Είστε εδώ

WRC

Porsche Cayman R-GT: Πλοηγός στο ράλι Γερμανίας

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Η Porsche επιστρέφει στα ράλι; Μπορεί να είναι και έτσι καθώς η συμμετοχή της στο ράλι Γερμανίας (16-19 Αυγούστου) με τον Ρομαίν Ντυμά, εργοστασιακό οδηγός του ομίλου, που πρόσφατα κατέρριψε το ρεκόρ της ανάβασης στο Pikes Peak με το ηλεκτροκίνητο VW, μόνο τυχαία δεν είναι.

Εντός έδρας λοιπόν για την Porsche Motorsport, που θα «παρουσιαστεί» στο ασφάλτινο ράλι Γερμανίας με έναν πολύ γρήγορο οδηγό που «παίζει» παντού (πίστες, αναβάσεις ράλι, καθώς έχει συμμετάσχει σε διάφορους ασφάλτινους αγώνες με την 911 GT3 και με τον Ντενίς Ζιροντέ δίπλα του)

Αυτή η εμφάνιση της Cayman Rally θα είναι μια πρόβα τζενεράλε για το εάν το αυτοκίνητο θα μπορέσει να συναγωνιστεί σε χρόνους τα αυτοκίνητα της κατηγορίας R5 - τα WRC δεν θα τα «δει» - ώστε να δοθεί το πράσινο φώς και να προχωρήσει το project Cayman Rally Cars για πλούσιους ιδιώτες.

Πληροφορίες για το αυτοκίνητο δεν υπάρχουν, σε ό,τι αφορά την ιπποδύναμη αλλά και τι βελτιώσεις έχουν γίνει σε αναρτήσεις, διαχείριση της ηλεκτρονικής μονάδας του κινητήρα, τα φρένα, με τον Ντυμά να έχει συμπληρώσει ένα μεγάλο κύκλο δοκιμών εν όψει του ασφάλτινου ράλι Γερμανίας.

Να θυμίσουμε ότι η «απλή» έκδοση της 718 Cayman GTS φέρει μοτέρ turbo 4κύλινδρο, επίπεδο, 2.5 λίτρων 366 ίππων.

Μόνο που ως πλοηγός δεν θα μάθουμε τους χρόνους που θα «γράψει» ο Ντυμά, στο τιμόνι της Porsche Cayman R-GT, με το Νο 0 στις πόρτες στο ράλι Γερμανίας, (δεν ανακοινώνονται οι χρόνοι του πλοηγού) παρά μόνοι οι άνθρωποι της Porsche Motorsport, κάνοντας τους «λογαριασμούς» τους.

Πάντως εάν το αυτοκίνητο είναι ανταγωνιστικό και η Porsche προχωρήσει στο project ένα είναι το σίγουρο.

Ότι τα ράλι θα ανέβουν ακόμα πιο ψηλά σε δημοτικότητα καθώς όπως και να το κάνουμε το γερμανικό brand είναι πάρα πολύ βαρύ με τεράστια ιστορία στο χώρο των αγώνων.

Σχετικά άρθρα

Υπόθεση Γκον

Η Nissan σκληραίνει τη στάση της απέναντι στον πρώην διευθύνοντα σύμβουλό της, Καρλος Γκον, βάζοντας στο στόχαστρο και την αδερφή του, Κλοντίν Μπισάρα ντε Ολιβέιρα, καταθέτοντας μήνυση εναντίον της.

Toyota Supra

Μάχη αναμένεται να γίνει για την πρώτη Toyota Supra που θα πουληθεί στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού, καθώς θα βγει στο «σφυρί».

Κινητήρες εσωτερικής καύσης

Είναι πολλοί αυτοί που κάνουν λόγο για αφανισμό των κινητήρων εσωτερικής καύσης μακροπρόθεσμα όμως φαίνεται ότι τα κλασικά μοτέρ βενζίνης και diesel δεν έχουν πει ακόμα την τελευταία τους λέξη όσον αφορά την εξέλιξή τους.

Volkswagen Sharan

Πιο «απλόχερο» είναι πλέον το Volkswagen Sharan σε ότι αφορά τα τεχνολογικά συστήματα ασφαλείας με τα οποία εξοπλίζεται.

Ford

Η Ford έχει παράδοση στα pick-up (ειδικά στα μεγάλα) αφού, κυρίως στην Αμερική, διαθέτει μια αρκετά πλούσια γκάμα την οποία όπως φαίνεται θέλει να εμπλουτίσει προς το κάτω άκρο της.

Renault

Μετά το ξέσπασμα του σκανδάλου γύρω από τις απολαβές του Κάρλος Γκον και τη σύλληψή του από τις ιαπωνικές αρχές οι Nissan και Mitsubishi έσπευσαν να τον απομακρύνουν από τη θέση του CEO.

Nissan Patrol

Σήμερα η Nissan διαθέτει μια αναγνωρισμένη γκάμα από SUV, ωστόσο οι ρίζες της στην εν λόγω κατηγορία εντοπίζονται στο Patrol.

Ήπια υβριδικά

Σύμφωνα με τη Valeo μέχρι το 2026 το 25% των αυτοκινήτων που θα κυκλοφορούν στους δρόμους σε όλον τον κόσμο θα χρησιμοποιούν κάποιο ήπιο υβριδικό σύστημα για την κίνησή τους.

SEAT

Το Arona FR που βλέπετε στην παραπάνω φωτογραφία δεν είναι τυχαίο, καθώς ήταν αυτό που οδήγησε τη SEAT σε ένα νέο ρεκόρ παραγωγής.

Volkswagen

Μετά τα ID, ID CROZZ, ID BUZZ και ID VIZZION η Volkswagen ετοιμάζεται να ανακοινώσει το πέμπτο μέλος της οικογένειας ηλεκτρικών αυτοκινήτων της στην έκθεση της Σανγκάης που θα πραγματοποιηθεί τον Απρίλιο.