Είστε εδώ

Test Drive

Hyundai i20 1.0 T-GDI 7-DCT: Για πιο χαλαρή οδήγηση

του Σωτήριου Χάλλα

Για τους φίλους της πιο χαλαρής οδήγησης, η Hyundai έχει τη λύση, ακόμα και όταν πρόκειται για επιλογή μικρομεσαίου μοντέλου.

Ο λόγος για την έκδοση του i20 με τον κινητήρα βενζίνης του 1.0 λίτρου και των 100 ίππων που διατίθεται και με αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων με διπλό συμπλέκτη.

Στην όλη διαδικασία της λειτουργίας θα θέλαμε λίγο καλύτερη ρύθμιση της μονάδας όταν ξεκινάς από στάση, καθώς σου δίνει την εντύπωση ότι θέλει κάπως περισσότερο γκάζι και αυτό σε «αγχώνει» σε περιπτώσεις.

Κατά τα άλλα κινείται διατηρώντας τον κινητήρα σε χαμηλές στροφές, προσφέροντας τη σχετική οικονομία καυσίμου, ενώ προστατεύει τα μηχανικά μέρη της μετάδοσης όταν κινείσαι με υψηλές ταχύτητες και θέλεις να κατεβάσεις, μη επιτρέποντας τις αλλαγές προς τα κάτω, όταν η μονάδα ελέγχου δεν δώσει το πράσινο φως για τις αλλαγές.

Όμως δεν είναι αυτός ο ρόλος του. Ούτε να αλλάζεις ταχύτητες όταν το στροφόμετρο φλερτάρει με τις κόκκινες ενδείξεις, ούτε για «αγωνιστικά» κατεβάσματα, έχοντας επιλέξει το “sport mode” από τον επιλογέα του κιβωτίου, παρά το γεγονός ότι σε προκαλεί, καθώς η όλη λειτουργία του είναι πιο άμεση.

Ο ρόλος του είναι να σε ταξιδεύει με την άνεση του αυτόματου, έχοντας ως «φίλο» τη σωστή απόσβεση της ανάρτησης και ένα χαλαρό σύστημα διεύθυνσης. 

Στα θετικά του αυτοκινήτου η προσεγμένη ποιότητα, η οθόνη αφής 7 ιντσών συμβατή με Android Auto και με CarPlay, η θέση οδήγησης, οι λιτές γραμμές στο εσωτερικό, οι χώροι μικροαντικειμένων, οι θύρες USB, η ορατότητα περιμετρικά του αυτοκινήτου, τα 326 λίτρα των αποσκευών, χωρίς ρεζέρβα, αλλά με κιτ επισκευής, και φυσικά η διχρωμία του αμαξώματος, που πέρα από τη μόδα, τονίζει όμορφα τις λεπτομέρειες του αυτοκινήτου.

Για τις επιδόσεις, το αυτόματο i20 «γράφει» για τα 0-100 11,4 δευτερόλεπτα, η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 182 χλμ./ώρα, οι εκπομπές ρύπων βρίσκονται μεταξύ 111-118 γρ. C02/χλμ. (αναλόγως του τύπου των ελαστικών) ενώ για τη μικτή κατανάλωση ο υπολογιστής ταξιδίου έδειξε 8.8 λίτρα/100 χλμ.

Από τα 14.290 ευρώ ξεκινάνε οι τιμές του αυτόματου i20 με τον κινητήρα του 1.0 λίτρου.

Είναι απλά θέμα επιλογής, εάν επιλέξετε την έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο, ή με το χειροκίνητο καθώς η ασφάλεια στην οδήγηση, και τα gadget ακόμα και στη βασική έκδοση είναι δεδομένα.

Περισσότερα για την έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο πατήστε εδώ.

Σχετικά άρθρα

Lamborghini

Ενδιαφέροντα πράγματα συμβαίνουν στο μουσείο της Lamborghini που βρίσκεται στην έδρα της, στην περιοχή Σαντ'Αγκάτα Μπολονέζ.

Aston Martin

Η Aston Martin έχει ανακοινώσει ότι ετοιμάζει το πρώτο της SUV το οποίο θα ονομάζεται DBX και τώρα βρίσκεται σε φάση δοκιμών με τα τελευταία στάδια αυτών να γίνονται στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ.

Nissan

Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία Nissan που αποτελεί μέρος της συμμαχίας Alliance (Renault, Mitsubishi) προσφέρει 100.000 ευρώ στο πλαίσιο της αποκατάστασης των ζημιών στην Παναγία των Παρισίων (Notre-Dame de Paris) ύστερα από την καταστροφική πυρκαγιά που υπέστη.

Νew York International Motor Show

Έως και τις 28 Απριλίου διεξάγεται στο Jacob Javits Convention Center στη Νέα Υόρκη η έκθεση αυτοκινήτου.

Παγκόσμιο γεγονός στο σταυροδρόμι του παγκόσμιου εμπορίου, που αποκαλύπτει κατά κάποιον τρόπο το μέλλον και τις τεχνολογίες στους τέσσερις τροχούς.

Volkswagen ID.R

Άλλη μια δοκιμή, στο πλαίσιο της εξέλιξης του αμιγώς ηλεκτροκίνητου αγωνιστικού ID.R της Volkswagen, ολοκληρώθηκε στη γαλλική πίστα Πολ Ρικάρ.

4o Thessaloniki Auto Festival

Η Θεσσαλονίκη υποδέχεται το 4ο Auto Festival, τη μεγάλη  γιορτή του αυτοκινήτου που θα πραγματοποιηθεί μεταξύ 6-9  Ιουνίου στις εγκαταστάσεις της ΔΕΘ.

Mercedes NECAR 1

Για τη νέα Mercedes GLC F-Cell σας έχουμε μιλήσει και εξηγήσει ότι κινείται χρησιμοποιώντας ηλεκτροκινητήρες, συνολικής απόδοσης 210 ίππων, οι οποίοι πέρα από μπαταρίες τροφοδοτούνται επίσης και από ενεργειακές κυψέλες που χρησιμοποιούν υδρογόνο ως καύσιμο για να παράξουν ηλεκτρικό ρεύμα.

Ράλι Αργεντινής

Ενόψει του ράλι Αργεντινής, 4ος γύρος του παγκοσμίου πρωταθλήματος, η ομάδα M-Sport με τα Ford Fiesta WRC συμπλήρωσε δύο μέρες δοκιμών εξελίσσοντας ακόμα περισσότερο τα αυτοκίνητα για τον δύσκολο-χωμάτινο-αγώνα στη Λατινική Αμερική.

Chevrolet Camaro

Τον αριθμό 55 είχε φέτος πάνω της η τούρτα γενεθλίων του διάσημου Ford Μustang, ενώ  πέρα από τους χιλιάδες οπαδούς του, έλαβε ευχές και από έναν ανταγωνιστή, το Chevrolet Camaro.

Williams

Η κατάσταση στη Williams είναι η χειρότερη από το 1977 που συμμετείχε για πρώτη φορά σε αγώνα της Formula 1 και πληθαίνουν οι φωνές που θέλουν τους ανθρώπους της βρετανικής ομάδας να εξετάζουν το ενδεχόμενο πώλησης.