Είστε εδώ

WRC

Hyundai Motorsport: Ανακρίνοντας τον Αντάμο

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Ο Αντρέα Αντάμο είναι ο αγωνιστικός διευθυντής της Hyundai Motorsport. Αυτή την περίοδο το τμήμα υπολειτουργεί καθώς όλοι οι αγώνες έχουν ανασταλεί ή ακυρωθεί λόγω του κορωνοϊού, οπότε είναι μια καλή ευκαιρία για ανάκριση στον ισχυρό άνδρα της Hyundai Motorsport. 

Πρώτα απ’ όλα πώς είναι η κατάσταση με όλους στη Hyundai;

Aντάμο: Το πιο σημαντικό είναι ότι είμαστε όλοι καλά, ή έστω όσο γίνεται με αυτή την κατάσταση. Η εταιρία εδρεύει στην Βαυαρία που έχουν ήδη κλείσει τα πάντα. Ακολουθώντας τις διατάξεις  μειώσαμε τις δραστηριότητες μας, αλλά είχαμε ήδη πάρει κάποια μέτρα για να αντιδράσουμε σε αυτήν τη γοργά μεταβαλλόμενη κατάσταση. Η υγεία του προσωπικού μας είναι η προτεραιότητά μας.

Τι μέτρα πήρατε;

Αντάμο: Με 250 άτομα προσωπικό από 27 χώρες, θέλαμε να δώσουμε την ευκαιρία να γυρίσουν σπίτια τους πριν χειροτερέψει η κατάσταση. Δημιουργήσαμε περιβάλλον εργασίας από το σπίτι, επιτρέποντας να επιβλέπουμε όσο μπορούμε τις μηχανικές δραστηριότητες που δεν μπορούν να γίνουν πουθενά αλλού, παρά μόνο στο εργοστάσιο  Προσπαθούμε για το καλύτερο υπό αυτές τις συνθήκες. Παγκόσμια, αυτή τη στιγμή,  υπάρχουν μεγαλύτερα προβλήματα από τη διοίκηση της εταιρίας μας, οπότε σκεφτόμαστε αυτό και βάζουμε τις προτεραιότητες σε μια σειρά.

Πόσο εύκολο είναι να δουλεύεις από μακριά σε έναν οργανισμό σαν την Hyundai;

Aντάμο: Ευτυχώς ζούμε σε μια εποχή όπου η επικοινωνία είναι προηγμένη, κάνουμε κάποιες τηλεδιασκέψεις, έχουμε πρόσβαση στα δεδομένα της εταιρίας και προσπαθούμε να ενημερώνουμε ο ένας τον άλλο. Δεν είναι μια ιδανική κατάσταση, αλλά απέχει από το μεγαλύτερο παγκόσμιο πρόβλημα. Πρέπει να παραμένουμε ήρεμοι και να ετοιμαστούμε για τη στιγμή που όλα θα αρχίσουν να ξαναδουλεύουν, κάτι που θα γίνει.

Πως πήρατε την απόφαση για να μειωθούν τα χλμ. στο ράλι Μεξικού;  

Αντάμο: Δεν είμαστε ήρωες για να φέρουμε τα πάνω-κάτω. Η κατάσταση στο Μεξικό, όπως διαμορφώθηκε λόγω του ιού, αποτέλεσε έναν παράγοντα που έπρεπε να αντιμετωπιστεί όπου εκτός των άλλων αποτελεί μέρος της δουλειάς μας. Υπάρχουν άνθρωποι που εργάζονται στα νοσοκομεία και αντιμετωπίζουν πολύ δυσκολότερα προβλήματα. Είχαμε συνάντηση με όλες τις ομάδες και αποφασίσαμε να τερματίσουμε τον αγώνα νωρίτερα για να φέρουμε τους ανθρώπους πίσω στην Ευρώπη όπου οι περισσότεροι έχουμε τη βάση μας. Επιπλέον υπήρχαν στο Μεξικό μικρότερες ομάδες με λιγότερο δυναμικό –από όλες τις πλευρές-για να αντιμετωπίσουν την κατάσταση. Εμείς είχαμε την παγκόσμια υποχρέωση να τους βοηθήσουμε. Κάποιες φορές είναι σημαντικό να είσαι λιγότερο εγωιστής και να κοιτάς την ευρύτερη εικόνα.

Ποια είναι η γνώμη σας για τους τρεις μέχρι τώρα αγώνες στο WRC;

Αντάμο: Αυτό που προκύπτει μέχρι στιγμής είναι ό,τι η φετινή χρονιά θα είναι η πιο περίεργη λόγω του ιού. Ο μόνος πραγματικός αγώνας που έχει γίνει μέχρι στιγμής ήταν το ράλι Μόντε Κάρλο. Μετά είχαμε το ράλι Σουηδίας σε δρόμους που ήταν απερίγραπτοι και μετά το ράλι Μεξικού το οποίο συντομεύθηκε υπό τη σκιά της κατάστασης. Κοιτώντας πίσω τα γεγονότα δεν μπορώ να πω ότι είμαι ευχαριστημένος. Εντάξει κερδίσαμε το ράλι Μόντε Κάρλο, οπότε από καθαρά συναισθηματική πλευρά είμαστε ευχαριστημένοι, αλλά δεν είχαμε τη συνολική απόδοση που θα έπρεπε. Για την Σουηδία δεν είμαι ευχαριστημένος  και για το Μεξικό είχαμε θέματα αξιοπιστίας κάτι το οποίο με θύμωσε. Από αυτά τα γεγονότα παίρνουμε το κίνητρο που χρειαζόμαστε για τη συνέχεια. Πρέπει να σεβαστούμε το διοικητικό συμβούλιο που μας δίνει την ευκαιρία να συμμετέχουμε στο πρωτάθλημα και να είμαστε επαγγελματίες. Πρέπει να εστιάσουμε και να καταλάβουμε τι μπορούμε να κάνουμε καλύτερα.

Είστε σε επαφή με τα πληρώματα αυτή την περίοδο;

Αντάμο: Είμαστε σε επαφή με όλους, άσχετα από την κατηγορία, ανταλλάσσοντας What’s up μηνύματα και είναι καλά. Είμαστε σε πιο συχνή επαφή τώρα. Είναι μέρος της Hyundai Motorsport και προσπαθώ να τους κρατάω ενήμερους. Είμαστε όλοι μέλη της εταιρείας και πρέπει να είμαστε όλοι μαζί.

Έχετε καθόλου χρόνο για τον εαυτό σου αυτήν την περίοδο;

Αντάμο: Θα έλεγα ψέματα αν έλεγα ότι εργάζομαι συνέχεια. Είμαι πολύ τυχερός που ζω σε ένα μικρό χωριό με ωραίους λόφους και ωραίο περιβάλλον στην Γερμανία. Έξω από την πόρτα μου είναι το δάσος που μπορώ να περπατήσω, όπως και να κάνω στατικό ποδήλατο στο σαλόνι μου. Προσπαθώ να είμαι υγιής και σε φόρμα. Είναι σημαντικό να χρησιμοποιούμε αυτό το χρόνο να φροντίζουμε τον εαυτό μας.

Έχετε κάποιο μήνυμα για τους ανθρώπους που μένουν σπίτι;

Αντάμο: Όλοι προσπαθούμε να κάνουμε ότι μπορούμε για να υποστηρίξουμε αυτή τη δύσκολη κατάσταση που βιώνουμε. Θέλουμε να μοιραστούμε το περιεχόμενο της Hyundai Motorsport με όλους τους οπαδούς που μένουν σπίτι και να περάσουμε αυτή την περίοδο προσφέροντας ένα διάλειμμα από τους φόβους και τις καθημερινές τραγωδίες. Παρ’ όλο που υπάρχουν προτεραιότητες εκτός motorsport, θέλουμε οι άνθρωποι που είναι έγκλειστοι να ξέρουν ότι είμαστε μαζί τους όσο διάστημα χρειαστεί. Δεν ξέρουμε πότε θα ξαναγυρίσουμε στην καθημερινότητα. Πρέπει όμως να είμαστε προσηλωμένοι, θετικοί, αισιόδοξοι και να ελέγχουμε ότι είναι στο χέρι μας.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Η Skoda αλλάζει τα δεδομένα στην αγορά του καινούργιου αυτοκινήτου μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας Mycarnow@Kosmocar!, εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια στην κάθε συναλλαγή.

Η ποδηλασία ξέρουμε ότι μπορεί να παράξει ηλεκτρισμό, καθώς υπάρχουν πάρα πολλά φώτα ποδηλάτου τα οποία αντλούν την απαραίτητη ενέργεια για τη λειτουργία τους, από δυναμό “κολλημένο” σε μία από τις ρόδες.

Παραπάνω από μια ματιά χαρίζεις στην όψη του νέου Hyundai Santa Fe, ακόμα και αν δεν το θες, καθώς είναι άκρως ελκυστική.

Στο πλαίσιο της στροφής ολόκληρης της αυτοκινητοβιομηχανίας προς τα SUV και τα crossover μοντέλα, στη Fiat εξετάζουν το ενδεχόμενο να επεκτείνουν σχετικά την γκάμα του Tipo όταν έρθει η επόμενη γενιά του.

Το coupe μοντέλο της Toyota συμπλήρωσε ιστορία 50 χρόνων στους δρόμους του πλανήτη, από τον Δεκέμβριο του 1970 όπου και αποκαλύφθηκε η πρώτη γενιά. 

Αυτό είναι το βιβλίο του προέδρου της FIA, Ζαν Τοντ, με θέμα την μείωση των ατυχημάτων στους δρόμους. 

Κάθε χρόνο η Volkswagen γιορτάζει τη μακρά και επιτυχημένη ιστορία του Golf GTI, διοργανώνοντας μια ειδική εκδήλωση στις όχθες της λίμνης Wörthersee, η οποία βρίσκεται στη νότια Αυστρία, κοντά στα σύνορα με τη Σλοβενία.

Μπορεί τα ονόματα των οδηγών και των επικεφαλής των ομάδων να είναι εκείνα τα οποία συναντάμε συχνότερα όταν πρόκειται για τη Formula 1, όμως υπάρχουν πολλοί άλλοι άνθρωποι οι οποίοι έχουν ρόλο - κλειδί και συνήθως μένουν στην αφάνεια, όπως είναι ο Ισπανός Μανουέλ Μουνιόθ, ο επικεφαλής μηχανικός

Οι σιλουέτες των μονοθεσίων της Formula 1 είναι ακόμα σκεπασμένες και όλος ο θίασος βρίσκεται επι ποδός αναμένοντας την επίσημη ανακοίνωση για την έναρξη του πρωταθλήματος, 5 Ιουλίου στην Αυστρία. 

Τον περασμένο Μάρτιο λόγω της πανδημίας ακυρώθηκε το Σαλόνι της Γενεύης και μαζί του η παγκόσμια πρεμιέρα της νέας Bugatti Chiron Pur Sport.