Είστε εδώ

WRC

Porsche Cayman R-GT: Πλοηγός στο ράλι Γερμανίας

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Η Porsche επιστρέφει στα ράλι; Μπορεί να είναι και έτσι καθώς η συμμετοχή της στο ράλι Γερμανίας (16-19 Αυγούστου) με τον Ρομαίν Ντυμά, εργοστασιακό οδηγός του ομίλου, που πρόσφατα κατέρριψε το ρεκόρ της ανάβασης στο Pikes Peak με το ηλεκτροκίνητο VW, μόνο τυχαία δεν είναι.

Εντός έδρας λοιπόν για την Porsche Motorsport, που θα «παρουσιαστεί» στο ασφάλτινο ράλι Γερμανίας με έναν πολύ γρήγορο οδηγό που «παίζει» παντού (πίστες, αναβάσεις ράλι, καθώς έχει συμμετάσχει σε διάφορους ασφάλτινους αγώνες με την 911 GT3 και με τον Ντενίς Ζιροντέ δίπλα του)

Αυτή η εμφάνιση της Cayman Rally θα είναι μια πρόβα τζενεράλε για το εάν το αυτοκίνητο θα μπορέσει να συναγωνιστεί σε χρόνους τα αυτοκίνητα της κατηγορίας R5 - τα WRC δεν θα τα «δει» - ώστε να δοθεί το πράσινο φώς και να προχωρήσει το project Cayman Rally Cars για πλούσιους ιδιώτες.

Πληροφορίες για το αυτοκίνητο δεν υπάρχουν, σε ό,τι αφορά την ιπποδύναμη αλλά και τι βελτιώσεις έχουν γίνει σε αναρτήσεις, διαχείριση της ηλεκτρονικής μονάδας του κινητήρα, τα φρένα, με τον Ντυμά να έχει συμπληρώσει ένα μεγάλο κύκλο δοκιμών εν όψει του ασφάλτινου ράλι Γερμανίας.

Να θυμίσουμε ότι η «απλή» έκδοση της 718 Cayman GTS φέρει μοτέρ turbo 4κύλινδρο, επίπεδο, 2.5 λίτρων 366 ίππων.

Μόνο που ως πλοηγός δεν θα μάθουμε τους χρόνους που θα «γράψει» ο Ντυμά, στο τιμόνι της Porsche Cayman R-GT, με το Νο 0 στις πόρτες στο ράλι Γερμανίας, (δεν ανακοινώνονται οι χρόνοι του πλοηγού) παρά μόνοι οι άνθρωποι της Porsche Motorsport, κάνοντας τους «λογαριασμούς» τους.

Πάντως εάν το αυτοκίνητο είναι ανταγωνιστικό και η Porsche προχωρήσει στο project ένα είναι το σίγουρο.

Ότι τα ράλι θα ανέβουν ακόμα πιο ψηλά σε δημοτικότητα καθώς όπως και να το κάνουμε το γερμανικό brand είναι πάρα πολύ βαρύ με τεράστια ιστορία στο χώρο των αγώνων.

Σχετικά άρθρα

Φερνάντο Αλόνσο

Το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 δεν θα είναι το ίδιο από το 2019.  Ο λόγος είναι ότι ο Φερνάντο Αλόνσο εγκαταλείπει τη Formula 1 στο τέλος του 2018.

Φελίπε Μάσα

Ο Φελίπε Μάσα πέρασε αρκετά χρόνια της καριέρας του στη Ferrari και κατά τη διάρκεια αυτών των ετών ήταν team mate του Μίκαελ Σουμάχερ, του Κίμι Ραϊκόνεν και του Φερνάντο Αλόνσο οπότε έχει πολύ ξεκάθαρη εικόνα και για τους τρεις.

Ducati

Ο team manager της Ducati, Νταβίντ Ταρντότσι, σε πρόσφατες δηλώσεις του μίλησε για τον Χόρχε Λορένθο και τη μετακίνησή του από την ιταλική ομάδα σε εκείνη της Honda το 2019.

Honda

Μετά την ανανέωση της αμερικάνικης έκδοσης του HR-V η Honda επεμβαίνει και στην ευρωπαϊκή έκδοση του μοντέλου προκειμένου να το κάνει πιο “φρέσκο” στα μάτια του κοινού.

Ράλι Γερμανίας

Στον προηγούμενο αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος, ράλι Φινλανδίας, το Ford Fiesta WRC, των Οζιέ-Ινγκρασιά παρουσιάστηκε με νέο αεροδυναμικό πακέτο στο πίσω μέρος.

Αυτό περιελάμβανε, προφυλακτήρα και διαχύτη

Στο ράλι Γερμανίας θα εμφανιστεί και με νέα αεροτομή.

Porsche

Η Porsche είναι από τις εταιρείες που κυνηγάνε τα ρεκόρ και το πρώτο υβριδικό της μοντέλο, η Panamera Turbo S E-Hybrid, δε θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση.

Ράλι Γερμανίας

Το 9ο ραντεβού του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι διεξάγεται στη Γερμανία 16-19 Αυγούστου.

Είναι το ασφάλτινο-καλοκαιρινό-ραντεβού με έδρα λίγα χλμ. από τη Φρανκφούρτη.

Toyota

Η Toyota τα τελευταία χρόνια έχει αυξήσει την εμπλοκή της στο μηχανοκίνητο αθλητισμό με αποκορύφωμα τη συμμετοχή της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC) και τις νίκες που πετυχαίνει εκεί.

Audi

Η Audi ετοίμαζε εδώ και αρκετό καιρό τη νέα γενιά του Audi Q3 και τώρα έφτασε η ώρα να το παρουσιάσει στο κοινό.

Σιρίλ Αμπιτεμπούλ -

Ο επί κεφαλής της ομάδας της Renault στη Formula 1, Σιρίλ Αμπιτεμπούλ, σε πρόσφατες δηλώσεις του είπε ότι ο κινητήρας της γαλλικής εταιρείας είναι ικανός να οδηγήσει μια ομάδα σε νίκες και pole positions και ότι η Red Bull οφείλει να κατηγορήσει τον εαυτό της για τα όποια κακά αποτελέσματα.