Είστε εδώ

Test Drive

Opel Crossland X 1.2 Turbo: Τελευταίες ρυθμίσεις, τελευταίες παρατηρήσεις

του Σωτήριου Χάλλα

Αφού το φορτώσαμε για το σύντομο ταξιδάκι μας και ρίξαμε μια ματιά στο εσωτερικό του, είμαστε έτοιμοι να φύγουμε. Σχεδόν, καθώς είναι βασική μας αρχή να κάνουμε όλες τις ρυθμίσεις πριν ξεκινήσουμε και όχι καθ’ οδόν, αφού τη στιγμή που θα οδηγούμε η προσοχή μας πρέπει να είναι στο δρόμο και όχι στο να διορθώνουμε πράγματα που δε μας βολεύουν.

Έτσι, αρχικά ασχολούμαστε με την οθόνη του infotainment η οποία προσφέρει ποικιλία επιλογών ώστε να διαμορφώσουμε το αυτοκίνητο σε μεγάλο βαθμό, προκειμένου να ταιριάξει στο προσωπικό μας γούστο. Στα διάφορα μενού συναντάμε ρυθμίσεις με διαφορετική βαρύτητα η κάθε μία, από απλές λειτουργίες όπως ο ισοσταθμιστής για τη μουσική μέχρι πιο σύνθετες όπως τη σύνδεση του κινητού μας προκειμένου να το ελέγχουμε χωρίς να χρειάζεται να πάρουμε τα χέρια μας από το τιμόνι.

Εκτός από την οθόνη του infotainment ρίχνουμε μια ματιά και σε εκείνη που βρίσκεται στον πίνακα οργάνων προκειμένου να μάθουμε τι δείχνει σε κάθε γύρισμα του σχετικού επιλογέα (είναι ένα περιστρεφόμενο δαχτυλίδι στο μοχλό των φλας) και να μη χρειάζεται να αποσπάται η προσοχή μας στη διαδρομή.

Εξετάζοντας, όμως, τις οθόνες δεν μπορούμε να μη δούμε και γενικότερα το ταμπλό. Αυτό που παρατηρούμε είναι ότι σε μεγάλο ποσοστό καλύπτεται από μαλακό πλαστικό ενώ τα σημεία που έχουν πιο σκληρά υλικά είναι πολύ καλοδεμένα μεταξύ τους.

Ακόμα μία παρατήρηση είναι ότι δεν υπάρχουν πολλά πλήκτρα και αυτό μόνο καλό μπορεί να είναι. Σε αντίθεση με το παρελθόν που οι Γερμανοί γέμιζαν τα αυτοκίνητά τους με κάθε λογής κουμπί, πλέον η εικόνα είναι εντελώς διαφορετική. Όλα είναι ενσωματωμένα σε λίγα μόνο πλήκτρα, προσφέροντας μια ξεκούραστη εμπειρία τόσο οπτικά, αφού δε χάνεσαι σε μια “θάλασσα διακοπτών”, όσο και σε επίπεδο χρήσης αφού η πλοήγηση στα διάφορα μενού είναι πολύ πιο τακτοποιημένη.

Αφού τελειώσαμε, λοιπόν, είμαστε έτοιμοι να ξεκινήσουμε. Δένουμε τη ζώνη, γυρνάμε το κλειδί στη μίζα, βάζουμε πρώτη σχέση και πατάμε το γκάζι. Όσο για τον προορισμό, θα σας τον αποκαλύψουμε στη συνέχεια…

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Κίνα

Από όσα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν πουληθεί διαχρονικά σε παγκόσμιο επίπεδο, περίπου τα μισά βρίσκονται στην Κίνα, κάτι που οφείλεται στις πολιτικές του κράτους οι οποίες ωθούν ξεκάθαρα τους πολίτες προς την κατεύθυνση ενός μοντέλου με μπαταρία.

Nέο Ford Puma

Πλέον μας χωρίζουν μόλις 48 ώρες από την αποκάλυψη του νέου Ford Puma, καθώς αυτή έχει προγραμματιστεί για τις 26 Ιουνίου.

Pebble Beach

Το 1975 ο Νίκι Λάουντα κατέκτησε το πρώτο από τα τρία πρωταθλήματα της καριέρας του, όντας στην πέμπτη του χρονιά στη Formula 1 και δεύτερη στη Ferrari και τώρα ένα από τα μονοθέσια που χρησιμοποίησε, βγαίνει σε δημοπρασία.

Mercedes Sprinter

Οι εποχές που τα επαγγελματικά βαν ήταν φτωχά σε επίπεδο συστημάτων ασφαλείας ανήκουν στο παρελθόν, ενώ φωτεινό παράδειγμα αποτελεί το Sprinter, το οποίο είναι αρκετά πλούσιο και σε αυτόν τον τομέα.

VW T-Roc

Τον Φεβρουάριο του 2018 η Volkswagen ανακοίνωσε την πρόθεσή της να δημιουργήσει το πρώτο crossover με ανοιχτή οροφή στην ιστορία της κατηγορίας, για το οποίο θα χρησιμοποιούσε ως βάση το T-Roc και τώρα έχουμε πλάνα από τις πρώτες δοκιμές αυτού του μοντέλου, το οποίο βρίσκεται ακόμα σε μορφή πρωτό

Bugatti

Σε ένα πανέμορφο μέρος εμφανίστηκαν οι Bugatti Divo και Chiron Sport “110 ans Bugatti” με το σκηνικό που στήθηκε να είναι ιδανικό για καρτ-ποστάλ.

Γκραν Πρι Γαλλίας

Ο όγδοος αγώνας της χρονιάς που έγινε στη Γαλλία, τη χώρα που διοργανώθηκε Γκραν Πρι για πρώτη φορά, έγινε στην πίστα Paul Ricard, κοντά στη Μασσαλία, δεν έκρυβε εκπλήξεις σε κανένα σημείο του.

Γκραν Πρι Γαλλίας

Σε μια από τις πιο τεχνικές πίστες του πρωταθλήματος, στο Πολ Ρικάρ της Γαλλίας, διαξάγεται ο 8ος γύρος του παγκοσμίου πρωταθλήματος, με τα δύο Mercedes με Χάμιλτον (τριτη φετινή pole position για τον Βρετανό)  και Μπότας να εκκινούν από την πρώτη γραμμή της εκκίνησης, με τον Λεκλερ με τη Ferrari

Γκραν Πρι Γαλλίας

Το Γαλλικό Γκραν Πρι είναι κάτι το ξεχωριστό για τη Renault. Όχι τόσο γιατί η Renault είναι γαλλική εταιρία και ο αγώνας διεξάγεται επι γαλλικού εδάφους.

Γκραν Πρι Γαλλίας - Κατατακτήριες

Μετά τον Καναδά η Formula 1 επιστρέφει στην Ευρώπη για τον όγδοο αγώνα της χρονιάς με το Γκραν Πρι της Γαλλίας στην πίστα Paul Ricard.