Είστε εδώ

Test Drive

Opel Crossland X 1.2 Turbo: Τελευταίες ρυθμίσεις, τελευταίες παρατηρήσεις

του Σωτήριου Χάλλα

Αφού το φορτώσαμε για το σύντομο ταξιδάκι μας και ρίξαμε μια ματιά στο εσωτερικό του, είμαστε έτοιμοι να φύγουμε. Σχεδόν, καθώς είναι βασική μας αρχή να κάνουμε όλες τις ρυθμίσεις πριν ξεκινήσουμε και όχι καθ’ οδόν, αφού τη στιγμή που θα οδηγούμε η προσοχή μας πρέπει να είναι στο δρόμο και όχι στο να διορθώνουμε πράγματα που δε μας βολεύουν.

Έτσι, αρχικά ασχολούμαστε με την οθόνη του infotainment η οποία προσφέρει ποικιλία επιλογών ώστε να διαμορφώσουμε το αυτοκίνητο σε μεγάλο βαθμό, προκειμένου να ταιριάξει στο προσωπικό μας γούστο. Στα διάφορα μενού συναντάμε ρυθμίσεις με διαφορετική βαρύτητα η κάθε μία, από απλές λειτουργίες όπως ο ισοσταθμιστής για τη μουσική μέχρι πιο σύνθετες όπως τη σύνδεση του κινητού μας προκειμένου να το ελέγχουμε χωρίς να χρειάζεται να πάρουμε τα χέρια μας από το τιμόνι.

Εκτός από την οθόνη του infotainment ρίχνουμε μια ματιά και σε εκείνη που βρίσκεται στον πίνακα οργάνων προκειμένου να μάθουμε τι δείχνει σε κάθε γύρισμα του σχετικού επιλογέα (είναι ένα περιστρεφόμενο δαχτυλίδι στο μοχλό των φλας) και να μη χρειάζεται να αποσπάται η προσοχή μας στη διαδρομή.

Εξετάζοντας, όμως, τις οθόνες δεν μπορούμε να μη δούμε και γενικότερα το ταμπλό. Αυτό που παρατηρούμε είναι ότι σε μεγάλο ποσοστό καλύπτεται από μαλακό πλαστικό ενώ τα σημεία που έχουν πιο σκληρά υλικά είναι πολύ καλοδεμένα μεταξύ τους.

Ακόμα μία παρατήρηση είναι ότι δεν υπάρχουν πολλά πλήκτρα και αυτό μόνο καλό μπορεί να είναι. Σε αντίθεση με το παρελθόν που οι Γερμανοί γέμιζαν τα αυτοκίνητά τους με κάθε λογής κουμπί, πλέον η εικόνα είναι εντελώς διαφορετική. Όλα είναι ενσωματωμένα σε λίγα μόνο πλήκτρα, προσφέροντας μια ξεκούραστη εμπειρία τόσο οπτικά, αφού δε χάνεσαι σε μια “θάλασσα διακοπτών”, όσο και σε επίπεδο χρήσης αφού η πλοήγηση στα διάφορα μενού είναι πολύ πιο τακτοποιημένη.

Αφού τελειώσαμε, λοιπόν, είμαστε έτοιμοι να ξεκινήσουμε. Δένουμε τη ζώνη, γυρνάμε το κλειδί στη μίζα, βάζουμε πρώτη σχέση και πατάμε το γκάζι. Όσο για τον προορισμό, θα σας τον αποκαλύψουμε στη συνέχεια…

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.