Είστε εδώ

Test Drive

Dacia Duster 1.3 TCe 150 hp : Η πιο ισχυρή έκδοση

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Για τους φίλους του Duster που αναζητούν μια έκδοση με περισσότερη ισχύ, η Dacia τους κάνει το χατίρι και προσφέρει τώρα το μοντέλο με τον βενζινοκινητήρα των 1.3 λίτρων turbo (1.333 κ.εκ. για την ακρίβεια) με αυξημένη ιπποδύναμη.

Ο κινητήρας αυτός αποδίδει 150 ίππους, ροπή 250 Nm και συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων μεταδίδοντας την κίνηση στους μπροστινούς τροχούς. Αυτό λοιπόν το μοντέλο απευθύνεται κυρίως σε όσους ταξιδεύουν επι εθνικών δικτύων αφού πρόκειται για ασφάλτινο SUV.

Όμως τα 210 χλστ. απόσταση από το έδαφος και τα κάπως υψηλού προφίλ ελαστικά (215/65-16) σας «επιτρέπουν» να αφήσετε την άχρωμη άσφαλτο πίσω σας και να ακολουθήσετε την ήπια χωμάτινη διαδρομή που μπορεί να σας βγάλει σε καμία ωραία και ερημική παραλία.

Στη διάθεσή σας έχετε και τα 445 λίτρα των αποσκευών καθώς και τη στάνταρ ρεζέρβα , που όμως είναι τοποθετημένη στο κάτω μέρος και για την όλη διαδικασία αλλαγής, απαιτούνται κινήσεις γιόγκας.

Το μοτέρ είναι ιδιαίτερα πρόθυμο, με το κιβώτιο να μην αφήνει να «τεμπελιάζει» σε καμία περίπτωση.

Λόγω ύψους οι κλίσεις του αμαξώματος δεν ενοχλούν οδηγό και επιβάτες ενώ σε κερδίζει το πώς πατάει γενικά στο δρόμο.

Η μέση κατανάλωση κυμάνθηκε στα 10,2 λίτρα/100 χλμ.

Για τις άλλες επιδόσεις να αναφέρουμε ότι η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 200 χλμ./ώρα, για την επιτάχυνση 0-100 ο χρόνος είναι 10,4 δευτ. με 139 γρ./χλμ. σε C02.

Ενστάσεις δεν αφήνουν ούτε το σύστημα διεύθυνσης, αλλά ούτε και ο επιλογέας.

Θα σημειώναμε επίσης ότι τα καθίσματα είναι καλύτερα και πιο εργονομικά από αυτά της πρώτης γενιάς, ενώ υψηλό βαθμό δίνουμε στην περιμετρική ορατότητα. 

Τα πλαστικά στο εσωτερικό είναι σκληρά, ενώ η έγχρωμη οθόνη αφής περιλαμβάνει κάμερα οπισθοπορείας και σύστημα πολυμέσων.

To Duster με το νέο πιο ισχυρό μοτέρ καλύπτει ένα φάσμα οδηγών που αναζητούσαν μεγαλύτερη ισχύ, αλλά και πιο πλούσιο εξοπλισμό.

Για την τιμή στην έκδοση 4Χ2 υπολογίστε 17.380 ευρώ, ενώ με το ίδιο μοτέρ και κίνηση 4Χ4 19.990 ευρώ.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Το πρώτο τριήμερο των χειμερινών δοκιμών εξέλιξης στην πίστα της Βαρκελώνης τελείωσε ακριβώς με τον ίδιο τρόπο που ξεκίνησε, δηλαδή με τη Mercedes να κάνει τους δύο καλύτερους χρόνους της ημέρας.

Καυτό αναμένεται να είναι το Σαββατοκύριακο 22-23 Φεβρουαρίου καθώς είναι προγραμματισμένες οι αρχαιρεσίες για το νέο Δ.Σ. της ΟΜΑΕ.

Σύμφωνα με πληροφορίες τα σωματεία που θα ρίξουν την ψήφο τους στην κάλπη είναι 31.

Σίγουρα το σκανδιναβικό ντιζάιν της Volvo είναι διαχρονικό, ωστόσο υπάρχουν πάντα περιθώρια για μικρές έστω αλλαγές.

Μπορεί να επικρατεί «ησυχία» λόγω της μεσημεριανής παύσης στην πίστα της Βαρκελώνης, όμως όλοι ασχολούνται με το DAS (Dual Axis Steering) της Mercedes, που μεταβάλει τις γωνίες των μπροστινών τροχών και κατά πόσο είναι νόμιμο ή όχι με τη Mercedes να υποστηρίζει ότι είναι νόμιμο, ισχυρίζοντας ότι

Η Maserati είναι μια από τις θρυλικές ιταλικές εταιρίες συνδεδεμένη με τον μαγικό κόσμο των αγώνων. Η Maserati λοιπόν απουσιάζει μεγάλο διάστημα από τους αγώνες παγκόσμιας ακτινοβολίας.

Στο πλαίσιο αποκάλυψης του νέου Cupra Leon πρεμιέρα έκανε και το νέο αγωνιστικό αυτοκίνητο τουρισμού (TCR) Leon Competiciοn.

Η πρώτη επίσημη περίοδος των δοκιμών ολοκληρώνεται την Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου στην πίστα της Βαρκελώνης και όλοι πλέον ασχολούνται με το σύστημα DAS που φέρει η Mercedes στα μονοθέσιά της και αφορά την «τοποθέτηση» των μπροστινών τροχών στην πίστα (

Ευχάριστα είναι τα νέα, αν έχετε παραγγείλει μια από τις μόλις 130 Lotus Evija, καθώς η έναρξη της παραγωγής και των παραδόσεων της θα ξεκινήσει το ερχόμενο καλοκαίρι.

Στις 19 Φεβρουαρίου ξεκίνησαν οι χειμερινές δοκιμές της Formula 1 για το 2020, με τις 10 ομάδες να κάνουν πάρα πολλά χιλιόμετρα στην πίστα της Βαρκελώνης προκειμένου να μαζέψουν όσο το δυνατόν περισσότερα δεδομένα.

Ένας από τους βασικούς πυλώνες στο στρατηγικό πλάνο ονόματι “Strategy 2025” που έχει καταρτίσει η Skoda είναι η διεθνοποίηση της τσέχικης εταιρείας και η επέκταση της σε νέες αγορές.