Δύο αγώνες απομένουν για την ολοκλήρωση του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι, σε Ισπανία και Αυστραλία και ο τίτλος του πρωταθλητή για τη φετινή χρονιά παραμένει ανοικτός.
Στην Ισπανία ο αγώνας είναι μικτός (άσφαλτος/χώμα) ενώ στην Αυστραλία αποκλειστικά με χωμάτινες Ειδικές Διαδρομές.
Στην Ισπανία που είναι ο πρώτος από τους δύο (24-27 Οκτωβρίου) πηγαίνουν με 240 βαθμούς ο Τάνακ, 212 ο Οζιέ και 199 ο Νεβίλ.
Σύμφωνα με τη βαθμολογία πιο κοντά στον τίτλο είναι ο Τάνακ, αλλά πολλές πιθανότητες έχει ο Οζιέ ενώ τις λιγότερες ο Νεβίλ.
Στο πλαίσιο λοιπόν αυτό η Citroen Racing «παίζει» όλα για όλα τα χαρτιά ώστε ο Οζιέ με τον Ινγκρασιά να πανηγυρίσουν τον 7ο στη σειρά τίτλο τους.
Έτσι λοιπόν συμπλήρωσε τέσσερις μέρες σκληρών δοκιμών με τα πληρώματα που «τρέχουν» τα Citroen C3 WRC στους αγώνες του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι και μια μέρα με τον «βοηθό» Καμιλί. Τρεις μέρες σε ασφάλτινες διαδρομές πέρασαν οι Οζιέ-Ινγκρασιά, μια οι Λάπι-Φερμ, ενώ ο Καμιλί έκανε μια μέρα δοκιμές σε χωμάτινο περιβάλλον.
Στις δοκιμές αυτές το C3 WRC έφερε για πρώτη φορά στην άσφαλτο τις καινούργιες ρυθμίσεις-μπροστά- που είχε επιλέξει η ομάδα για το ράλι Φινλανδίας. Σε συνδυασμό με την εξέλιξη των αμορτισέρ, στόχος είναι να εξαλειφθεί η υποστροφή που παρουσίαζε το αυτοκίνητο στις ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές.
Δοκιμάστηκαν επίσης νέα αεροδυναμικά βοηθήματα για μπροστά και πίσω, αλλά όπως τόνισε ο Ολιβιέ Μαροσελί, τίποτα δεν αντικαθιστά τον αγώνα, με την εξέλιξη να συνεχίζεται ώστε να γίνει το αυτοκίνητο όσο πιο ανταγωνιστικό γίνεται…