Είστε εδώ

Test Drive

Skoda Fabia 1.0 TSI Monte Carlo: Με άρωμα πριγκιπάτου

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Από τις Ειδικές Διαδρομές του Πριγκιπάτου, καθώς πριν λίγο ολοκληρώθηκε το ράλι Μόντε Κάρλο, στο σπίτι σας.

 Όχι ακριβώς έτσι, αλλά κάπως έτσι με τη Skoda και την έκδοση Fabia Monte Carlo να μας θυμίζει τις επιτυχίες της στο πιο διάσημο ράλι του κόσμου, αυτό του Μόντε Κάρλο.

Και για να μην το ξεχνάμε, το logo του Monte Carlo βρίσκεται στη μεσαία κολώνα, με τις διχρωμίες αμαξώματος και τις μαύρες ζάντες από ελαφρύ κράμα να προσθέτουν στην όλη εμφάνιση.

Στο εσωτερικό αυτό που σε κερδίζει είναι τα καθίσματα, που το καταλαβαίνεις καλύτερα όταν έχεις περάσει ώρες και έχεις γράψει αρκετά χλμ.

Το ότι τα πλαστικά είναι σκληρά, δεν ενοχλεί και τόσο καθώς είναι η τάση που κυριαρχεί στα οικονομικά μοντέλα, και το Fabia ανήκει σε αυτήν την κατηγορία, ασχέτως που λόγω Monte Carlo o «τιμάριθμος» έχει ανέβει…. 

Να μη ξεχάσουμε να αναφέρουμε και την έγχρωμη οθόνη αφής 6.5 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό.

Ως 4θυρο όμως αυτοκίνητο να σχολιάσουμε και το χώρο των αποσκευών με τα 330 λίτρα, με το ειδικό πλαστικό για βρεγμένα ρούχα ή λασπωμένα υποδήματα και φυσικά η στάνταρ ρεζέρβα, που ειδικά στη χώρα μας με τις τόσες κακοτεχνίες των δρόμων, δεν είναι να ρισκάρεις με κιτ επισκευής.

Με τι κινείται όμως αυτή η έκδοση της οικογένειας Fabia.

Η βασική λοιπόν έκδοση έρχεται με 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα turbo ενός λίτρου απόδοσης 95 ίππων που συνδυάζεται με κιβώτιο 5 σχέσεων. 

Χαμηλή ιπποδύναμη ίσως αναλογιστείτε, αλλά η ουσία στην έκδοση Fabia Monte Carlo 1.0 TSI δεν είναι να ακολουθήσετε τους χρόνους που «γράφουν» στις Ειδικές Διαδρομές του κόσμου οι Κοπέτσκι και Ροβάνπερα, αλλά στο να κινείσαι με ασφάλεια, οδηγώντας ένα συμπαγές αυτοκίνητο με καλή απόσβεση αναρτήσεων, σαφές τιμόνι, και πρόθυμο κινητήρα στις χαμηλές και μεσαίες στροφές,  ενώ η μικτή κατανάλωση που έγραψε στο κομπιούτερ ταξιδιού ήταν 6.8 λίτρα/100 χλμ.

Για τους φίλους των επιδόσεων, η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 184 χλμ./ώρα, για τα 0-100 ο χρόνος είναι 10,8 δευτ. ενώ για τα C02 103 γρ./χλμ.

Στα 14.880 ευρώ ανέρχεται η τιμή της έκδοσης Fabia Monte Carlo με τους 95 ίππους. Ο εξοπλισμός είναι αυτός που κυριαρχεί στην έκδοση με το logo να μας θυμίζει τις επιτυχίες της Skoda στον αγώνα του Πριγκιπάτου, πέρα της συμπαγούς κατασκευής.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Ράλι Cesky Krumlov

Πρώτη εμφάνιση του νέου Skoda Fabia R5 evo στο ράλι Cesky Krumlov, για το πρωτάθλημα Τσεχίας .

Ο αγώνας ήταν ασφάλτινος με 15 Ειδικές Διαδρομές και οι Κοπέτσκι-Ντρέσλερ έδωσαν την νίκη στο πρωτοεμφανιζόμενο Skoda Fabia R5 evo.

Liberty Media

Το πρωτάθλημα της Formula 1 συνηθίζουμε να λέμε ότι είναι παγκόσμιο όμως αυτό δεν είναι εντελώς αλήθεια αφού δεν πραγματοποιείται ούτε ένας αγώνας σε μία από τις μεγαλύτερες ηπείρους του πλανήτη, την Αφρική.

Volvo

Παλαιότερα οι premium κατασκευαστές είχαν μόνο μεγάλα μοντέλα όμως εδώ και κάποια χρόνια κατεβαίνουν ολοένα και σε μικρότερες κατηγορίες, αρχικά σε εκείνη των μικρομεσαίων και στη συνέχεια σε εκείνη των μικρών.

Nissan Ultimate Parks Titan

Το Εθνικό Πάρκο Γκραν Κάνυον των Η.Π.Α έχει γενέθλια, καθώς γίνεται 100 χρόνων και η Nissan του προσφέρει για δώρο το νέο Ultimate Parks Titan.

Skoda

Το μικρότερο μοντέλο στη γκάμα της Skoda, το Citigo, καλείται να παίξει ένα μεγάλο ρόλο στο μέλλον της τσέχικης εταιρείας.

BMW

Η BMW έχει κανονίσει για τις 27 Μαΐου την παρουσίαση της νέας γενιάς της Σειράς 1 η οποία θα φέρει πολλές αλλαγές στο γερμανικό μικρομεσαίο, η σημαντικότερη από τις οποίες είναι ότι πλέον η κίνηση δε θα μεταδίδεται στον πίσω άξονα αλλά στον μπροστινό.

Opel Crossland X 1.2 Turbo

Αφού το φορτώσαμε για το σύντομο ταξιδάκι μας και

Ανάβαση Ριτσώνας

Το σωματείο ΑΣΜΑ διοργανώνει 8-9 Ιουνίου την ανάβαση Ριτσώνας που αποτελεί τον 4ο γύρο του ομώνυμου πρωταθλήματος. 

1η ανάβαση Φλώρινας

Το Σαββατοκύριακο 8 - 9 Ιουνίου ο Όμιλος Φίλων Αυτοκινήτου Δράμας (Ο.Φ.Α.Δ.) διοργανώνει την 1η ανάβαση Φλώρινας.

Την ίδια ημερομηνία διοργανώνεται και η ανάβαση Ριτσώνας που προσμετρά στο πανελλήνιο πρωτάθλημα.

Rolls-Royce

Για τους περισσότερους στη σημερινή Ελλάδα το να απολαύσουν ένα παγωμένο ποτήρι ακριβής γαλλικής σαμπάνιας σε κάποιο εστιατόριο ή ακόμα και στο σπίτι τους είναι σχεδόν απαγορευτικό.