Είστε εδώ

Test Drive

ΜΙΝΙ John Cooper Works : Πώς τα καταφέρνει μέσα στην πίστα;

του Γιώργου Ψαρρά

Μια μοναδική εμπειρία ζήσαμε στο πρώην Δυτικό Αεροδρόμιο του Ελληνικού όπου είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε το Μini John Cooper Works σε τέσσερις διαφορετικούς τύπους αμαξώματος.

Πιο συγκεκριμένα, βρεθήκαμε πίσω από το τιμόνι του τρίθυρου Mini JCW που προσφέρει το απόλυτο σπορ στυλ, του Countryman JCW με το οποίο πας παντού γρήγορα, του Clubman που διακρίνεται για τους χώρους και τις επιδόσεις, αλλά και του Cabriolet JCW που «δηλώνει» ανοιχτό σε κάθε οδηγική πρόκληση.

Σε συνθήκες πίστες λοιπόν πήραμε μια χορταστική δόση από την κορυφαία έκδοση του premium βρετανικού μοντέλου. Με τις κατευθύνσεις που μας έδωσαν οι επαγγελματίες εκπαιδευτές οδήγησης πραγματοποιήσαμε δοκιμές φρεναρίσματος σε στεγνό και βρεγμένο οδόστρωμα, σλάλομ και στροφή με την όπισθεν πάλι σε βρεγμένο οδόστρωμα.

Ποιο το συμπέρασμα; Τα φρένα της Brembo απέδειξαν πόσο δυνατά και αποτελεσματικά είναι, αλλά και ότι έχουν αντοχές ακόμα και όταν δουλεύουν υπερωρίες. Τιμόνι ακριβέστατο που σε πάει όπου ακριβώς θες εσύ χωρίς προσπάθεια. Στιβαρό πλαίσιο που εμπνέει εμπιστοσύνη που σε σύνδεσμο με τις σπορ ρυθμίσεις της ανάρτησης νιώθεις ότι δε χάνεις τον έλεγχο ακόμα και όταν το παρακάνεις.

Φυσικά το ρόλο τους προς αυτή την κατεύθυνση παίζει και μια πληθώρα συστημάτων όπως τα Dynamic Stability Control (DSC) με Dynamic Traction Control (DTC), το Electronic Differential Lock Control (EDLC), το Performance Control και Dynamic Damper Control.

Όλα όσα αναφέραμε παραπάνω πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο του Mini John Cooper Works Workout 2017 στο οποίο λάβαμε μέρος, κάτι που μπορείτε να κάνετε και εσείς από 16-18 Ιουνίου δηλώνοντας συμμετοχή σε αυτή την ηλεκτρονική διεύθυνση: https://www.minidrivingworkout.com/gr/

Ο δίλιτρος τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας τεχνολογίας TwinPower Turbo με σύστημα Valvetronic και διπλό Vanos παραδίδει στα χέρια του οδηγού τα ινία 231 ίππων (5.200-6.000 σ.α.λ.) και άφθονη ροπή 320 Nm (1.250-4.800 σ.α.λ.). Οι επιδόσεις σε συνδυασμό με το μηχανικό 6-τάχυτο κιβώτιο είναι πραγματικός πειρασμός, καθώς σε προκαλούν να βιώσεις την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 6,3 δευτ. και την τελική ταχύτητα των 246 χλμ./ώρα.

Με το προαιρετικό τώρα αυτόματο 6αρι κιβώτιο Steptronic που φέρει paddles πίσω από το τιμόνι για χειροκίνητες αλλαγές των σχέσεων, η επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα είναι ακόμα πιο σύντομη, καθώς διαρκεί μόλις 6,1 δευτ., ενώ η τελική ταχύτητα παραμένει ίδια.

Αναμφισβήτητα το Mini John Cooper Works είναι ο απόλυτος συνδυασμός των εκρηκτικών επιδόσεων και του αξεπέραστου στυλ.

Παρατηρώντας την όψη του το Mini John Cooper Works το βλέμμα θα γίνει πιο επίμονο όταν εστιάσει στην κυψελοειδή μάσκα με το κόκκινο περίγραμμα και στο λογότυπο John Cooper Works στο δεξί της τμήμα, στο ανάγλυφο τμήμα του καπό, στις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα στον εμπρός προφυλακτήρα για καλύτερη ψύξη του κινητήρα και στους LED προβολείς.

Παράλληλα το αμάξωμα μπορεί να διατεθεί στην αποκλειστική απόχρωση “Rebel Green”, ενώ η οροφή, η αεροτομή, τα καλύμματα των πλευρικών καθρεπτών, οι αεραγωγοί στα εμπρός φτερά, οι ρίγες στο καπό και στις θύρες κάνουν αντίθεση στην απόχρωση “Chili Red”. Στο πίσω τμήμα διακρίνουμε τα φωτιστικά σώματα επίσης τεχνολογίας LED και το διαχύτη με τις δυο στρογγυλές εξατμίσεις.

Στο ταχύμετρο με ένδειξη έως τα 260 χλμ./ώρα υπάρχουν καρό σημαίες που ξεκινούν από τα 200 χλμ./ώρα., στα πλευρικά μαρσπιέ μας υποδέχεται η ένδειξη John Cooper Works, ενώ το σώμα κάθεται άνετα και ταυτόχρονα ανήσυχα στα σπορ δερμάτινα καθίσματα με τα ενιαία προσκέφαλα και την καλή πλευρική στήριξη.

Για να εξαργυρώσει κανείς την οδηγική απόλαυση των Mini John Cooper Works στην καθημερινότητα του θα πρέπει να περάσει από το ταμείο, όπου θα του ζητηθούν 32.802 ευρώ για το τρίθυρο μοντέλο, 44.632 ευρώ για το Clubman, 38.111 ευρώ για το Cabriolet και 47.900 ευρώ για το Countryman.

Όπως και να το κάνουμε τα ωραία στη ζωή έχουν το τίμημά τους.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Cine Φλοίσβος

Στο Cine Φλοίσβος, μπορείτε να απολαύσετε σε ένα ωραίο περιβάλλον την κινηματογραφική ταινία της αρεσκείας σας.

Γκραν Πρι Μονακό

Ο Κίμι έχει κερδίσει το Γκραν Πρι του Μονακό, μόνο μια φορά το 2005 με McLaren.

Από τότε έχουν περάσει πολλά χρόνια που δεν έχει ανέβει στο πρώτο σκαλί του βάθρου.

Στις ελεύθερες δοκιμές έχει σημειώσει τον 5ο χρόνο με την κατακόκκινη Ferrari.

Γκραν Πρι Μονακό

Οι οδηγοί της Red Bull, Ντάνιελ Ρικιάρντο και Μαξ Φερστάπεν ήταν οι απόλυτοι κυρίαρχοι στις ελεύθερες δοκιμές που στο Πριγκιπάτο γίνονται Πέμπτη και όχι Παρασκευή καθώς τόσο στο FP1 όσο και στο FP2 βρέθηκαν στις δύο πρώτες θέσεις.

Βάλτερι Μπότας

Ο Βάλτερι Μπότας, ο Φινλανδός οδηγός της Mercedes στο Γκραν Πρι του Μονακό θα «τρέξει» με κράνος που φέρει διαφορετικούς χρωματισμούς, από τα κράνη που χρησιμοποιούσε στους μέχρι τώρα αγώνες.

Σας θυμίζει τίποτα αυτό το κράνος;

Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας

Από τα στατιστικά στοιχεία της ΥΠΑ για την κίνηση των αεροδρομίων το α΄ τετράμηνο του 2018 προκύπτει ότι η αεροπορική κίνηση της χώρας μας παρουσιάζει σταθερά ανοδική πορεία με μεγάλη αύξηση στις αφίξεις εξωτερικού.

United Airlines

Η United Airlines ξεκίνησε πάλι τις απευθείας πτήσεις της μεταξύ Αθήνας και του κόμβου της στη Ν. Υόρκη, το αεροδρόμιο Newark Liberty International. Οι εποχικές πτήσεις θα εκτελούνται καθημερινά έως τις 4 Οκτωβρίου 2018, ημερομηνία τελευταίας πτήσης της περιόδου από το αεροδρόμιο της Αθήνας.

BMW

Η παραγωγή του νέου i8 Roadster ξεκίνησε και αυτό αποδεικνύεται από το ότι η BMW ήδη παρέδωσε τις πρώτες 18 First Edition του.

Γερμανία

Το Αμβούργο είναι η δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της Γερμανίας και μία από τις πρώτες πόλεις που ζήτησαν να παρθούν κάποια μέτρα για τον περιορισμό της μόλυνσης μετά το ξέσπασμα του σκανδάλου dieselgate.

Zenvo TSR-S

Η Zenvo είναι μια μικρή εταιρεία κατασκευής αυτοκινήτων με έδρα στη Δανία η οποία φτιάχνει εξωτικά hypercars με το πιο ιδιαίτερο από αυτά να είναι το TSR-S που βλέπετε.

Bentley

Πόλος έλξης αποτελούν για πολλούς νέους τα προγράμματα εκπαίδευσης που προσφέρει η Bentley σε απόφοιτους σχολειών στη Βρετανίας.