Είστε εδώ

WRC

Citroen Racing: Όλα για όλα στο φινάλε…

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Δύο αγώνες απομένουν για την ολοκλήρωση του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι, σε Ισπανία και Αυστραλία και ο τίτλος του πρωταθλητή για τη φετινή χρονιά παραμένει ανοικτός.

Στην Ισπανία ο αγώνας είναι μικτός (άσφαλτος/χώμα) ενώ στην Αυστραλία αποκλειστικά με χωμάτινες Ειδικές Διαδρομές.

Στην Ισπανία που είναι ο πρώτος από τους δύο (24-27 Οκτωβρίου) πηγαίνουν με 240 βαθμούς ο Τάνακ, 212 ο Οζιέ και 199 ο Νεβίλ.

Σύμφωνα με τη βαθμολογία πιο κοντά στον τίτλο είναι ο Τάνακ, αλλά πολλές πιθανότητες έχει ο Οζιέ ενώ τις λιγότερες ο Νεβίλ.

Στο πλαίσιο λοιπόν αυτό η Citroen Racing «παίζει» όλα για όλα τα χαρτιά ώστε ο Οζιέ με τον Ινγκρασιά να πανηγυρίσουν τον 7ο στη σειρά τίτλο τους.

Έτσι λοιπόν συμπλήρωσε τέσσερις μέρες σκληρών δοκιμών με τα πληρώματα που «τρέχουν» τα Citroen C3 WRC στους αγώνες του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι και μια μέρα με τον «βοηθό» Καμιλί. Τρεις μέρες σε ασφάλτινες διαδρομές πέρασαν οι Οζιέ-Ινγκρασιά, μια οι Λάπι-Φερμ, ενώ ο Καμιλί έκανε μια μέρα δοκιμές σε χωμάτινο περιβάλλον.

Στις δοκιμές αυτές το C3 WRC έφερε για πρώτη φορά στην άσφαλτο τις καινούργιες ρυθμίσεις-μπροστά- που είχε επιλέξει η ομάδα για το ράλι Φινλανδίας. Σε συνδυασμό με την εξέλιξη  των αμορτισέρ, στόχος είναι να εξαλειφθεί η υποστροφή που παρουσίαζε το αυτοκίνητο στις ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές.

Δοκιμάστηκαν επίσης νέα αεροδυναμικά βοηθήματα για μπροστά και πίσω, αλλά όπως τόνισε ο Ολιβιέ Μαροσελί, τίποτα δεν αντικαθιστά τον αγώνα, με την εξέλιξη να συνεχίζεται ώστε να γίνει το αυτοκίνητο όσο πιο ανταγωνιστικό γίνεται…

Σχετικά άρθρα

Peugeot 2008

Από τη στιγμή που η Κίνα είναι η μεγαλύτερη αγορά του πλανήτη και σε ό,τι αφορά τα αυτοκίνητα, δεν πρέπει να μας κάνει εντύπωση το γεγονός ότι οι εταιρείες επιλέγουν να παρουσιάσουν αρκετά μοντέλα τους εκεί.

Rally Sprint Βοιωτίας

Τι και αν είναι έκπτωτο το Δ.Σ. της ΟΜΑΕ, τι και αν επιτροπή αγώνων δεν υπάρχει εν τούτοις τα σωματεία που ψηφίζουν για την ΟΜΑΕ και το Δ.Σ. της, συνεχίζουν την διοργάνωση αγώνων.

Βάσω Κουρτίδου

Περίπου 12 χρόνια πριν, ίσως και λίγο παραπάνω, θυμάμαι με νοσταλγία ένα κοριτσάκι στην πρώτη του επαφή με τον χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Toyota

Για ακόμα μια φορά η Toyota αποδεικνύει με πράξεις τη βαθιά πεποίθηση της ότι η έννοια της κινητικότητας δεν περιορίζεται μόνο στα αυτοκίνητα.

10o rally Tuscan Rewind

«Φωτιά» αναμένεται να πάρουν οι χωμάτινες Ειδικές Διαδρομές κοντά στη Σιένα, καθώς στον τελευταίο αγώνα του ιταλικού πρωταθλήματος 22-23 Nοεμβρίου παίζεται ο τίτλος.

Porsche

Παρότι πολλοί μεγάλοι κατασκευαστές έχουν αποφασίσει να συμμετάσχουν στο Πρωτάθλημα της Formula E, ανάμεσα στους οποίους και η Porsche, υπάρχουν ακόμα αρκετοί που αρνούνται να εντάξουν τα ηλεκτροκίνητα μονοθέσια στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Hyundai

Η Hyundai δημιούργησε το τμήμα Ν για να “στεγάσει” όλες τις δραστηριότητες της που έχουν να κάνουν με μοντέλα υψηλών επιδόσεων, όπως τα i30, i30 Fastback και Veloster, τρία προσθιοκίνητα με τα οποία εγκαινίασε τις δραστηριότητες του τμήματος.

General Motors

Θέλοντας, ίσως, να κλέψει λίγη από τη λάμψη της παρουσίασης του Tesla Cybertruck, του πρώτου pick-up στην ιστορία της αμερικανικής μάρκας, η διευθύνουσα σύμβουλος της General Motors, Μαίρη Μπαρα, ανακοίνωσε ότι ο όμιλος του οποίου ηγείται θα παρουσιάσει το δικό του ηλεκτρικό pick-up το 2021.

Lexus

Η Lexus, ως θυγατρική premium εταιρεία της Toyota, βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της υβριδικής τεχνολογίας, ωστόσο ήρθε η ώρα να μπει και αυτή στην πρίζα.

Tesla

Μετά από πολύ καιρό αναμονής, η Tesla αποκάλυψε στο κοινό το πρώτο pick-up της ιστορίας της, με μία εκδήλωση που έγινε στην Καλιφόρνια και κατάφερε να κλέψει τις εντυπώσεις χάρη στην πολύ ιδιαίτερη σχεδίασή του, η οποία θα ταίριαζε πολύ εύκολα σε κάποια ταινία της οποίας η ιστορία διαδραματίζεται