Είστε εδώ

Test Drive

Volkswagen Tiguan TDI: Σε διπλό ταμπλό

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Λόγω των καιρικών συνθηκών που επικράτησαν στη χώρα μας τα τελευταία 24ωρα, τα οχήματα 4Χ4 έχουν την τιμητική τους.

Όμως ό,τι 4κίνηση και αν διαθέτουν, χωρίς τα κατάλληλα ελαστικά (χειμερινά για την περίπτωση) και αλυσίδες (εάν προτείνει ο κατασκευαστής) δεν προχωράνε σε χιόνι ή πάγο.

Ένα 4κίνητο μοντέλο με πολύ δυνατό χαρακτήρα είναι το Tiguan 2.0 BiTDI 4Motion.

Ένα εντελώς διαφορετικό Tiguan καθώς κάτω από το καπό φιλοξενείται ένα από τα πιο ισχυρά πετρελαιοκίνητα 4κύλινδρα σύνολα του ομίλου VW.

Πρόκειται για twin turbo diesel μοτέρ, 2λιτρο με ισχύ 240 ίππων, που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο DSG 7 σχέσεων με διπλό συμπλέκτη που μεταδίδει την κίνηση σε όλους τους τροχούς.

Φωτιά στο δρόμο το γερμανικό SUV. Κέφι, όρεξη, γνώση και στεγνούς δρόμους να έχεις στη διαδρομή για να ευχαριστηθείς το κατά κάποιον τρόπο GTI SUV που κάθεται πολύ ωραία στα φαρδιά ελαστικά διαστάσεων 255/45-19, έχοντας επιλέξει από τα 5 διαφορετικά προγράμματα, αυτό με την ένδειξη “sport”.

Φαρδιά καθίσματα, ίσιο τιμόνι, μαλακά πλαστικά στο ταμπλό, πολλές ενδείξεις για ένα σωρό λειτουργίες, χώρος αποσκευών 615 λίτρων, αλλά χωρίς ρεζέρβα, και ένδειξη “R Line” μας δίνει το στίγμα ότι πρόκειται για την πιο πλούσια από πλευράς εξοπλισμού έκδοση.

Τώρα εάν τα 50.350 ευρώ που κοστίζει το Tiguan TDi 4Motion (το λευκό στις φωτογραφίες) ξεπερνάει το χρηματικό προϋπολογισμό σας, υπάρχει και η πιο οικονομική λύση με το επίσης πετρελαιοκίνητο Tiguan αλλά στα 1.600 κ.εκ. με 115 ίππους και το 6άρι κιβώτιο (το μαύρο) στις 27.680 ευρώ.

Ιδιαίτερα φιλικό αυτό στην οδική συμπεριφορά, με ελαστικό κινητήρα στις μεσαίες στροφές  σας ταξιδεύει με μέση κατανάλωση 7,6 λίτρα/100 χλμ.

Τiguan TDI λοιπόν δύο ίδια εμφανισιακά μοντέλα, αλλά εντελώς διαφορετικά κάτω από το περιτύλιγμα, με διαφορετική προσέγγιση, αλλά και με διαφορετικές τιμές. Το θέμα είναι ποιο σας ταιριάζει…

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Ηνωμένες Πολιτείες

Μερικές ιστορίες γύρω από το αυτοκίνητο είναι τόσο ιδιαίτερες και παράξενες που αγγίζουν τα όρια του απίστευτου όμως από ό,τι φαίνεται όλα μπορούν να συμβούν στον κόσμο μας.

Ράλι Κορσικής

Το πρώτο φετινό ράλι σε ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές είναι αυτό που διεξάγεται μεταξύ 28-31 Μαρτίου στους στενούς δρόμους της Κορσικής.

Laudamotion

Όχι ακριβώς έτσι, αλλά κάπως έτσι καθώς ιδρυτής της Laudamotion (το 2018) είναι ο 3 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1 Αυστριακός Νίκι Λάουντα και νυν  μη εκτελεστικός αντιπρόεδρος της ομάδας της Mercedes στη Formula 1.

ERC

Το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα ράλι για το 2019 αρχίζει στις Αζόρες μεταξύ 21-23 Μαρτίου.

Ο αγώνας είναι χωμάτινος και περιλαμβάνει 15 Ειδικές Διαδρομές συνολικού μήκους 219.04 χλμ.

Κάλε και Ήρο

Τι σχέση έχει η γνωστή «αττική σύνταξη» με τους δύο Φινλανδούς που τους αρέσει η ταχύτητα, αλλά σε διαφορετικά εδάφη.

Ο ένας είναι ο Κάλε Ροβάνπερα, ο πιτσιρικάς ετών 19 που έχει καταπλήξει με τις επιδόσεις στο μαγικό χώρο των ράλι και ο άλλος ο Ήρο Ετάλα, γνωστός snowboarder.

Liberty Media

Η Liberty Media ψάχνει συνεχώς νέους τρόπους να κάνει την παρακολούθηση των αγώνων της Formula 1 πιο ενδιαφέρουσα και μία από τις ιδέες που “έχουν πέσει στο τραπέζι” είναι η τοποθέτηση κάμερας πάνω ή μέσα στο κράνος των οδηγών.

Fiat 500X Cross 1.3 FireFly DCT

Η ελαφρώς ανανεωμένη εικόνα του Fiat 500X το φέρνει και πάλι στο προσκήνιο. Υπάρχει όμως και κάτι ακόμα. Οι δυο νέοι βενζινοκινητήρες FireFly 1.0 και 1.3 λίτρων. Εμείς στην προκειμένη περίπτωση εξετάζουμε τον ισχυρότερο.

Γκραν Πρι Μπαχρέιν

Το δεύτερο ραντεβού του φετινού πρωταθλήματος είναι στην έρημο του Μπαχρέιν και στην πίστα «Σακίρ» στις 31 Μαρτίου.

Ηνωμένες Πολιτείες

Στη Βόρεια Καρολίνα υπάρχει μία γέφυρα τρένου η οποία είναι ιδιαίτερα διάσημη στο internet αφού εξ’ αιτίας της έχουν καταστραφεί πολλά φορτηγά, τόσο πολλά ώστε υπάρχει πλέον και site στο οποίο ανεβαίνουν τα ανάλογα βίντεο.

Kia

Πριν ένα μήνα ακριβώς είχαμε δημοσιεύσει ένα σκίτσο, στο οποίο απεικονίζονταν η επερχόμενη crossover έκδοση του Kia Ceed.