Είστε εδώ

Test Drive

Volkswagen Tiguan TDI: Σε διπλό ταμπλό

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Λόγω των καιρικών συνθηκών που επικράτησαν στη χώρα μας τα τελευταία 24ωρα, τα οχήματα 4Χ4 έχουν την τιμητική τους.

Όμως ό,τι 4κίνηση και αν διαθέτουν, χωρίς τα κατάλληλα ελαστικά (χειμερινά για την περίπτωση) και αλυσίδες (εάν προτείνει ο κατασκευαστής) δεν προχωράνε σε χιόνι ή πάγο.

Ένα 4κίνητο μοντέλο με πολύ δυνατό χαρακτήρα είναι το Tiguan 2.0 BiTDI 4Motion.

Ένα εντελώς διαφορετικό Tiguan καθώς κάτω από το καπό φιλοξενείται ένα από τα πιο ισχυρά πετρελαιοκίνητα 4κύλινδρα σύνολα του ομίλου VW.

Πρόκειται για twin turbo diesel μοτέρ, 2λιτρο με ισχύ 240 ίππων, που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο DSG 7 σχέσεων με διπλό συμπλέκτη που μεταδίδει την κίνηση σε όλους τους τροχούς.

Φωτιά στο δρόμο το γερμανικό SUV. Κέφι, όρεξη, γνώση και στεγνούς δρόμους να έχεις στη διαδρομή για να ευχαριστηθείς το κατά κάποιον τρόπο GTI SUV που κάθεται πολύ ωραία στα φαρδιά ελαστικά διαστάσεων 255/45-19, έχοντας επιλέξει από τα 5 διαφορετικά προγράμματα, αυτό με την ένδειξη “sport”.

Φαρδιά καθίσματα, ίσιο τιμόνι, μαλακά πλαστικά στο ταμπλό, πολλές ενδείξεις για ένα σωρό λειτουργίες, χώρος αποσκευών 615 λίτρων, αλλά χωρίς ρεζέρβα, και ένδειξη “R Line” μας δίνει το στίγμα ότι πρόκειται για την πιο πλούσια από πλευράς εξοπλισμού έκδοση.

Τώρα εάν τα 50.350 ευρώ που κοστίζει το Tiguan TDi 4Motion (το λευκό στις φωτογραφίες) ξεπερνάει το χρηματικό προϋπολογισμό σας, υπάρχει και η πιο οικονομική λύση με το επίσης πετρελαιοκίνητο Tiguan αλλά στα 1.600 κ.εκ. με 115 ίππους και το 6άρι κιβώτιο (το μαύρο) στις 27.680 ευρώ.

Ιδιαίτερα φιλικό αυτό στην οδική συμπεριφορά, με ελαστικό κινητήρα στις μεσαίες στροφές  σας ταξιδεύει με μέση κατανάλωση 7,6 λίτρα/100 χλμ.

Τiguan TDI λοιπόν δύο ίδια εμφανισιακά μοντέλα, αλλά εντελώς διαφορετικά κάτω από το περιτύλιγμα, με διαφορετική προσέγγιση, αλλά και με διαφορετικές τιμές. Το θέμα είναι ποιο σας ταιριάζει…

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Γκραν Πρι Μόντε Κάρλο

Το ετήσιο ραντεβού των celebrities στο μικρό πριγκιπάτο της Μεσογείου, στο Μονακό, είναι προγραμματισμένο για τις 26 Μαΐου.

Ημερομηνία που συμπίπτει με τις Ευρωεκλογές.

Αλλά τι σχέση μπορεί να έχει το Μόντε Κάρλο με τις Ευρωεκλογές. Aπολύτως καμία.

Όμιλος Σφακιανάκη

Μάζεψε τις ζημιές τόσο σε επίπεδο ομίλου όσο και στη μητρική, η Σφακιανάκης, στο α' τρίμηνο του έτους ενώ εμφάνισε σημαντική βελτίωση των EBITDA, παρά την πτώση των πωλήσεων.  Ειδικότερα, οι ζημίες προ φόρων για τον Όμιλο ήταν €3,9 εκ.

ΥΠΑ

Από τα στατιστικά στοιχεία της ΥΠΑ για την κίνηση των αεροδρομίων το Α’ τετράμηνο του 2019 προκύπτει άνοδος πτήσεων και διακινούμενων επιβατών σε όλα τα αεροδρόμια της χώρας μας.

Ο Αλόνσο στο Indy 500

Ο Φερνάντο Αλόνσο σχεδίαζε να τρέξει στον φετινό αγώνα των 500 μιλίων της Ινδιανάπολης (Indy 500), όμως ο Ισπανός οδηγός δε θα καταφέρει να πραγματοποιήσει τα σχέδιά του.

Renault

Το μύθο ότι τα πολυχρηστικά μοντέλα δε μπορούν να έχουν πιο σπορ παρουσιαστικό έρχεται να καταρρίψει η νέα έκδοση ονόματι Black των Renault Scenic και Grand Scenic.

Mercedes GLE

Δε χρειάζεται να μπορεί κανείς να προβλέψει το μέλλον, ώστε να γνωρίσει τα καινοτόμα συστήματα ασφαλείας που εξελίσσει η Mercedes, αρκεί να ρίξει μια ματιά στη συγκεκριμένη GLE.

Hyundai

Είναι ευρέως γνωστό ότι η ατμοσφαιρική ρύπανση, ειδικά στα μεγάλα αστικά κέντρα, ευθύνεται για πολλά και σοβαρά προβλήματα υγείας.

Skoda

Γνωρίζουμε ήδη ότι στις 23 Μαΐου η Skoda θα αποκαλύψει την ανανεωμένη Superb, ενώ η τσέχικη εταιρεία μας ενημερώνει ότι από τη γκάμα της ναυαρχίδας δε θα απουσιάζει η πρακτικότερη έκδοση Scout, με station wagon αμάξωμα.

Volkswagen

Παραδοσιακά η Volkswagen μας συστήνει στο “SOWO European Experience”, το οποίο πραγματοποιήθηκε φέτος από 18 έως 19 Μαΐου στην Πολιτεία της Τζόρτζια, πρωτότυπα βελτιωμένα σπορ μοντέλα από την υφιστάμενη γκάμας της.

Suzuki Vitara 1.0 Boosterjet 4WD

Μπορεί να μην είναι η πρώτη μας συνάντηση με το ανανεωμένο Vitara καθώς πριν λίγο καιρό είχαμε στα χέρια μας την έκδοση με τον βενζινοκινητήρα των 1.4 λίτ