Είστε εδώ

Test Drive

Opel Grandland X 1.2 Turbo : H συμβίωση συνεχίζεται…

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Το καθημερινό μας αυτοκίνητο, είναι το Opel Grandland X 1.2 Turbo, στο motori.gr αλλά και στο businessenergy .gr.

Πρόκειται για το πιο μεγάλο SUV στην οικογένεια της Opel.

To πιο άνετο, το πιο συμπαγές, με την πολύ καλή οδική συμπεριφορά.

Μεγάλος ο ανταγωνισμός σε αυτήν την κατηγορία των SUV και αν δεν έχεις ένα προϊόν που να «κοιτάει» τους αντιπάλους στα μάτια, δεν έχεις ελπίδες στο πολύ δύσκολο ράλι των πωλήσεων.

Και το Grandland X είναι ένα καλό προσεγμένο αυτοκίνητο, που πέρα από τους χώρους παρέχει οδική συμπεριφορά η οποία βαθμολογείται με υψηλό βαθμό.

Είναι η ποιότητα κύλισης, η ηχομόνωση, αλλά και τα 188 χλστ. απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος, που δίνει στον οδηγό και στην παρέα του την ευκαιρία να βγάλουν «φλaς» και να στρίψουν στον πρώτο χωματόδρομο. Αυτός που οδηγεί-λόγω εποχής- σε κάποια απομακρυσμένη παραλία.

Μέχρι να «διαμαρτυρηθούν» οι μπροστινοί τροχοί, καθώς το λευκό με την μαύρη οροφή Grandland X φέρει την κίνηση στον μπροστινό άξονα.

Του ταιριάζει η διχρωμία, όπως και οι ζάντες 18 ιντσών που «γεμίζουν» τους θόλους των φτερών.

Να θυμίσουμε και λίγο τις εξωτερικές διαστάσεις;

Αυτές σε μήκος/πλάτος/ύψος είναι 4.477 χλστ. Χ 1.856 χλστ. Χ 1.609 χλστ.

Όσο για το χώρο των αποσκευών; Στη διάθεση των 5 επιβατών 514 λίτρα, με τα πίσω καθίσματα σε πλήρη ανάπτυξη και στάνταρ τη ρεζέρβα, κάτι ιδιαίτερα σημαντικό σε αυτοκίνητο SUV.

Στο εσωτερικό εκτός από την προσεγμένη ποιότητα, κυριαρχεί η οθόνη αφής 8 ιντσών με όλα τα συστήματα που φέρνουν χαμόγελα στα χείλη των φανατικών gadget-ακηδων (Bluetooth, πλοήγηση, κάμερα οπισθοπορείας, συμβατό με Apple Car Play και Αndroid Αuto).

O κινητήρας που «φιλοξενείται» κάτω από το μπροστινό καπό είναι 3κύλινδρος 1.200 κ.εκ. turbo, απόδοσης 130 ίππων. Συνδυάζεται με 6άρι μηχανικό κιβώτιο, με πολύ καλή αίσθηση του επιλογέα.

Αυτό είναι και το «κλειδί» για το πώς κινείται το αυτοκίνητο, κυρίως στις μικρές και μεσαίες στροφές.

Όσο για τη μεικτή κατανάλωση, αυτή κυμαίνεται στα 8,7 λίτρα/100 χλμ. όπως αναγράφεται στο κομπιούτερ ταξιδιού. 

Για τους φίλους των επιδόσεων να αναφέρουμε ότι η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 188 χλμ./ώρα, για την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα ο χρόνος είναι 10,1 δευτ. ενώ για τις εκπομπές ρύπων, τα C02 κυμαίνονται στα 120 γρμ./χλμ.   

Εμείς εδώ στο στο motori.gr αλλά και στο businessenergy .gr. έχουμε ήδη ξεπεράσει τα 1.000 χλμ. κι η συμβίωση με το γερμανικό SUV της Opel συνεχίζεται.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Άνδρος

Η ομάδα της Αegean rebreathe σε συνεργασία με το scubAndros του Hotel Perrakis βούτηξαν στο λιμάνι της Άνδρου, το Γαύριο, για να καθαρίσουν το βυθό από τα διάφορα αντικείμενα.

Οι δύτες πέρασαν πολλές ώρες στη θάλασσα μαζεύοντας τα ριγμένα αντικείμενα.

BMW iNEXT

Καθώς διεισδύουμε σταδιακά στα ενδότερα της επερχόμενη BMW iNEXT, βλέπουμε ότι ο εσωτερικός της σχεδιασμός μας επιφυλάσσει εκπλήξεις.

Toyota-ΒΥD

Έχει γίνει ξεκάθαρο πλέον ότι η μετάβαση στην επερχόμενη εποχή της ηλεκτροκίνησης επιβάλει τη σύναψη στρατηγικών συνεργασιών για τη σχετική έρευνα και ανάπτυξη, καθώς το κόστος είναι πολύ μεγάλο.

Ράλι Ρώμης-2ος σκέλος

Το 2ο σκέλος του ράλι Ρώμης, 5ος γύρος του ERC αποτελείτο από 10 ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές  συνολικού μήκους 81,68 χλμ. 

Και τις 10 Ειδικές Διαδρομές του β’ σκέλους τις κέρδισε ένα πλήρωμα. Οι Γκρουνιόλα-Ομέτο με Skoda Fabia R5, όμως δεν κέρδισαν…

Έφυγε για τη γειτονιά των αγγέλων εντελως ξαφνικά στα 66 χρόνια του ο Λάκης. Εκεί που αναρτούσε διαφορά θέματα από τις εκδρομές που διοργάνωνε.

Ράλι Ρώμης-1ο σκέλος

Με τα αγωνιστικά αυτοκίνητα να διασχίζουν το Κολοσσαίο στην «καρδιά» της Ρώμης, ξεκίνησε ο 2ος κύκλος του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος ράλι με τον ομώνυμο αγώνα. 

Το ράλι Ρώμης είναι ο 5ος γύρος του ERC με ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές. 

Βάλτερι Μπότας

Η silly season έχει ξεκινήσει για τα καλά στη Formula 1 αφού πλέον εκτός από τα διάφορα δημοσιεύματα για πιθανές μετακινήσεις, έχουν αρχίσει και οι οδηγοί να απαντάνε σε κάποια από αυτά και να ρίχνουν ή να κόβουν γέφυρες, ανάλογα με το τι θέλουν να πετύχουν.

Νέο κιβώτιο από τη Hyundai

Η Hyundai δημιούργησε ένα νέο αυτόματο κιβώτιο για υβριδικά μοντέλα με το οποίο υπόσχεται ταχύτερες, ομαλότερες και πιο ακριβείς αλλαγές ταχυτήτων το οποίο ονομάζεται Active Shift Control (ASC).

Skoda

To επόμενο στάδιο μετά την επικαιροποίηση ενός μοντέλου είναι να μπει στη γραμμή παραγωγής, κάτι που μόλις έπραξε η Skoda με τη Superb.

McLaren

Κάθε McLaren F1 αποτελεί κάτι το ξεχωριστό αφού η βρετανική μάρκα παρήγαγε μόλις 106 μονάδες με τις 64 από αυτές να έχουν τη δυνατότητα να κυκλοφορήσουν νόμιμα στο δρόμο, οπότε οι τιμές τους εκτοξεύονται σε δυσθεώρητα ύψη, κάθε φορά που μία από αυτές βγαίνει σε δημοπρασία.