Είστε εδώ

WRC

Mπριν και Έβανς : Τι θα γίνει με τους δύο;

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Ο ένας, ο Γκρεκ Μπριν ήταν εργοστασιακός οδηγός της Citroen Racing το 2018 οδηγώντας C3 WRC. Ο άλλος, ο Έλφιν Έβανς οδήγησε το Ford Fiesta WRC με το Νο2 στους αγώνες του WRC τη χρονιά που φεύγει.

Το πρωτάθλημα του 2018 ολοκληρώθηκε εδώ και αρκετές βδομάδες, οι «μεταγραφές» βρίσκονται στο τέλος τους, καθώς το ράλι Μόντε Κάρλο που διεξάγεται τον Ιανουάριο πλησιάζει, και για τους δύο οδηγούς δεν έχει ανακοινωθεί κάτι επισήμως που θα αφορά τη νέα χρονιά.. 

Για τον Μπριν οι πληροφορίες αναφέρουν ότι θα μείνει ως τρίτος οδηγός στη Citroen Racing. Εδώ λοιπόν τα πράγματα μπερδεύονται κάπως, καθώς η Citroen Racing έχει εντάξει στην ομάδα τους Οζιέ και Λάπι, ενώ ακόμα παραμένει αδιευκρίνιστο το θέμα του Λεμπ.

Θα συμμετέχει σε κανένα αγώνα με τα χρώματα της Citroen Racing o 9 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ράλι; Μέσα σε όλα αυτά είναι ο Μπριν και φυσικά ο άνθρωπος από το Αμπού Ντάμπι, ο Αλ Κασίμι, που θεωρητικά μετά το τέλος της συνεργασίας με τη Citroen Racing, τα χρώματα του Αμπού Ντάμπι πάνε πακέτο στη Ford M-Sport με Μπριν και Αλ Κασίμι.

Η τράπουλα τώρα μπερδεύεται ακόμα περισσότερο καθώς οι πληροφορίες αναφέρουν ότι πέραν του Ντακάρ του 2019, ο Λεμπ δεν έχει καμία αγωνιστική συνεργασία με την PSA.

Μην ξεχνάμε ότι και στο Ντακάρ ο Λεμπ συμμετέχει με ιδιωτική ομάδα με τα Peugeot 3008 DKR maxi του 2018.

Όμως θα αφήσει η PSA τον Λεμπ να οδηγήσει για τη Ford όπως αναφέρουν οι πληροφορίες.

Στο θέμα του Λεμπ, πέραν του Ντακάρ όλα είναι ανοικτά, και φυσικά έχουν μεγάλο ενδιαφέρον οι επιλογές του.

Στην υπόθεση Έβανς. Ο Μάλκολμ Γουίλσον δεν έχει μείνει ευχαριστημένος από τις επιδόσεις του νικητή του ράλι Ουαλίας το 2017.

Αρχικά είχε ειπωθεί ότι θα οδηγήσει ένα από τα νέα Fiesta R5 μήπως και κατακτήσει τον τίτλο, από τον οδοστρωτήρα που ονομάζεται Fabia R5.

Όμως στη Ford M-Sport πέρα από το όνομα του Σουνίνεν δεν έχει ακουστεί κάτι άλλο από επίσημα χείλη. 

Εν αναμονή λοιπόν, αν και ο χρόνος τρέχει σε ταχύτητες πέραν του WRC.

Σχετικά άρθρα

Πίστα Βαρκελώνης - 2η μέρα

Οι κόκκινες βολίδες από το Μαρανέλο ήταν οι ταχύτερες και στη 2η μέρα των επίσημων δοκιμών, αλλά με τον Μονεγάσκο Λεκλέρκ στο κόκπιτ της Ferrari SF90, αντί του Φέτελ. 

Jaguar E-Type

Τα σύγχρονα μοντέλα, όπως η Jaguar E-Type, διαθέτουν πληθώρα τεχνολογικών συστημάτων, τα οποία μαθαίνουν τις συνήθειες των οδηγών τους όσο αυτοί βρίσκονται πίσω από το τιμόνι.

Ράλι Σουηδίας

Η Pirelli είναι ο αποκλειστικός προμηθευτής ελαστικών του jwrc με τα Ford Fiesta R2.

Τα αυτοκίνητα αυτά χρησιμοποιούν κινητήρα ενός λίτρου τεχνολογίας EcoBoost απόδοσης 200 ίππων. Συνδυάζεται με κιβώτιο της Sadev 5 σχέσεων με την κίνηση να μεταδίδεται στους μπροστινούς τροχούς.

Κιβώτιο ταχυτήτων

Το μέλλον της Formula 1 έχει πάρει το δρόμο της τυποποίησης των τμημάτων.

Χειμερινές δοκιμές

Οι χειμερινές δοκιμές στην πίστα της Βαρκελώνης συνεχίζονται για δεύτερη ημέρα, με το μεσημεριανό διάλειμμα να βρίσκει και πάλι τη Ferrari στην κορυφή με τον Σαρλ Λεκλέρκ πίσω από το τιμόνι.

Από το Λε Μαν στο πικάπ σας

Η Porsche αποφάσισε να κυκλοφορήσει μια σειρά δίσκων βινυλίου στην οποία θα αναλύονται οι 19 νίκες που έχει πετύχει στον πιο διάσημο αγώνα αντοχής, τις 24 ώρες του Λε Μαν.

SEAT

Ήδη τα σύγχρονα τεχνολογικά συστήματα ασφαλείας, όπως η αυτόματη πέδηση έκτακτης ανάγκης, συμβάλουν στη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.

Lamborghini

Από τη στιγμή που όλη η αυτοκινητοβιομηχανία κινείται προς τα υβριδικά και ηλεκτρικά οχήματα, αναπόφευκτα το ίδιο θα συμβεί και με μάρκες που ειδικεύονται στην κατασκευή εξωτικών supercars όπως είναι η Lamborghini.

Subaru

Το μόνο σίγουρο είναι ότι όσοι επισκεφτούν το περίπτερο της Subaru στο φετινό 89ο Σαλόνι της Γενεύης δε θα βαρεθούν.

Αυτό διότι η ιαπωνική εταιρεία στην ελβετική πόλη, πέρα από δυο ηλεκτρικά μοντέλα τεχνολογίας e-BOXER, θα παρουσιάσει και το νέο Viziv Adrenaline Concept.

Apple

Ολοένα και περισσότεροι χρήστες εξοικειώνονται με τις τεχνολογίες αναγνώρισης προσώπου που διαθέτουν αρκετά κινητά μέσω των οποίων αναγνωρίζουν τον κάτοχό τους και ξεκλειδώνουν.