Είστε εδώ

WRC

Ράλι Γερμανίας: 10ος γύρος και το ενδιαφέρον κορυφώνεται

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Μετά από δύο βδομάδες «διακοπών» ο θίασος του WRC ανανέωσε το ραντεβού του για το ράλι Γερμανίας.

Είναι ο 10ς γύρος του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι, σε σύνολο 14 αγώνων.

Το ράλι της Γερμανίας διεξάγεται μεταξύ 22-25 Αυγούστου και περιλαμβάνει 19 ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές συνολικού μήκους 344 χλμ.

56 είναι οι συμμετοχές, ενώ ο μεγάλος απών είναι ο Έβανς που ακόμα η σπονδυλική στήλη δεν έχει θεραπευτεί. Να θυμηθούμε ότι ο Έβανς αισθάνθηκε ενοχλήσεις κατά την «προσγείωση» ενός άλματος στο ράλι Εσθονίας (αγώνας πριν το ράλι Φινλανδίας) και ο θεράπων ιατρός του σύστησε αποχή μέχρι να θεραπευτεί πλήρως.  

Στη θέση του ο Γκρινσμίθ.

Ο αγώνας ξεκινάει την Πέμπτη 22 Αυγούστου με την Υπερειδική των 5,20 χλμ.

Την Παρασκευή 23 Αυγούστου ο αγώνας περιλαμβάνει 3 επαναλαμβανόμενες Ειδικές Διαδρομές συνολικού μήκους 101,42 χλμ.

Το Σάββατο 24 Αυγούστου είναι η μεγαλύτερη σε διάρκεια μέρα του αγώνα με 8 Ειδικές Διαδρομές (4 επαναλαμβανόμενες) μήκους 157,84 χλμ.

Περιλαμβάνει και τη μεγαλύτερη Ειδική Διαδρομή 41,17 χλμ. που διεξάγεται στο πεδίο δοκιμών των γερμανικών τανκ Panzer.

Η τελευταία μέρα του αγώνα, Κυριακή 25 Αυγούστου, περιλαμβάνει 2 επαναλαμβανόμενες Ειδικές Διαδρομές 79,50 χλμ. με την power stage που δίνει έξτρα βαθμούς στους 5 ταχύτερους είναι 11,69 χλμ. 

Tα δύο τελευταία χρόνια ο Τάνακ έχει ανέβει στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου, το 2017 με Ford Fiesta WRC και το 2018 με Toyota Yaris WRC.

Ο αγώνας έχει πολύ υψηλό ενδιαφέρον από βαθμολογικής σκοπιάς  καθώς ο Τάνακ θα ξεκινήσει τον αγώνα από την 1η θέση στη βαθμολογία με 180 βαθμούς και ακολουθούν ο Οζιέ με 158 και ο Νεβίλ με 155. Που μεταξύ των τριών αυτών οδηγών θα «παιχτεί» ο φετινός τίτλος.

Σχετικά άρθρα

Ράλι Τουρκίας

Το αποτέλεσμα στο ράλι Τουρκίας, ανακάτεψε την τράπουλα σε ό,τι έχει να κάνει με την διεκδίκηση του τίτλου, με τους Οζιέ-Ινγκρασιά με το Citroen C3 WRC να κερδίζουν τον πιο δύσκολο και σκληρό αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος, οι Τάνακ-Γιερβόεγια να εγκαταλείπουν από τα ηλεκτρονικά του Toyota Ya

Ferrari

Κατά κοινή παραδοχή φέτος ο κινητήρας της Ferrari είναι σαφώς ισχυρότερος από εκείνους των Mercedes, Renault και Honda, κάτι το οποίο κάνει τα στελέχη των κατασκευαστών να απορούν τι είναι αυτό που έχουν σκεφτεί στην ιταλική ομάδα.

Nissan Titan

Όταν ο Τζέιμ Σκου διαγνώστηκε με μια σπάνια και επιθετική μορφή καρκίνου αποφάσισε να ιδρύσει το μη κερδοσκοπικό οργανισμό “The Send It”.

ERC

Μεταξύ 27-29 Σεπτεμβρίου με βάση τη Λευκωσία, εκκίνηση και τερματισμό στο παραλιακό μέτωπο των Φοινικούδων, διεξάγεται το ράλι Κύπρου.

7ος γύρος  του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος (ERC), 4ος γύρος του πρωταθλήματος Μέσης Ανατολής αλλά και 5ος γύρος του Παγκυπρίου πρωταθλήματος Ράλι.

Citroen

Φανατικοί οπαδοί της Citroen δεν υπάρχουν μόνο στην Ευρώπη, αλλά και στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού.

Η συμπλήρωση ενός αιώνα ζωής της γαλλικής εταιρείας τους έδωσε ακόμα μια σημαντική αφορμή να γιορτάσουν το πάθος τους για τα ιστορικά μοντέλα της Citroen.

11ο P.I.C.K.

Για ακόμα μία χρονιά το P.I.C.K. συγκέντρωσε πλήθος κόσμου που απόλαυσε τους αγώνες των καρτ, αλλά και οδηγών που μπόρεσαν να αγωνιστούν μεταξύ τους με ασφαλή τρόπο στο κέντρο μιας πόλης, ευκαιρία που δεν έχουν ξανά μέσα στη χρονιά.

Volkswagen Type 2

Ο χρόνος δε φέρθηκε ευγενικά στο συγκεκριμένο Volkswagen Type 2 του 1966, το οποίο βρέθηκε αρκετά ταλαιπωρημένο και γερασμένο.

Lichtenburg 400

Ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής στη Formula 1, Φερνάντο Αλόνσο είχε την πρώτη επίσημη γεύση από αγώνες τύπου Ντακάρ, οδηγώντας το Toyota Hilux στον αγώνα Lichtenburg 400,  5ος γύρος για το πρωτάθλημα της Νοτίου Αφρικής.

Mercedes - AMG

Από το 2021 η μορφή του WEC, δηλαδή του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής, θα αλλάξει σημαντικά αφού η κορυφαία κατηγορία, που σήμερα ονομάζεται LMP1, δε θα αποτελείται από μοντέλα ειδικά εξελιγμένα για αυτό το είδος αγώνων.

SEAT

Σεπτέμβριος, ο μήνας που τα παιδιά επιστρέφουν στα θρανία τους, αλλά και ο μήνας που ξεκινούν τα μαθήματα στην Επαγγελματική Σχολή της SEAT.