Είστε εδώ

Test Drive

Skoda Scala 1.6 TDI DSG: Συζητήσεις στη θέα του

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Τελικά αποδεικνύεται για μια ακόμα φορά, ότι δεν έχει και τόση σημασία τι αυτοκίνητο οδηγείς, αλλά στο πόσο πιστεύουν στη μάρκα.

Το νέο λοιπόν μοντέλο της Skoda, το Scala δεν πέρασε απαρατήρητο από δύο γνωστά και αγαπητά πρόσωπα της ανδριώτικης κοινωνίας.

Τον γιατρό-πνευμονολόγο- Aντρέα Βόσσο (Ιατρικός Κύκλος στο Γαύριο, στο λιμάνι της Άνδρου)  και τον ναυτικό πράκτορα Πέτρο Κολοβέντζο (Kyklades Τravel στο Γαύριο).

Και οι δύο fan του αυτοκινήτου.

Στη θέα λοιπόν του Scala, στο χρώμα της άμμου, άρχισαν να το περιεργάζονται και οι ερωτήσεις έπεφταν βροχή.

Χάζεψαν το πιο όμορφο μέρος του αυτοκινήτου, το πίσω με το μεγάλο σκούρο κυρτό κρύσταλλο με τα επίσης μεγάλα φώτα που εκτείνονται στα φτερά.

Άνοιξαν την πόρτα των αποσκευών και βρέθηκαν μπροστά στα 467 λίτρα με στάνταρ τη ρεζέρβα

Στο εσωτερικό όμως τα βλέμματα εστίασαν στη μεγάλη  οθόνη αφής, στο κέντρο του ταμπλό, των 9,2 ιντσών με τις τόσες εφαρμογές και λειτουργίες.

Πως θα κερδίσεις αγοραστές όταν δεν ακολουθείς τη μόδα, που προστάζει gadget…

Κάτω από το καπό ο γνωστός πετρελαιοκινητήρας του ομίλου VW των 1.600 κ.εκ. που αποδίδει 116 ίππους και συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων τεχνολογίας DSG.

To μυστικό στην οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου είναι η νέα πλατφόρμα του ομίλου VW, η MQB-AO. Σταθερό, χωρίς πλεύσεις το αμάξωμα, σύστημα διεύθυνσης με πολύ καλή αίσθηση, ποιότητα κύλισης που βαθμολογείται με υψηλό βαθμό και μικτή κατανάλωση 7,2 λίτρα/100 χλμ.

Με το Scala επιβεβαιώνεται για μια ακόμα φορά ότι οι άνθρωποι της Skoda ανεβάζουν ακόμα πιο ψηλά τον πήχη με κάθε νέο μοντέλο που παρουσιάζουν.

Ο στόχος είναι να αλλάξουν εντελώς την εικόνα του παρελθόντος και αυτό έχει ήδη αρχίσει να αλλάζει.

Στα σύγχρονα Skoda, το design, παρά το γεγονός ότι είναι υποκειμενική υπόθεση ενός εκάστου, είναι ιδιαίτερα αποδεκτό, η ποιότητα προσεγμένη, η οδική συμπεριφορά σε πολύ ασφαλή επίπεδα, ενώ ακολουθεί πιστά –όπως προαναφέραμε- τη μόδα των gadget ενώ μας άρεσε πολύ που στην περίπτωση του Scala το εσωτερικό φέρει την υπογραφή του δικού «μας» παιδιού, του Έλληνα Δημήτρη Δαρκούδη.   

Στην έκδοση με τον κινητήρα diesel και με το αυτόματο κιβώτιο οι τιμές ξεκινούν από τα 21.970 ευρώ.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Το πρώτο τριήμερο των χειμερινών δοκιμών εξέλιξης στην πίστα της Βαρκελώνης τελείωσε ακριβώς με τον ίδιο τρόπο που ξεκίνησε, δηλαδή με τη Mercedes να κάνει τους δύο καλύτερους χρόνους της ημέρας.

Καυτό αναμένεται να είναι το Σαββατοκύριακο 22-23 Φεβρουαρίου καθώς είναι προγραμματισμένες οι αρχαιρεσίες για το νέο Δ.Σ. της ΟΜΑΕ.

Σύμφωνα με πληροφορίες τα σωματεία που θα ρίξουν την ψήφο τους στην κάλπη είναι 31.

Σίγουρα το σκανδιναβικό ντιζάιν της Volvo είναι διαχρονικό, ωστόσο υπάρχουν πάντα περιθώρια για μικρές έστω αλλαγές.

Μπορεί να επικρατεί «ησυχία» λόγω της μεσημεριανής παύσης στην πίστα της Βαρκελώνης, όμως όλοι ασχολούνται με το DAS (Dual Axis Steering) της Mercedes, που μεταβάλει τις γωνίες των μπροστινών τροχών και κατά πόσο είναι νόμιμο ή όχι με τη Mercedes να υποστηρίζει ότι είναι νόμιμο, ισχυρίζοντας ότι

Η Maserati είναι μια από τις θρυλικές ιταλικές εταιρίες συνδεδεμένη με τον μαγικό κόσμο των αγώνων. Η Maserati λοιπόν απουσιάζει μεγάλο διάστημα από τους αγώνες παγκόσμιας ακτινοβολίας.

Στο πλαίσιο αποκάλυψης του νέου Cupra Leon πρεμιέρα έκανε και το νέο αγωνιστικό αυτοκίνητο τουρισμού (TCR) Leon Competiciοn.

Η πρώτη επίσημη περίοδος των δοκιμών ολοκληρώνεται την Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου στην πίστα της Βαρκελώνης και όλοι πλέον ασχολούνται με το σύστημα DAS που φέρει η Mercedes στα μονοθέσιά της και αφορά την «τοποθέτηση» των μπροστινών τροχών στην πίστα (

Ευχάριστα είναι τα νέα, αν έχετε παραγγείλει μια από τις μόλις 130 Lotus Evija, καθώς η έναρξη της παραγωγής και των παραδόσεων της θα ξεκινήσει το ερχόμενο καλοκαίρι.

Στις 19 Φεβρουαρίου ξεκίνησαν οι χειμερινές δοκιμές της Formula 1 για το 2020, με τις 10 ομάδες να κάνουν πάρα πολλά χιλιόμετρα στην πίστα της Βαρκελώνης προκειμένου να μαζέψουν όσο το δυνατόν περισσότερα δεδομένα.

Ένας από τους βασικούς πυλώνες στο στρατηγικό πλάνο ονόματι “Strategy 2025” που έχει καταρτίσει η Skoda είναι η διεθνοποίηση της τσέχικης εταιρείας και η επέκταση της σε νέες αγορές.