Είστε εδώ

Test Drive

Skoda Citigo 1.0 Auto : Πως πάει η ανανεωμένη έκδοση

του Motori Reporter

Το Skoda Citιgo καταδεικνύει την προσπάθεια της φίρμας να εισέρθει στην κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης, μία κατηγορία πολύ νευραλγικής σημασίας για κάθε εταιρεία, καθώς είναι πολύ κοντά σε νέους αγοραστές ή σε αγοραστές που αναζητούν μια οικονομική λύση.

Τέσσερα χρόνια μετά το ντεμπούτο του και εξακολουθώντας να είναι αντικειμενικά καλό στους περισσότερους τομείς, οι άνθρωποι της Skoda προχώρησαν σε πολύ διακριτικές βελτιώσεις διατηρώντας τη χαρακτηριστική μεγάλη γρίλια στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα που φιλοξενεί και τα φώτα ομίχλης, ενώ οι προβολείς φέρουν ενσωματωμένα φώτα ημέρας. Στο εσωτερικό βρίσκουμε νέα χειριστήρια για το σύστημα κλιματισμού, νέο τιμόνι, καθώς και ντουλαπάκι για τον συνοδηγό.

Το μεταξόνιο των 2,42 μ. δίνει τη δυνατότητα στο Citigo να έχει αρκετά μεγάλους εσωτερικούς χώρους (συγκριτικά με την κατηγορία του), στους οποίους μπορούν να χωρέσουν με σχετική άνεση 4 ενήλικες επιβάτες. Να σημειωθεί ότι οι πίσω επιβάτες κάθονται ελαφρώς ψηλότερα από τους εμπρός, ώστε να έχουνε καλύτερη ορατότητα. Η ορατότητα του οδηγού δεν αποτελεί πρόβλημα προς όλες τις κατευθύνσεις, αφού το μικρό Skoda διαθέτει μεγάλες γυάλινες επιφάνειες.

Το Skoda Citigo είναι ένα ευκολοδήγητο αυτοκίνητο που προσφέρει ακόμη και στον αρχάριο οδηγό ασφαλείς μετακινήσεις. Ο τρικύλινδρος κινητήρας του 1,0 λίτρου, ο οποίος αποτελεί την μοναδική επιλογή του μοντέλου, αποδίδει 60 ίππους και 97 Νm ροπής. Βασικό χαρακτηριστικό του είναι η απουσία κραδασμών, χάρη στην ιδιαίτερη προσοχή που έδειξαν οι τεχνικοί στην κατασκευή του στροφάλου, στο ζύγισμα και στη συχνότητα περιστροφής των κινουμένων μερών, μη κάνοντας έτσι απαραίτητη την χρήση ράβδων αντιστάθμισης.

Προσθέστε ότι η έκδοση που βλέπετε στις φωτογραφίες διέθετε το αυτόματο κιβώτιο πέντε σχέσεων, το οποίο δεν επιβαρύνει πολύ το Citigo. Ούτε σε βάρος (μόλις 3 κιλά βαρύτερο), ούτε σε επιδόσεις (0,9 δευτερόλεπτα πιο αργό στα 0-100 χλμ./ώρα), ούτε σε κατανάλωση (0,1 λίτρα/100 χλμ. χαμηλότερη). Το κόστος του είναι λίγο τσιμπημένο (800 ευρώ), όμως αν συνηθίζεις να διανύεις πολλά χιλιόμετρα εντός πόλης το αυτόματο κιβώτιο θα βελτιώσει την καθημερινότητά σου. Για το τέλος αφήσαμε τις εκπομπές CO2 και την κατανάλωση. Το Citigo εκπέμπει 100 γρ./χλμ. CO2 και καταναλώνει, σύμφωνα με τον κατασκευαστή 4,4 λίτρα/100 χλμ., ενώ εμείς είδαμε στο trip computer 5,8 λίτρα/100 χλμ.

Όπως είναι αναμενόμενο σε αυτόματο αυτοκίνητο με μικρό κινητήρα, οι αλλαγές των σχέσεων συνοδεύονται με κάποια υστέρηση.

Μη ξεχνάμε άλλωστε ότι δεν πρόκειται για ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, αλλά για ένα κλασικό σειριακό, το οποίο θέλει τον χρόνο του μέχρι να ολοκληρώσει την αλλαγή. Οι σχετικά καλές επιδόσεις του συγκεκριμένου Skoda Citigo (0-100 χλμ./ώρα σε 15,3 δευτ., τελική ταχύτητα 160 χλμ./ώρα) συνδυάζονται με καλή ποιότητα κύλισης και άνεση. Επίσης, στη βασική του έκδοση ο εξοπλισμός των μεταξύ άλλων περιλαμβάνει και ESP.

Αυτή είναι η πρόταση της Skoda στην κατηγορία των city-cars, που προσφέρει ευκολία στην οδήγηση και οικονομική μετακίνηση.

Σε ό,τι αφορά την τιμολογιακή πολιτική, το 5θυρο Skoda Citigo των 60 ίππων στη βασική έκδοση Active κοστίζει 10.250 ευρώ.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Cine Φλοίσβος

Στο Cine Φλοίσβος, μπορείτε να απολαύσετε σε ένα ωραίο περιβάλλον την κινηματογραφική ταινία της αρεσκείας σας.

Γκραν Πρι Μονακό

Ο Κίμι έχει κερδίσει το Γκραν Πρι του Μονακό, μόνο μια φορά το 2005 με McLaren.

Από τότε έχουν περάσει πολλά χρόνια που δεν έχει ανέβει στο πρώτο σκαλί του βάθρου.

Στις ελεύθερες δοκιμές έχει σημειώσει τον 5ο χρόνο με την κατακόκκινη Ferrari.

Γκραν Πρι Μονακό

Οι οδηγοί της Red Bull, Ντάνιελ Ρικιάρντο και Μαξ Φερστάπεν ήταν οι απόλυτοι κυρίαρχοι στις ελεύθερες δοκιμές που στο Πριγκιπάτο γίνονται Πέμπτη και όχι Παρασκευή καθώς τόσο στο FP1 όσο και στο FP2 βρέθηκαν στις δύο πρώτες θέσεις.

Βάλτερι Μπότας

Ο Βάλτερι Μπότας, ο Φινλανδός οδηγός της Mercedes στο Γκραν Πρι του Μονακό θα «τρέξει» με κράνος που φέρει διαφορετικούς χρωματισμούς, από τα κράνη που χρησιμοποιούσε στους μέχρι τώρα αγώνες.

Σας θυμίζει τίποτα αυτό το κράνος;

Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας

Από τα στατιστικά στοιχεία της ΥΠΑ για την κίνηση των αεροδρομίων το α΄ τετράμηνο του 2018 προκύπτει ότι η αεροπορική κίνηση της χώρας μας παρουσιάζει σταθερά ανοδική πορεία με μεγάλη αύξηση στις αφίξεις εξωτερικού.

United Airlines

Η United Airlines ξεκίνησε πάλι τις απευθείας πτήσεις της μεταξύ Αθήνας και του κόμβου της στη Ν. Υόρκη, το αεροδρόμιο Newark Liberty International. Οι εποχικές πτήσεις θα εκτελούνται καθημερινά έως τις 4 Οκτωβρίου 2018, ημερομηνία τελευταίας πτήσης της περιόδου από το αεροδρόμιο της Αθήνας.

BMW

Η παραγωγή του νέου i8 Roadster ξεκίνησε και αυτό αποδεικνύεται από το ότι η BMW ήδη παρέδωσε τις πρώτες 18 First Edition του.

Γερμανία

Το Αμβούργο είναι η δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της Γερμανίας και μία από τις πρώτες πόλεις που ζήτησαν να παρθούν κάποια μέτρα για τον περιορισμό της μόλυνσης μετά το ξέσπασμα του σκανδάλου dieselgate.

Zenvo TSR-S

Η Zenvo είναι μια μικρή εταιρεία κατασκευής αυτοκινήτων με έδρα στη Δανία η οποία φτιάχνει εξωτικά hypercars με το πιο ιδιαίτερο από αυτά να είναι το TSR-S που βλέπετε.

Bentley

Πόλος έλξης αποτελούν για πολλούς νέους τα προγράμματα εκπαίδευσης που προσφέρει η Bentley σε απόφοιτους σχολειών στη Βρετανίας.