Είστε εδώ

WRC

Ford M-Sport: Παρών και το 2019 με άλλους ρόλους

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Εάν γυρίσουμε πίσω τις σελίδες του ημερολογίου που αφορούν το WRC για τις χρονιές 2017-2018, και αναλύσουμε τα αποτελέσματα με ψυχραιμία, θα δούμε ότι η ομάδα με το χαμηλότερο οικονομικό προϋπολογισμό η Ford M-Sport του Μάλκολμ Γουϊλσον κατάφερε κάτι το αξιοσημείωτο.

Από τους 6 παγκόσμιους τίτλους των δύο τελευταίων πρωταθλημάτων εναπόθεσε στην αίθουσα με τα τρόπαια, τους 5 τίτλους.

Δύο οδηγών, δύο συνοδηγών και ένα κατασκευαστών. Απίστευτη συγκομιδή.

Φυσικά είχε στις τάξεις της και έναν από τους καλύτερους συνδυασμούς σε ο,τι αφορά τα πληρώματα.

Τους Σεμπάστιαν Οζιέ-Ζουλιέν Ινγκρασιά.

Όμως τα αυτοκίνητα δεν «πάνε» μόνα τους. Θέλει και «χέρια», πέρα από τις ικανότητες των τεχνικών-μηχανικών για άρτιο αυτοκίνητο κατά τις ώρες της μάχης με αντίπαλο τα χρονόμετρα.

Άθλος λοιπόν για την ομάδα του Μάλκολμ Γουίλσον, που όμως παρά τις τεράστιες επιτυχίες των τελευταίων ετών, το 2019 για την M-Sport δεν ανατέλλει ως συνέχεια των επιτυχιών, της περασμένης 2ετίας, λόγω μειωμένου οικονομικού προυπολογισμού…

Την τελευταία στιγμή δήλωσε συμμετοχή στο WRC του 2019 με δύο οδηγούς Έβανς και Σουνίνεν (ο Τίντεμαν θα οδηγήσει στους δύο πρώτους αγώνες της νέας σεζόν Μόντε Κάρλο και Σουηδία), επιλογές που δύσκολα θα πρωταγωνιστήσουν, καθώς ο Οζιέ επέστρεψε στη Citroen Racing.

Όμως επειδή οι δύο πρώτοι αγώνες είναι κάτι σαν ρουλέτα, ειδικά το Μόντε Κάρλο, όλα είναι πιθανά για ένα καλό-πλασάρισμα έκπληξη, καθώς οι δύο Σκανδιναβοί, Σουνίνεν (φωτογραφία) και Τίντεμαν αγωνίζονται εντός έδρας.

Τι εντός; τι εκτός; Το φετινό WRC με «αγριεμένους» Οζιέ, Τάνακ, Νεβίλ και το «μυστήριο» Λεμπ που για πρώτη φορά θα οδηγήσει αγωνιστικό αυτοκίνητο με άλλα σήματα (Hyundai) και όχι της PSA, αναμένεται ιδιαίτερα καυτό.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Ράλι Μόντε Κάρλο

Η στιγμή που θα ανοίξει η αυλαία για τις 14 φετινές παραστάσεις του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι φτάνει.

Την Πέμπτη 24 Ιανουαρίου, από την πόλη Γκαπ και όχι μπροστά από το Casino του Μόντε Κάρλο, δίνεται η εκκίνηση του ράλι Μόντε Κάρλο, πρώτος γύρος της σεζόν.

Hyundai i20 WRC

Τους προβολείς Laser τους πρωτοχρησιμοποίησε η M-Sport στα Ford Fiesta WRC, με τον Οζιέ να δηλώνει την πολύ άσπρη δέσμη που εκπέμπουν.

Στο φετινό ράλι Μόντε Κάρλο όπως προκύπτει από τις δοκιμές τα Hyundai i20 WRC θα είναι αυτά που θα ακολουθήσουν την επιλογή της M-Sport.

Alfa Romeo Sauber F1 Team

Η Alfa Romeo στο μαγικό κόσμο των αγώνων το 2019 γυρίζει σελίδα στην ιστορία της καθώς από τη φετινή χρονιά εντάχθηκε στην ομάδα ένας οδηγός, από τους πλέον ταλαντούχους που έχουν περάσει το σκαλί της Formula 1.

Ferrari 360 Modena

Κατά καιρούς έχουμε δει αρκετά αυτοκίνητα να καταλήγουν στον πάτο της θάλασσας ή κάποιας λίμνης με τη συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων να πρόκειται για λάθος όμως αυτό δεν ισχύει στη συγκεκριμένη περίπτωση.

Maserati Levante Vulcano

Μια «έκρηξη» στυλ, εξατομίκευσης και δύναμης έρχεται από τη νέα έκδοση ονόματι “Vulcano” της Maserati Levante.

Ράλι Μόντε Κάρλο

Στον πιο ιδιαίτερο αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι, το ράλι Μόντε Κάρλο (24-27 Ιανουαρίου), λόγω των καιρικών συνθηκών ο διαρκής πονοκέφαλος πληρωμάτων και αγωνιστικών διευθυντών είναι τα ελαστικά.

Καναδάς

Το να οδηγείς εν μέσω χιονοθύελλας είναι από μόνο του αρκετά επικίνδυνο ακόμα και αν ο δρόμος είναι καθαρισμένος οπότε σε περίπτωση που πρέπει να κινηθείς πάνω σε χιόνι τα πράγματα γίνονται ακόμα πιο δύσκολα.

Tesla Model 3

Η Tesla έλαβε έγκριση τύπου για το πιο πρόσφατο μοντέλο της γκάμας της, το Model 3, το οποίο σημαίνει ότι πλέον μπορεί να ξεκινήσει και επίσημα την πώλησή του στην ευρωπαϊκή αγορά με την έγκριση να δίνεται από την αρμόδια υπηρεσία της Δανίας.

Renault

Στα στέκια της πόλης έχει ήδη αρχίζει να συζητιέται έντονα το Renault Twingo, καθώς ανανεώθηκε σε εμφανισιακό και εξοπλιστικό επίπεδο.