Είστε εδώ

Test Drive

Volkswagen Polo 1.0 TSI: Χιλιάρη μεν, ισχυρότερο δε

του Γιώργου Ψαρρά

Στους σχεδόν άδειους δρόμους της αυγουστιάτικης Αθήνας κάνουμε βόλτες με το Volkswagen Polo, αλλά με την ισχυρότερη έκδοση του «χιλιάρη» υπερτροφοδοτούμενου ΤSI βενζινοκινητήρα του.

Το μικρό γερμανικό μοντέλο το έχουμε ήδη αξιολογήσει με τον εν λόγω βενζινοκινητήρα του ενός λίτρου με ισχύ όμως 95 ίππων, όπως μπορείτε να διαβάσετε πατώντας εδώ.

Ας δούμε τώρα πως τα καταφέρνει αποδίδοντας 115 ίππους και 200 Nm ροπής. Όπως είναι λογικό η δύναμη είναι περισσότερη κάτι που το εισπράττει ο οδηγός στο μεγαλύτερο εύρος λειτουργίας του βενζινοκινητήρα, ο οποίος έχει σθένος, κινεί με μπρίο το Polo, ενώ οι επιδόσεις του χαρακτηρίζονται κάτι παραπάνω από αξιοπρεπείς. Συγκεκριμένα, για την επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα χρειάζεται 9,5 δευτ. και μπορεί να αναπτύξει μέγιστη ταχύτητα 200 χλμ./ώρα.

Μόνο αν πιέσεις το μοτέρ θα αντιληφθείς ηχητικά ότι είναι τρικύλινδρο, καθώς κατά τα άλλα είναι αρκετά πολιτισμένο χωρίς κραδασμούς και θορύβους. Σίγουρα το Polo με τους 115 ίππους είναι προτιμότερο για ταξίδια, καθώς θα σε βοηθήσει σε προσπεράσματα και στο να διανύσεις μεγάλες

ευθείες σε αυτοκινητόδρομους. Φυσικά βοηθάει και η προσθήκη έκτης σχέσης στο μηχανικό κιβώτιο, καθώς με τους 95 ίππους συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων.

Με φιλικότητα στο γκάζι σε αυτές τις συνθήκες είδαμε στο κομπιούτερ ταξιδιού μέση κατανάλωση 5,3 λίτρα/100 χλμ. Εντός της πόλης, όπου το Polo βρίσκεται στο στοιχείο του λόγω διαστάσεων με μήκος λίγο πάνω από τα 4 μέτρα, η ένδειξη δε ξεπέρασε τα 6 λίτρα/100 χλμ. (με σύστημα start/stop, εκπομπές C02 107 γρ./χλμ.).

Δεν είναι μόνο σχεδιαστικοί οι λόγοι για τους οποίους μπορεί να πει κανείς ότι το νέο Polo είναι ένα μικρότερο Golf. Το διαπιστώνεις και στην οδήγηση, καθώς η ποιότητα κύλισης του είναι αρκετά καλή, διατηρεί τη σταθερότητα του σε υψηλότερες ταχύτητες, οι αεροδυναμικοί θόρυβοι είναι περιορισμένοι, το σύστημα διεύθυνσης είναι «υπάκουο» έχει σωστό βάρος και ικανοποιητική πληροφόρηση, ενώ η ανάρτηση έχει μελετημένη απορροφητικότητα και ισορροπία.

Στο εσωτερικό του ασημί Polo που βλέπετε στις φωτογραφίες υπήρχε έντονη high-tech αύρα χάρη στο ψηφιακό πίνακα οργάνων και στην κεντρική οθόνη αφής των 8 ιντσών. Μαλακό πλαστικό σκεπάζει το επάνω τμήμα του ταμπλό, οι χώροι για τα πόδια των πίσω επιβατών και ο «αέρας» ανάμεσα στα κεφάλια τους και στην οροφή κρίνονται

ικανοποιητικοί για τα δεδομένα της κατηγορίας. Το πορτμπαγκάζ προσφέρει από 355 έως 1.125 λίτρα, ενώ κάτω από το δάπεδο του βρήκαμε κανονική ρεζέρβα.

Στην έκδοση Highline το Polo με τον 1.0 TSI των 115 κοστίζει 16.350 ευρώ.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Lichtenburg 400

Ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής στη Formula 1, Φερνάντο Αλόνσο είχε την πρώτη επίσημη γεύση από αγώνες τύπου Ντακάρ, οδηγώντας το Toyota Hilux στον αγώνα Lichtenburg 400,  5ος γύρος για το πρωτάθλημα της Νοτίου Αφρικής.

Mercedes - AMG

Από το 2021 η μορφή του WEC, δηλαδή του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής, θα αλλάξει σημαντικά αφού η κορυφαία κατηγορία, που σήμερα ονομάζεται LMP1, δε θα αποτελείται από μοντέλα ειδικά εξελιγμένα για αυτό το είδος αγώνων.

SEAT

Σεπτέμβριος, ο μήνας που τα παιδιά επιστρέφουν στα θρανία τους, αλλά και ο μήνας που ξεκινούν τα μαθήματα στην Επαγγελματική Σχολή της SEAT.

Ferrari

Η Ferrari είναι από τις τελευταίες εταιρείες που αποφάσισαν να ακολουθήσουν τη μόδα των SUV και αυτή τη στιγμή εξελίσσει το πρώτο μοντέλο του είδους που θα φέρει στο καπό το Cavallino Rampante. Η ονομασία του θα είναι Purosangue.

Land Cruiser Namib

Η σειρά 70 του Toyota Land Cruiser παράγεται αδιάλειπτα από το 1984 και παρά το γεγονός ότι μέσα σε όλα αυτά τα χρόνια έχουν υπάρξει πολλές αλλαγές ώστε να παραμένει σύγχρονο, σε μηχανολογικό τομέα παραμένει το ίδιο αυτοκίνητο.

Skoda

Μπορεί η Skoda πλέον να μπαίνει σε μια νέα εποχή, αυτή της ηλεκτροκίνησης, παρουσιάζοντας στη φετινή Έκθεση της Φρανκφούρτης τα νέα  Citigoᵉ iV και Superb iV, ωστόσο δε ξεχνά να τιμά το παρελθόν της.

Volkswagen ID. R

Η Volkswagen έδωσε στη δημοσιότητα ένα βίντεο, μέσω του οποίου μας δίνει τη δυνατότητα να δούμε μέρος της προσπάθειας που έκανε ο Ρομέν Ντιμά πίσω από το τιμόνι του ηλεκτρικού αγωνιστικού ID.

Jeep Wrangler

Όλα τα μοντέλα της Jeep είναι άρρηκτα συνδεδεμένα με την περιπέτεια, ενώ το πιο ανήμερο off-road «θηρίο» της είναι το Wrangler.

Opel

Μια καινοτόμα υπηρεσία προσφέρει πλέον η Opel στους πελάτες της, καθώς τους ενημερώνει διαρκώς για την πορεία του αυτοκινήτου τους όσο αυτό βρίσκεται μέσα στο συνεργείο.

Mazda ΜΧ-5

Το διθέσιο roadster της Mazda γίνεται 30 ετών και η ιαπωνική μάρκα το γιορτάζει με τη δημιουργία μιας επετειακής έκδοσης η οποία ονομάζεται 30th Anniversary και θα παραχθεί σε περιορισμένη ποσότητα.