Είστε εδώ

Test Drive

Volkswagen Polo 1.0 TSI: Γυρίζοντας στους δρόμους της Αθήνας

του Γιώργου Ψαρρά

Σε μια μελαγχολική πόλη, όπως είναι η χειμερινή και βροχερή Αθήνα, το πορτοκαλί Volkswagen Polo που βλέπετε στις φωτογραφίες δίνει χρώμα.

Ταυτόχρονα αποτελεί μια ηλιαχτίδα κάτω από τα πυκνά μαύρα σύννεφα του Φεβρουαρίου. Για ακόμα μια φορά λοιπόν μετακινηθήκαμε στην πρωτεύουσα με το μικρό δημοφιλές γερμανικό μοντέλο με τον βενζινοκινητήρα του ενός λίτρου με τους 95 ίππους (διατίθεται και με 115 ίππους) με το βλέμμα καρφωμένο στο trip computer, καθώς ο στόχος ήταν να καταγράψουμε την κατανάλωση.

Πριν αναφέρουμε τα της κατανάλωσης να πούμε ότι η ροπή των 175 Nm εμφανίζεται από στις 2.000-3.500 σ.α.λ., ενώ χαμηλότερα το μοτέρ ατονεί κάπως. Όσο ανεβαίνει όμως η βελόνα στο στροφόμετρο το Polo δείχνει να βρίσκει, αλλά και να διατηρεί, το «κέφι» του.

Ο τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας δεν έχει κραδασμούς, όμως η χροιά του είναι κάπως πιο έντονη στις γρηγορότερες επιταχύνσεις, αλλά και όταν συναντά ανηφόρες στο δρόμο του, ενώ τότε χρειάζεται να κατεβάσεις μια σχέση στο μηχανικό 5αρι κιβώτιο με το θετικό σε αίσθηση επιλογέα.

Οι επιδόσεις του τώρα είναι αποδεκτές και μοιάζουν στην πράξη επιτεύξιμες, με την επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα να «έρχεται» σε 10,8 δευτ. και την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 187 χλμ./ώρα.

Και τώρα στο ζητούμενο. Η ένδειξη της μέσης κατανάλωσης στους δρόμους της πρωτεύουσας κυμάνθηκε με τη βοήθεια του συστήματος Start/Stop από 6,8 έως 7 λίτρα/100 χλμ. (με ζάντες 15 ιντσών επίσημη μέση κατανάλωση 4,4 λίτρα/100 χλμ., εκπομπές C02 101 γρ./χλμ., Εuro 6).

Στους ταλαιπωρημένους ελληνικούς δρόμους με τις πολλές παγίδες (λακκούβες, σαμαράκια, κοψίματα) το νέο Polo αποδεικνύει την αρκετά καλή ποιότητα κύλισης του. Η ανάρτηση του ισορροπεί ανάμεσα στην άνεση και στη σταθερότητα, ενώ το σύστημα διεύθυνσης δε «φοβάται» απέναντι στον ανταγωνισμό.

Μιλώντας για το εσωτερικό του θα πρέπει να αναφερθούμε στην κεντρική κονσόλα που έχει πλήρως αναμορφωθεί, χάρη στη μεγάλη έγχρωμη οθόνη αφής που ξεκινάει από 6,5 και φτάνει τις 8 ίντσες. Μαλακό πλαστικό σκεπάζει το επάνω τμήμα του ταμπλό, αλλά και λίγο το χαμηλότερο, ενώ στα πάνελ των θυρών και στη βάση της κεντρικής κονσόλας παραμένουν σκληρά.

Οι χώροι για τα πόδια των πίσω επιβατών έγιναν πιο άνετοι χάρη στο αυξημένο κατά 92 χλστ. μεταξόνιο (2.564 χλστ.), ενώ ικανοποιητικός είναι ο «αέρας» ανάμεσα στα κεφάλια τους και στην οροφή. Το πορτμπαγκάζ προσφέρει από 355 έως 1.125 λίτρα. Σημειώστε επίσης ότι κάτω από τα δάπεδο του χώρου αποσκευών βρίσκεται η στάνταρ κανονική ρεζέρβα.

Το νέο Polo με τον 1.0 TSI βενζινοκινητήρα των 95 ίππων, που μπορεί και να θεωρηθεί και ένας οικονομικός φίλος εντός και εκτός των τειχών της πόλης, στην έκδοση Trendline κοστίζει από 14.050 ευρώ.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Γκραν Πρι Γαλλίας

Το Γαλλικό Γκραν Πρι δεν εξελίχθηκε όπως ήθελε η Scuderia Ferrari.

Ferrari

Στη θέα τους μένεις ακίνητος, καθώς δεν ξέρεις ποια Ferrari να θαυμάσεις, τη LaFerrari Aperta ή την «κλειστή» LaFerrari, τη GTC4 Lusso, την Portofino, την 812 Superfast ή την 488 GTB, έχοντας δίπλα τις F40 και F50 και την F12tdf.

Peugeot

Το Peugeot 308 έχει φέρει αρκετά καλές πωλήσεις στη γαλλική εταιρεία ωστόσο κάποια στιγμή θα πρέπει να αντικατασταθεί και αυτή η στιγμή φαίνεται ότι θα είναι το 2021 ας δούμε, όμως, τι μπορούμε να περιμένουμε από το νέο μοντέλο.

Volvo

Με το ρυθμό που εξελίσσεται η αυτόνομη οδήγηση υπάρχει περίπτωση να μας χωρίζουν μόλις τρία χρόνια από το πρώτο σχετικά προσιτό μοντέλο στο οποίο όλοι οι επιβάτες, συμπεριλαμβανομένου του οδηγού, θα μπορούν να κοιμηθούν κατά τη διάρκεια μιας διαδρομής.

Υδρογόνο

Όσο οι προδιαγραφές για τις εκπομπές ρύπων θα γίνονται πιο αυστηρές οι κατασκευαστές θα αναζητούν εναλλακτικές μορφές ενέργειας για την κίνηση των αυτοκινήτων και μία από τις πιο πολλά υποσχόμενες είναι το υδρογόνο.

Ford

Μπορεί η τέταρτη γενιά του Ford Focus να παρουσιάστηκε πριν λίγο καιρό όμως ακόμα μαθαίνουμε πληροφορίες σχετικά με τα στοιχεία άνεσης και ασφάλειας που έχει τοποθετήσει η αμερικάνικη εταιρεία στο μικρομεσαίο μοντέλο της.

Γκραν Πρι Γαλλίας

Μοναχικός καβαλάρης στην πίστα του Πωλ Ρικάρ ο Χάμιλτον σημείωσε την 3η φετινή του νίκη, όσες και ο Φέτελ.

Ξεκίνησε πρώτος, τερμάτισε πρώτος χωρίς να απειληθεί ούτε μια φορά από κανέναν άλλον συνδυασμό.

Citroen C4 Cactus

Το νέο C4 Cactus το πρώτο μοντέλο της γαλλικής εταιρίας που εφοδιάζεται με το νέο σύστημα αναρτήσεων Progressive Hydraulic Cushions (PHC) και τα ανατομικά καθίσματα Advanced Comf

Pikes Peak

Τα ρεκόρ είναι για να καταρρίπτονται και ο τρεις φορές νικητής της ανάβασης του Κολοράντο Πάικς Πικ, Ρομαίν Ντυμά, «έσπασε» το ρεκόρ του Λεμπ κατά 16 δευτ. οδηγώντας το πρώτο αγωνιστικό ηλεκτροκίνητο μοντέλο της Volkswagen με τους 680 ίππους.

Οpel Combo Life

Για τους φίλους που αναζητούν χώρους, ή τις πολυπληθείς οικογένειες η Opel προτείνει  το νέο της μοντέλο το Combo Life.