Αφού το φορτώσαμε για το σύντομο ταξιδάκι μας και ρίξαμε μια ματιά στο εσωτερικό του, είμαστε έτοιμοι να φύγουμε. Σχεδόν, καθώς είναι βασική μας αρχή να κάνουμε όλες τις ρυθμίσεις πριν ξεκινήσουμε και όχι καθ’ οδόν, αφού τη στιγμή που θα οδηγούμε η προσοχή μας πρέπει να είναι στο δρόμο και όχι στο να διορθώνουμε πράγματα που δε μας βολεύουν.
Έτσι, αρχικά ασχολούμαστε με την οθόνη του infotainment η οποία προσφέρει ποικιλία επιλογών ώστε να διαμορφώσουμε το αυτοκίνητο σε μεγάλο βαθμό, προκειμένου να ταιριάξει στο προσωπικό μας γούστο. Στα διάφορα μενού συναντάμε ρυθμίσεις με διαφορετική βαρύτητα η κάθε μία, από απλές λειτουργίες όπως ο ισοσταθμιστής για τη μουσική μέχρι πιο σύνθετες όπως τη σύνδεση του κινητού μας προκειμένου να το ελέγχουμε χωρίς να χρειάζεται να πάρουμε τα χέρια μας από το τιμόνι.
Εκτός από την οθόνη του infotainment ρίχνουμε μια ματιά και σε εκείνη που βρίσκεται στον πίνακα οργάνων προκειμένου να μάθουμε τι δείχνει σε κάθε γύρισμα του σχετικού επιλογέα (είναι ένα περιστρεφόμενο δαχτυλίδι στο μοχλό των φλας) και να μη χρειάζεται να αποσπάται η προσοχή μας στη διαδρομή.
Εξετάζοντας, όμως, τις οθόνες δεν μπορούμε να μη δούμε και γενικότερα το ταμπλό. Αυτό που παρατηρούμε είναι ότι σε μεγάλο ποσοστό καλύπτεται από μαλακό πλαστικό ενώ τα σημεία που έχουν πιο σκληρά υλικά είναι πολύ καλοδεμένα μεταξύ τους.
Ακόμα μία παρατήρηση είναι ότι δεν υπάρχουν πολλά πλήκτρα και αυτό μόνο καλό μπορεί να είναι. Σε αντίθεση με το παρελθόν που οι Γερμανοί γέμιζαν τα αυτοκίνητά τους με κάθε λογής κουμπί, πλέον η εικόνα είναι εντελώς διαφορετική. Όλα είναι ενσωματωμένα σε λίγα μόνο πλήκτρα, προσφέροντας μια ξεκούραστη εμπειρία τόσο οπτικά, αφού δε χάνεσαι σε μια “θάλασσα διακοπτών”, όσο και σε επίπεδο χρήσης αφού η πλοήγηση στα διάφορα μενού είναι πολύ πιο τακτοποιημένη.
Αφού τελειώσαμε, λοιπόν, είμαστε έτοιμοι να ξεκινήσουμε. Δένουμε τη ζώνη, γυρνάμε το κλειδί στη μίζα, βάζουμε πρώτη σχέση και πατάμε το γκάζι. Όσο για τον προορισμό, θα σας τον αποκαλύψουμε στη συνέχεια…