Λίγo πριν φορτώσουμε το Opel Crossland X (κινητήρας 1.2 turbo με ισχύ 130 ίππων) για τη σύντομη εξόρμησή μας, να σας ενημερώσουμε για τους χώρους των αποσκευών, ώστε να έχετε μια ιδέα περί «χώρων».
Εκτιμήσαμε δεόντως τη χωρητικότητά του που φτάνει τα 410 λίτρα, τιμή η οποία για τις αποσκευές μας ήταν επαρκέστατη, αλλά ακόμα πιο χρήσιμα αποδείχτηκαν τα συρόμενα πίσω καθίσματα τα οποία μας έδωσαν τη λύση τη στιγμή που χρειάστηκε να βάλουμε στο χώρο αποσκευών το κάτι παραπάνω.
Και αν θέλετε περισσότερο χώρο, τα πίσω καθίσματα αναδιπλώνονται προσφέροντας 1.255 λίτρα.
Ένα ακόμα στοιχείο που μας κέρδισε είναι το γεγονός πως το αυτοκίνητο διαθέτει πολλές θήκες για μικροαντικείμενα (κεντρική κοσνόλα, πόρτες, ντουλάπι μεγάλο μπροστά από τον συνοδηγό, αριστερά από το τιμόνι).
Πηγαίνοντας ξανά στο πορτ-παγκάζ, κάτω από το δάπεδο βλέπουμε ότι υπάρχει ρεζέρβα, στοιχείο πολύ σημαντικό.
Εδώ που τα λέμε SUV χωρίς ρεζέρβα δεν είναι ό,τι το καλύτερο, καθώς κινδυνεύεις ανά πάσα στιγμή από ένα κλαταρισμένο ελαστικό η διαδρομή να χαλάσει την ομορφιά της απόδρασης, κάτι που μπορεί να συμβεί ειδικά όταν κινείσαι σε διαδρομές πέρα της ασφάλτου.
Μπορεί το Crossland X να μην είναι τετρακίνητο, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να σε πάει σε διαδρομές μέχρι να «παραπονεθεί» ο μπροστινός άξονας.
Όμως είμαστε έτοιμοι να φύγουμε, αλλά πριν βάλουμε πρώτη σχέση στο εξατάχυτο κιβώτιο και πατήσουμε το γκάζι, θα ασχοληθούμε με την οθόνη προκειμένου να ρυθμίσουμε το infotainment στα μέτρα μας, ώστε το ταξίδι να γίνει ακόμα πιο άνετο και απολαυστικό.