αντρεούτσι –Άννα Αντρεούσι με το εργοστασιακό Peugeot 208 T16 R5.

Κατέκτησαν το Ιταλικό πρωτάθλημα ράλι για 11η συνεχή χρονιά.

Renault Captur 1.5 dCi

Κόντρα στις διαρκείς εξελίξεις γύρω από τους πετρελαιοκινητήρες, εμείς για ακόμα μια φορά επιλέγουμε να μετακινηθούμε με το Renault Captur, αλλά όχι στη βενζινοκίνητη έκδοση του.

Mercedes

Η Mercedes παρουσίασε στην έκθεση αυτοκινήτου του Παρισιού την πρώτη από τις δύο εκδόσεις της A-Class που θα φέρουν τα σήματα της AMG όμως εκτός από τη hatchback εκδοχή του μοντέλου αντίστοιχη έκδοση θα υπάρξει και για την coupe εκδοχή του μοντέλου, τη CLA.

Rali 2 Valli

Η τελευταία παράσταση του έργου ιταλικό πρωτάθλημα ράλι, διεξήχθη στην Ιταλία, στην περιοχή της Βερόνας. Τρεις ήταν οι μνηστήρες του τίτλου.  Ο Σκάντολα  με 57,5 βαθμούς, έναντι 57,3 του Αντρεούτσι και 52,4 του Καμπεντέλι.

Βάτσλαφ Κλέμεντ

Η φετινή 16η μέρα του Οκτωβρίου έχει ιδιαίτερη σημασία για τη Skoda, καθώς συμπληρώνονται 150 χρόνια από τη γέννηση ενός εκ των δυο ιδρυτών της.

Γκραν Πρι των ΗΠΑ, στο Τέξας

Στην υπερσύγχρονη πίστα του Ώστιν στο Τέξας διεξάγεται ο 2ος από τους 5 τελικούς του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1, την Κυριακή 21 Οκτωβρίου.

Polestar

Τον πρώτο της εκθεσιακό χώρο θα αποκτήσει η Polestar, η αυτόνομη εταιρεία της Volvo που θα κατασκευάζει ηλεκτροκίνητα μοντέλα επιδόσεων.