Είστε εδώ

Test Drive

Νέο Renault Clio : Βρίσκεται ήδη στη χώρα μας

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Σε ξενοδοχειακή μονάδα της Ανατολικής Αττικής, η Ελληνική αντιπροσωπεία της Renault, παρουσίασε την 5η γενιά του Clio.

Παρών και ο πρόεδρος της εταιρίας  κ. Βασίλης Θεοχαράκης, ο οποίος είχε τα γενέθλιά του, αλλά και του Κριστόφ Πεζού, διευθυντής παραγωγής μοντέλων της κατηγορίας Α/Β (στην Β ανήκει και το Clio). 

To νέο Clio διατηρεί το σχεδιαστικό DNA της προηγούμενης γενιάς, αλλά βασίζεται στην καινούργια –αρθρωτή-πλατφόρμα CMF-B, που εκτός από συμβατικά μοντέλα, προορίζεται για αμιγώς ηλεκτρικά ή και αυτόνομα.

Το μπροστινό μέρος φέρει τη νέα σχεδιαστική φόρμα των προβολέων (LED) όπως και πίσω ενώ υπάρχουν σχεδιαστικές λεπτομέρειες στο καπό, στις πόρτες, στα φτερά που τονίζουν τη σχεδιαστική ανανέωση του μοντέλου.   

Aπό πλευράς εξωτερικών διαστάσεων έρχεται με μείον 12,4 χλστ. 4.050 χλστ. το μήκος Χ 1.798 εκ. το πλάτος Χ 1.440 το ύψος με 391 λίτρα χώρου αποσκευών. 

Οι ζάντες είναι 15/16 και 17 ιντσών. Να σημειωθεί επίσης ότι θα προφέρεται μόνο με αμάξωμα 5 θυρών (οι χειρολαβές στις πίσω πόρτες είναι κρυφές στο πλαίσιο των θυρών), που σημαίνει ότι οι εκδόσεις Sport Tourer αλλά και RS ανήκουν στο παρελθόν. 

Στο εσωτερικό υπάρχουν νέα καθίσματα, ταμπλό (που συνδυάζουν σκληρά/μαλακά πλαστικά), κεντρική κονσόλα, που σχεδιάστηκαν με γνώμονα την μεγαλύτερη εκμετάλλευση των εσωτερικών χώρων.

Για πρώτη φορά προσφέρεται το γαλλικό μοντέλο με ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 και 10 ιντσών, ενώ στο κέντρο του ταμπλό κυριαρχεί η οθόνη αφής σε σχήμα τάμπελτ 9,3 ιντσών. 

Με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου προδιαγραφών Euro 6 D λανσάρεται αρχικά το νέο Clio. Aπό το 2020 θα πλαισιωθεί από την υβριδική έκδοση, ενώ δεν θα υπάρξει ηλεκτρικό Clio, καθώς το ρόλο της Renault για την εναλλακτική μορφή μετακίνησης την έχει επωμιστεί το Zoe που ανήκει στην ίδια κατηγορία με το Clio. 

Οι κινητήρες βενζίνης είναι 3κύλινδροι του ενός λίτρου με 75 ίππους (έκδοση Sce) και 100 (έκδοση TCe) που συνδυάζονται με κιβώτια 5 σχέσεων και το 100αρι με CVT. Στα 1.333 κ.εκ. έρχεται με 4κύλινδρο μοτέρ 130 ίππων με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων. 

Οι πετρελαιοκίνητες εκδόσεις φέρουν κινητήρα Blue dCi 1.461 κ.εκ. με 85 και 115 ίππους αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. 

Κατά την πρώτη μας γνωριμία στην ηλιόλουστη Ανατολική Αττική είχαμε στη διάθεσή μας το βενζινοκίνητο με τους 100 ίππους. 

Το «χτίσιμο» στη νέα πλατφόρμα το έχει κάνει πιο συμπαγές, στρίβει με τη γνωστή γαλλική ασφαλή άνεση, ο επιλογέας των ταχυτήτων είναι πιο σαφής και σε πιο εργονομική θέση.

Το νέο Clio είναι διαθέσιμο στις εκδόσεις Authentic, Expression, Dyanamic και για όσους αναζητούν περισσότερο sport ύφος τους περιμένει η έκδοση RS Line και για όσους την παριζιάνικη πολυτέλεια η Ιnitiale Paris.

Οι τιμές για την Ελληνική αγορά στις βασικές εκδόσεις έχουν διαμορφωθεί ως εξής:

SCe 75 -13.490 ευρώ

TCe 100-14.690 ευρώ

1.0 TCe 100 CVT-17.080 ευρώ

1.3 TCe 130-20.790 ευρώ

1.5 dCi 85-14.790 ευρώ

1.5 dCi 115-19.790 ευρώ

Το νέο Renault Clio θα βρίσκεται στο περίπτερο της εταιρίας στην έκθεση «Αυτοκίνηση anytime 2019» 9-17 Νοεμβρίου στο πρώην αεροδρόμιο του Ελληνικού, ενώ αποτελεί ένα από τα 5 φιναλίστ του ανεξάρτητου ευρωπαϊκού δημοσιογραφικού οργανισμού AutoBest, όπου μέσα από το top 5 η κάλπη θα βγάλει το  “Best Buy Car in Europe 2020” 

Σχετικά άρθρα

Νέο Opel Corsa

Στο Σπλιτ της Κροατίας ταξιδέψαμε για να οδηγήσουμε το νέο Opel Corsa.

Μάλιστα οι δημοσιογράφοι του ανεξάρτητου ευρωπαϊκού οργανισμού AutoBest ήταν οι πρώτοι που οδήγησαν το νέο μικρό γερμανικό μοντέλο.

Porsche 911 Speedster

Η ομορφιά που έχει κάθε Porsche είναι διαχρονική, όμως η πορεία της ανθρώπινης ζωής στο πέρασμα των χρόνων είναι αυτή που απασχόλησε την 911 Speedster στο ταξίδι που πραγματοποίησε στη Σαρδηνία.

EuroNCAP

To 2019 τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παίζουν τεράστιο ρόλο στην προώθηση μιας είδησης και για το λόγο αυτό εμείς εδώ στο motori ασχολούμαστε ενεργά με το Facebook, το Twitter και το Instagram.

Stephan Papadakis

Ένας από τους βασικότερους λόγους που οι παλαιότερες γενιές των Supra έχτισαν ένα “μύθο” γύρω τους, ήταν το γεγονός ότι είχαν κινητήρες φιλικούς προς τη βελτίωση, δηλαδή ακόμα και με μικρές αλλαγές μπορούσες να δεις αύξηση στην ισχύ, ενώ με πολλές αλλαγές, οι διαθέσιμοι ίπποι ανέβαιναν κατά πολύ.

Cupra Αteca

Πριν από ένα μήνα περίπου η Cupra μας είχε εντυπωσιάσει, καθώς είχε καταφέρει να μεταφέρει το σπορ DNA της στον παριζιάνικο ουρανό.

Maserati

Μετά την πρόσφατη διακοπή παραγωγής των GranTurismo και GranCbrio, η Maserati έδωσε στη δημοσιότητα ένα σύντομο βίντεο, μέσα από το οποίο μας προετοιμάζει για την παρουσίαση ενός νέου σπορ μοντέλου που θα γίνει στη Μόντενα τον Μάιο του 2020.

Hyundai

Το ενδιαφέρον μας αναμένεται να τραβήξει η Hyundai στο επερχόμενο Σαλόνι του Λος Άντζελες (18-21 Νοεμβρίου), καθώς εκεί θα παρουσιάσει ένα νέο SUV σε πρωτότυπη μορφή.

WRC-Εσαπέκα Λάπι

Με την έξοδο της Citroen Racing από την παγκόσμια σκηνή των ράλι, πληροφορίες αναφέρουν ότι ο Λάπι θα οδηγεί το 2020 για τη Ford M-Sport. Όμως η Ford δεν έχει προϋπολογισμό για αγώνες αλλά μόνο για τεχνολογίες (ηλεκτρικά αυτοκίνητα κλπ).

Οπότε αναμένουμε εξελίξεις επί του θέματος.

WRC 2020-Citroen Racing

Έσκασε η πρώτη βόμβα και η ομάδα της Citroen Racing αποχωρεί το 2020 από το παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι. Ίσως αυτή η ξαφνική αυτή επιλογή έχει να κάνει με την επιστροφή της Peugeot στο παγκόσμιο πρωτάθλημα αντοχής από το 2022.

Aspark Owl

Η ιαπωνική Aspark παρουσίασε ένα “τέρας” ισχύος με την ονομασία Owl, το οποίο σύμφωνα με την ίδια την εταιρεία έχει την ταχύτερη επιτάχυνση στον κόσμο και μία από τις υψηλότερες τελικές ταχύτητες.