Είστε εδώ

Test Drive

DS3 Crossback : Γαλλικός πόλος στα μεσαία premium SUV

του Γιάννη Σταυρόπουλου

To νέο μέλος της πολυτελούς μάρκας DS Automobiles που βρίσκεται υπο την ομπρέλα της PSA, αφίχθηκε στη χώρα μας. 

Πρόκειται για το DS3 Crossback, μια ξεχωριστή σχεδιαστική ιδέα που ήρθε για να βρει τη θέση της στην premium –μεσαία-κατηγορία των SUV, με τον όμιλο Συγγελίδη να παρουσιάζει το αυτοκίνητο στον Ν.Ο.Β. 

Το DS3 Crossback είναι το πρώτο μοντέλο που βασίζεται στη νέα πλατφόρμα της PSA, Έρχεται με εξωτερικές διαστάσεις 4,12 μ. μήκος Χ 1,79 μ. πλάτος Χ 1,53 μ. ύψος, (170 χλστ. απόσταση από το έδαφος) αλλά με αισθητική που ξεχωρίζει από κάθε άλλο SUV. 

Είναι η μεγάλη μάσκα, οι προβολείς Matrix LED vision, οι αναδυόμενες χειρολαβές που συναντάμε σε πιο πολυτελή και ακριβά μοντέλα , το «φτερό καρχαρία» στα πλαϊνά παράθυρα, τα πίσω φωτιστικά, η ανάγλυφη σχεδίαση του πίσω προφυλακτήρα, οι καμπύλες, η πόρτα των αποσκευών. 

Θα λέγαμε ότι κάθε σημείο του DS3 Crossback αποτελεί μια σχεδιαστική λεπτομέρεια. 

Αυτό ήθελαν να πετύχουν οι σχεδιαστές της DS Automobiles και αυτό πέτυχαν με το DS 3 Crossback. 

Και αν το εξωτερικό είναι αυτό που «φρενάρει» τα βλέμματα, το εσωτερικό είναι αυτό που ανατρέπει τα δεδομένα καθώς όλα είναι σχεδιασμένα σε σχήμα μαργαριταριού, αλλά και της υψηλής ποιότητας όπως ακριβώς αρμόζει σε ένα premium αλλά και high –tech μοντέλο. 

Ειδική κατασκευή αλλά εξελιγμένα υλικά φέρουν τα καθίσματα που εδώ θα πρέπει να αναφέρουμε την πολύ καλή θέση οδήγησης με τη σωστή διάμετρο τιμόνι, έχοντας μπροστά του τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και στο κέντρο του ταμπλό που μπορεί να είναι επενδεδυμένο από δέρμα ή και από αλκαντάρα, η οθόνη αφής 10,5 ιντσών. 

Γενικά στο εσωτερικό διακρίνεται μια διαφορετική σχεδιαστική κουλτούρα  , που ακόμα και οι αεραγωγοί φέρουν ξεχωριστή σχεδίαση. 

Φυσικά σε ένα τέτοιο premium μοντέλο δεν θα μπορούσε να απουσιάζει το υψηλής απόδοσης Hi-Fi. Για όσους λοιπόν θέλουν να μεταμορφώσουν το εσωτερικό του αυτοκινήτου σε studio μουσικής η εταιρία Focal έχει εξελίξει το σύστημα Electra με 12 ηχεία και ενισχυτή 515 watt.

Σε όλες τις εκδόσεις η ρεζέρβα είναι στάνταρ εκτός της έκδοσης με το Focal Ηi-Fi καθώς στη θέση της ρεζέρβας έχει τοποθετηθεί το woofer. 

O χώρος των αποσκευών προσφέρει 350 λίτρα με τα πίσω καθίσματα σε πλήρη ανάπτυξη και 1.050 αναδιπλωμένα. 

Από τα πολλά τεχνολογικά συστήματα που εξοπλίζεται το DS 3 Crossback είναι το σύστημα πρόσβασης και εκκίνησης χωρίς κλειδί (ADML PROXIMITY). Τι πρέπει να κάνει να οδηγός δηλαδή; Πρέπει απλώς να περπατήσει προς το αυτοκίνητο (φτάνοντας στο 1,5 μέτρο περίπου) οι πόρτες ξεκλειδώνουν και αυτόματα ξεπροβάλλουν οι χειρολαβές. Ανοίγετε την πόρτα κάθεστε στη θέση του οδηγού και καλό ταξίδι… 

Με τι κινητήρες θα είναι διαθέσιμο το DS3 Crossback στην ελληνική αγορά. 

 Tρία 3κύλινδρα μηχανικά σύνολα βενζίνης τεχνολογίας puretech  κινούν το DS 3 Crossaback, 2 πετρελαίου BlueHDI ενώ θα ακολουθήσει η έκδοση E-Tense το πρώτο 100% ηλεκτρικό μοντέλο της μάρκας, προς το τέλος του χρόνου. 

Οι βενζινοκινητήρες- turbo- αποδίδουν 100, και 130 ίππους ενώ για πρώτη φορά ο κινητήρας αυτός αποδίδει 155 ίππους με πολλές βελτιώσεις στο εσωτερικό (πιστόνια, μπουζί, εκκεντροφόρους) και το DS3 Crossback είναι το πρώτο μοντέλο του ομίλου PSA που τοποθετείται αυτό το σύνολο. 

Ο 100άρης κινητήρας συνδυάζεται με 6άρι μηχανικό κιβώτιο ενώ οι άλλες δύο εκδόσεις με αυτόματο 8 σχέσεων. 

Ο κινητήρας diesel είναι 4κύλινδρος 1.500 κ.εκ. με 100 και 130 ίππους με μηχανικό και αυτόματο κιβώτιο. 

Την πρώτη μας επαφή –πολύ σύντομη εν μέσω καλοκαιρινής μπόρας που η διαδρομή μετά τη Βάρκιζα θύμισε κάτι μεταξύ ποταμιού και καταρράχτη- την είχαμε το «μικρό» μοτέρ των 100 ίππων βενζίνης με το 6άρι μηχανικό κιβώτιο. 

Το αυτοκίνητο ξεχωρίζει για την ποιότητα κύλισης, την απόσβεση της ανάρτησης, το σύστημα διεύθυνσης.

Τρείς πόλοι που κάνουν τη διαφορά. 

Οι τιμές θα ανακοινωθούν προσεχώς σε μια δεύτερη εκδήλωση που έχει να κάνει με τη  στρατηγική και την ανάπτυξη της DS Automobiles στη χώρα μας.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Κίνα

Από όσα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν πουληθεί διαχρονικά σε παγκόσμιο επίπεδο, περίπου τα μισά βρίσκονται στην Κίνα, κάτι που οφείλεται στις πολιτικές του κράτους οι οποίες ωθούν ξεκάθαρα τους πολίτες προς την κατεύθυνση ενός μοντέλου με μπαταρία.

Nέο Ford Puma

Πλέον μας χωρίζουν μόλις 48 ώρες από την αποκάλυψη του νέου Ford Puma, καθώς αυτή έχει προγραμματιστεί για τις 26 Ιουνίου.

Pebble Beach

Το 1975 ο Νίκι Λάουντα κατέκτησε το πρώτο από τα τρία πρωταθλήματα της καριέρας του, όντας στην πέμπτη του χρονιά στη Formula 1 και δεύτερη στη Ferrari και τώρα ένα από τα μονοθέσια που χρησιμοποίησε, βγαίνει σε δημοπρασία.

Mercedes Sprinter

Οι εποχές που τα επαγγελματικά βαν ήταν φτωχά σε επίπεδο συστημάτων ασφαλείας ανήκουν στο παρελθόν, ενώ φωτεινό παράδειγμα αποτελεί το Sprinter, το οποίο είναι αρκετά πλούσιο και σε αυτόν τον τομέα.

VW T-Roc

Τον Φεβρουάριο του 2018 η Volkswagen ανακοίνωσε την πρόθεσή της να δημιουργήσει το πρώτο crossover με ανοιχτή οροφή στην ιστορία της κατηγορίας, για το οποίο θα χρησιμοποιούσε ως βάση το T-Roc και τώρα έχουμε πλάνα από τις πρώτες δοκιμές αυτού του μοντέλου, το οποίο βρίσκεται ακόμα σε μορφή πρωτό

Bugatti

Σε ένα πανέμορφο μέρος εμφανίστηκαν οι Bugatti Divo και Chiron Sport “110 ans Bugatti” με το σκηνικό που στήθηκε να είναι ιδανικό για καρτ-ποστάλ.

Γκραν Πρι Γαλλίας

Ο όγδοος αγώνας της χρονιάς που έγινε στη Γαλλία, τη χώρα που διοργανώθηκε Γκραν Πρι για πρώτη φορά, έγινε στην πίστα Paul Ricard, κοντά στη Μασσαλία, δεν έκρυβε εκπλήξεις σε κανένα σημείο του.

Γκραν Πρι Γαλλίας

Σε μια από τις πιο τεχνικές πίστες του πρωταθλήματος, στο Πολ Ρικάρ της Γαλλίας, διαξάγεται ο 8ος γύρος του παγκοσμίου πρωταθλήματος, με τα δύο Mercedes με Χάμιλτον (τριτη φετινή pole position για τον Βρετανό)  και Μπότας να εκκινούν από την πρώτη γραμμή της εκκίνησης, με τον Λεκλερ με τη Ferrari

Γκραν Πρι Γαλλίας

Το Γαλλικό Γκραν Πρι είναι κάτι το ξεχωριστό για τη Renault. Όχι τόσο γιατί η Renault είναι γαλλική εταιρία και ο αγώνας διεξάγεται επι γαλλικού εδάφους.

Γκραν Πρι Γαλλίας - Κατατακτήριες

Μετά τον Καναδά η Formula 1 επιστρέφει στην Ευρώπη για τον όγδοο αγώνα της χρονιάς με το Γκραν Πρι της Γαλλίας στην πίστα Paul Ricard.