Είστε εδώ

WRC

Citroen Racing: Όλα για όλα στο φινάλε…

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Δύο αγώνες απομένουν για την ολοκλήρωση του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι, σε Ισπανία και Αυστραλία και ο τίτλος του πρωταθλητή για τη φετινή χρονιά παραμένει ανοικτός.

Στην Ισπανία ο αγώνας είναι μικτός (άσφαλτος/χώμα) ενώ στην Αυστραλία αποκλειστικά με χωμάτινες Ειδικές Διαδρομές.

Στην Ισπανία που είναι ο πρώτος από τους δύο (24-27 Οκτωβρίου) πηγαίνουν με 240 βαθμούς ο Τάνακ, 212 ο Οζιέ και 199 ο Νεβίλ.

Σύμφωνα με τη βαθμολογία πιο κοντά στον τίτλο είναι ο Τάνακ, αλλά πολλές πιθανότητες έχει ο Οζιέ ενώ τις λιγότερες ο Νεβίλ.

Στο πλαίσιο λοιπόν αυτό η Citroen Racing «παίζει» όλα για όλα τα χαρτιά ώστε ο Οζιέ με τον Ινγκρασιά να πανηγυρίσουν τον 7ο στη σειρά τίτλο τους.

Έτσι λοιπόν συμπλήρωσε τέσσερις μέρες σκληρών δοκιμών με τα πληρώματα που «τρέχουν» τα Citroen C3 WRC στους αγώνες του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι και μια μέρα με τον «βοηθό» Καμιλί. Τρεις μέρες σε ασφάλτινες διαδρομές πέρασαν οι Οζιέ-Ινγκρασιά, μια οι Λάπι-Φερμ, ενώ ο Καμιλί έκανε μια μέρα δοκιμές σε χωμάτινο περιβάλλον.

Στις δοκιμές αυτές το C3 WRC έφερε για πρώτη φορά στην άσφαλτο τις καινούργιες ρυθμίσεις-μπροστά- που είχε επιλέξει η ομάδα για το ράλι Φινλανδίας. Σε συνδυασμό με την εξέλιξη  των αμορτισέρ, στόχος είναι να εξαλειφθεί η υποστροφή που παρουσίαζε το αυτοκίνητο στις ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές.

Δοκιμάστηκαν επίσης νέα αεροδυναμικά βοηθήματα για μπροστά και πίσω, αλλά όπως τόνισε ο Ολιβιέ Μαροσελί, τίποτα δεν αντικαθιστά τον αγώνα, με την εξέλιξη να συνεχίζεται ώστε να γίνει το αυτοκίνητο όσο πιο ανταγωνιστικό γίνεται…

Σχετικά άρθρα

H κορυφαία έκδοση R της Volkswagen επεκτείνεται στη γκάμα των SUV της, καθώς μετά το T-Roc των 300 ίππων, εφαρμόζεται και στη ναυαρχίδα της γερμανικής εταιρείας, το Touareg.

Σε όλο τον κόσμο γίνονται συνέχεια καμπάνιες οι οποίες μας ενημερώνουν ώστε όταν χιονίζει να κρατάμε μεγαλύτερες αποστάσεις από τα προπορευόμενα αυτοκίνητα και να μειώνουμε την ταχύτητα κίνησης, όμως ο οδηγός της SLK που θα δείτε παρακάτω μάλλον δε δίνει σημασία σε τέτοιες “λεπτομέρειες”.

Στους σκορπιούς δεν αρέσουν τα ταξίδια, καθώς ζουν στον ίδιο τόπο μέχρι να πεθάνουν.

Η Ferrari διαχρονικά χρησιμοποιεί team orders για να ελέγξει τις μάχες των οδηγών της μέσα στην πίστα, κάτι το οποίο πρόκειται να κάνει και φέτος, παρά το γεγονός ότι ο Μπινότο αρχικά είχε κάνει άλλες δηλώσεις.

Για τους επαγγελματίες οδηγούς που θέλουν να αποπνέει το όχημα της εργασίας τους μια σπορ αύρα, μερίμνησε η Renault.

Δημοσιεύματα των τελευταίων ημερών θέλουν τη Volkswagen να εξετάζει την πιθανότητα δημιουργίας κάποιου sports car, το οποίο θα διατίθεται αποκλειστικά με ηλεκτρικά κινητήρια σύνολα.

Όπως αναμενόταν η γκάμα της DS Automobiles απέκτησε τρίτο μέλος, τη νέα ναυαρχίδα DS 9, η οποία πλαισιώνει πλέον τα δυο SUV, DS 3 Crossback και DS 7 Crossback.

Στην αφρικανική χώρα θέλησαν να δημιουργήσουν ένα pick-up το οποίο θα ήταν πολύ ισχυρότερο από τον μέσο όρο, οπότε σκέφτηκαν ότι θα ήταν καλύτερα να μη βελτιώσουν τον υπάρχοντα κινητήρα, αλλά να τοποθετήσουν έναν άλλο.

Την επόμενη γενιά των πρωταθλητών ράλι σκέπτεται η FIA και σε συνεργασία με τις 144 Ομοσπονδίες-μέλη που βρίσκονται υπο την ομπρέλα της FIA, ανακοίνωσε το πρόγραμμα “rally star”  

Το εννιαθέσιο Mercedes Vito Tourer απέκτησε νέα έκδοση, η οποία ονομάζεται Dark Edition και βασίζεται στη Vito Tourer PRO 110 CDI Extra Long. Σε αυτή ξεχωρίζει το χρώμα OBSIDIAN Black που είναι η μοναδική επιλογή και ο πλούσιος εξοπλισμός.