Είστε εδώ

Test Drive

Opel Grandland X 1.2 Turbo : H συμβίωση συνεχίζεται…

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Το καθημερινό μας αυτοκίνητο, είναι το Opel Grandland X 1.2 Turbo, στο motori.gr αλλά και στο businessenergy .gr.

Πρόκειται για το πιο μεγάλο SUV στην οικογένεια της Opel.

To πιο άνετο, το πιο συμπαγές, με την πολύ καλή οδική συμπεριφορά.

Μεγάλος ο ανταγωνισμός σε αυτήν την κατηγορία των SUV και αν δεν έχεις ένα προϊόν που να «κοιτάει» τους αντιπάλους στα μάτια, δεν έχεις ελπίδες στο πολύ δύσκολο ράλι των πωλήσεων.

Και το Grandland X είναι ένα καλό προσεγμένο αυτοκίνητο, που πέρα από τους χώρους παρέχει οδική συμπεριφορά η οποία βαθμολογείται με υψηλό βαθμό.

Είναι η ποιότητα κύλισης, η ηχομόνωση, αλλά και τα 188 χλστ. απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος, που δίνει στον οδηγό και στην παρέα του την ευκαιρία να βγάλουν «φλaς» και να στρίψουν στον πρώτο χωματόδρομο. Αυτός που οδηγεί-λόγω εποχής- σε κάποια απομακρυσμένη παραλία.

Μέχρι να «διαμαρτυρηθούν» οι μπροστινοί τροχοί, καθώς το λευκό με την μαύρη οροφή Grandland X φέρει την κίνηση στον μπροστινό άξονα.

Του ταιριάζει η διχρωμία, όπως και οι ζάντες 18 ιντσών που «γεμίζουν» τους θόλους των φτερών.

Να θυμίσουμε και λίγο τις εξωτερικές διαστάσεις;

Αυτές σε μήκος/πλάτος/ύψος είναι 4.477 χλστ. Χ 1.856 χλστ. Χ 1.609 χλστ.

Όσο για το χώρο των αποσκευών; Στη διάθεση των 5 επιβατών 514 λίτρα, με τα πίσω καθίσματα σε πλήρη ανάπτυξη και στάνταρ τη ρεζέρβα, κάτι ιδιαίτερα σημαντικό σε αυτοκίνητο SUV.

Στο εσωτερικό εκτός από την προσεγμένη ποιότητα, κυριαρχεί η οθόνη αφής 8 ιντσών με όλα τα συστήματα που φέρνουν χαμόγελα στα χείλη των φανατικών gadget-ακηδων (Bluetooth, πλοήγηση, κάμερα οπισθοπορείας, συμβατό με Apple Car Play και Αndroid Αuto).

O κινητήρας που «φιλοξενείται» κάτω από το μπροστινό καπό είναι 3κύλινδρος 1.200 κ.εκ. turbo, απόδοσης 130 ίππων. Συνδυάζεται με 6άρι μηχανικό κιβώτιο, με πολύ καλή αίσθηση του επιλογέα.

Αυτό είναι και το «κλειδί» για το πώς κινείται το αυτοκίνητο, κυρίως στις μικρές και μεσαίες στροφές.

Όσο για τη μεικτή κατανάλωση, αυτή κυμαίνεται στα 8,7 λίτρα/100 χλμ. όπως αναγράφεται στο κομπιούτερ ταξιδιού. 

Για τους φίλους των επιδόσεων να αναφέρουμε ότι η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 188 χλμ./ώρα, για την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα ο χρόνος είναι 10,1 δευτ. ενώ για τις εκπομπές ρύπων, τα C02 κυμαίνονται στα 120 γρμ./χλμ.   

Εμείς εδώ στο στο motori.gr αλλά και στο businessenergy .gr. έχουμε ήδη ξεπεράσει τα 1.000 χλμ. κι η συμβίωση με το γερμανικό SUV της Opel συνεχίζεται.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

WRC, ράλι Μόντε Κάρλο

Το 4ο και τελευταίο σκέλος θα κρίνει τον νικητή του φετινού ράλι Μόντε Κάρλο καθώς τρία πληρώματα παίζουν για την πρώτη θέση μετά και το τέλος του 3ουσκέλους που ολοκληρώθηκε στο μικρό πριγκιπάτο της μεσογείου.  

WRC, ράλι Μόντε Κάρλο

Έφτασαν στο Μόντε Κάρλο οι Νίκος Παυλίδης-Άλαν Χάριμαν με το Peugeot208 και θα εκκινήσουν από την 41η θέση της γενικής κατάταξης για τις τέσσερις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα που είναι προγραμματισμένες για την Κυριακή 26 Ιανουαρίου.

WRC, ράλι Μόντε Κάρλο

Στο δρόμο προς το Μόντε Κάρλο είναι το 3ο σκέλος του αγώνα , που ξεκίνησε το πρωί του Σαββάτου από τη πόλη Γκαπόπου βρίσκεται ο χώρος του service park. 

Το πρόγραμμα του Σαββάτου 25 Ιανουαρίου περιλαμβάνει 4 Ειδικές Διαδρομές,2 επαναλαμβανόμενες,συνολικού μήκους 75.2 χλμ. 

Porsche

Αν μπορούσατε να πάρετε κάποιο από τα ιστορικά και σύγχρονα μοντέλα που βρίσκονται στο μουσείο της Porsche στη Στουτγάρδη, ποιο θα επιλέγατε;

Formula 1 - Γκραν Πρι Κίνας

Ο κοροναϊός που εξαπλώνεται με ταχύτατους ρυθμούς στην Κίνα αλλά και σε άλλες χώρες σταδιακά, απειλεί τη διοργάνωση του Γκραν Πρι της Σανγκάης, αν μέχρι το τριήμερο 17 – 19 Απριλίου δεν έχει υπάρξει επαρκής αντιμετώπιση.

WRC, ράλι Μόντε Κάρλο

Στην 42η θέση σε σύνολο 82 συμμετεχόντων συνεχίζουν οι Νίκος Παυλίδης-Άλαν Χάριμαν με το Peugeot208 στο ράλι Μόντε Κάρλο, μετά το τέλος του 2ου σκέλους. 

Βρίσκονται μάλιστα στην 6η θέση της κλάσης RC4 στην οποία συνεχίζουν 20 πληρώματα. 

Volvo

Μετά το facelift που δέχτηκε το 2019, το επόμενο βήμα στην πορεία του XC90 είναι να υπάρξει μία νέα γενιά, κάτι το οποίο αναμένεται να συμβεί το 2022.

Tesla

Η Tesla είναι βάσει χρηματιστηριακής αξίας η δεύτερη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο, παρά το γεγονός ότι οι πωλήσεις είναι πολύ χαμηλότερες από τους περισσότερους ανταγωνιστές της.

Νέα Skoda Octavia RS

Οι πληροφορίες που ήθελαν την ισχυρότερη έκδοση RS της νέας Octavia να συνδυάζεται με plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης, τελικά επιβεβαιώθηκαν από την ίδια τη Skoda.

WRC, ράλι Μόντε Κάρλο

Το μεγαλύτερο σκέλος του ράλι Μόντε Κάρλο με 122 χλμ. Ειδικών Διαδρομών ολοκληρώθηκε με τους Οζιέ-Ινγκρασιά να έχουν φέρει το Toyota Υaris WRC στην πρώτη θέση.