Είστε εδώ

Test Drive

Citroen C5 Aircross: Χαρισματικό SUV

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Το γενέθλιο δώρο της Citroen για τα 100 χρόνια ζωής που γιορτάζει φέτος είναι το καινούργιο της SUV.

Η ναυαρχίδα της, το νέο C5 Aircross.

Ένα μοντέλο που πέρα από την αισθητική έρχεται με πολλές λεπτομέρειες που το κάνουν να κοιτάει τους αντιπάλους στα μάτια.

Να ξεκινήσουμε από τις εξωτερικές διαστάσεις με μήκος Χ πλάτος Χ ύψος :4.500 χλστ. Χ 1.840 χλστ. Χ 1.654 χλστ.. Πλατύ λοιπόν μοντέλο με τους αριθμούς να δίνουν το μήνυμα ότι οι σχεδιαστές έδωσαν έμφαση στην άνεση.

Και δεν είναι καθόλου τυχαίο που για τους πίσω επιβάτες υπάρχουν τρείς ανεξάρτητες θέσεις, οι οποίες μετακινούνται κατά 150 χλστ. που σημαίνει ότι από τα 580 λίτρα που είναι ο χώρος των αποσκευών, φτάνει τα 720.

Εδώ να σημειωθεί ότι σε όλες τις εκδόσεις η ρεζέρβα κανονικού μεγέθους είναι στάνταρ.

Αυτό επίσης που ξεχωρίζει είναι η ίσια επιφάνεια του ταμπλό προσφέροντας καλύτερη ορατότητα, ενώ για τους φίλους των gadget το λόγο έχει η οθόνη αφής 8 ιντσών, αλλά και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 12.3 ιντσών.

Η φαρδιά κεντρική κονσόλα με 33 λίτρα θήκες μικροαντικειμένων ενώ στη βάση βρίσκεται ο περιστροφικός διακόπτης –grip control- με 5 διαφορετικά προγράμματα οδήγησης.

Όμως στο εσωτερικό πέρα από την προσεγμένη ποιότητα, κάτι που ανεβάζει τη Citroen σε άλλα επίπεδα, είναι τα νέα καθίσματα –Advance Comfort- με 15 χλστ. αφρώδες υλικό.

Την πρώτη μας επαφή κατά την παρουσίαση της ελληνικής αντιπροσωπείας την είχαμε στη διαδρομή Αθήνα-Τρίκαλα Κορινθίας- Αθήνα, με την έκδοση turbodiesel στα 1.500 κ.εκ. με 130 ίππους και χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων.

Πέρα από την άνεση που προσφέρουν τα καθίσματα, αυτό που πραγματικά εντυπωσιάζει είναι η απόσβεση των αναρτήσεων καθώς εφαρμόζεται η τεχνολογία Progressive Hydraulic Cushions, που είναι εξελιγμένη κατά τέτοιον τρόπο ώστε οι κακοτεχνίες των δρόμων να μην «περνούν» στο εσωτερικό.

Και σε αυτήν τη διαδρομή, με το που θα βγάλεις φλάς και θα αφήσεις το Εθνικό Δίκτυο, ο δρόμος προς τα Τρίκαλα Κορινθίας είναι γεμάτος κακοτεχνίες, σαμαράκια, λακκούβες, παγίδες, που αποτελεί την ιδανική διαδρομή για να δοκιμάσεις την καινούργια τεχνολογία της Citroen.

Φυσικά δεν μπορούμε να αγνοήσουμε την αίσθηση του επιλογέα. Ιδιαίτερα ακριβής στις αλλαγές που δεν θυμίζει τη «σκληρή» αίσθηση των άλλων μοντέλων της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Όσο για την κατανάλωση όπως και να κινηθήκαμε οι ενδείξεις στο κομπιούτερ ταξιδιού είχαν «κολλήσει στα 7.7 λίτρα/100 χλμ.

Ένα άλλο που θα σχολιάσουμε είναι η ηχομόνωση. Λαμβάνει πολύ υψηλό βαθμό, όπως επίσης και το χαμηλό ταμπλό για καλύτερη ορατότητα.

Το C5 Aircross εισάγεται σε 4 διαφορετικές εκδόσεις από πλευράς εξοπλισμού, Live, Inspire, Feel, Shine, με πλούσιο βασικό εξοπλισμό από το πρώτο στάδιο.

Όσο για τις τιμές αυτές ξεκινούν από τα 22.500 ευρώ για την έκδοση 1.2 PureTech με το μοτέρ βενζίνης των 130 ίππων, από τα 30.800 ευρώ με τον επίσης βενζινοκινητήρα στα 1.600 κ.εκ. με 180 ίππους και για τις εκδόσεις diesel από 25.000 ευρώ για τον 1.5 BlueHDI.

Με το C5 Aircross, η Citroen εισέρχεται σε μια κατηγορία όπου απουσίαζε. Και εισέρχεται με στυλ και καινοτομίες κάτι που χαρακτηρίζει τη μάρκα.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Γκραν Πρι Μόντε Κάρλο

Το ετήσιο ραντεβού των celebrities στο μικρό πριγκιπάτο της Μεσογείου, στο Μονακό, είναι προγραμματισμένο για τις 26 Μαΐου.

Ημερομηνία που συμπίπτει με τις Ευρωεκλογές.

Αλλά τι σχέση μπορεί να έχει το Μόντε Κάρλο με τις Ευρωεκλογές. Aπολύτως καμία.

Όμιλος Σφακιανάκη

Μάζεψε τις ζημιές τόσο σε επίπεδο ομίλου όσο και στη μητρική, η Σφακιανάκης, στο α' τρίμηνο του έτους ενώ εμφάνισε σημαντική βελτίωση των EBITDA, παρά την πτώση των πωλήσεων.  Ειδικότερα, οι ζημίες προ φόρων για τον Όμιλο ήταν €3,9 εκ.

ΥΠΑ

Από τα στατιστικά στοιχεία της ΥΠΑ για την κίνηση των αεροδρομίων το Α’ τετράμηνο του 2019 προκύπτει άνοδος πτήσεων και διακινούμενων επιβατών σε όλα τα αεροδρόμια της χώρας μας.

Ο Αλόνσο στο Indy 500

Ο Φερνάντο Αλόνσο σχεδίαζε να τρέξει στον φετινό αγώνα των 500 μιλίων της Ινδιανάπολης (Indy 500), όμως ο Ισπανός οδηγός δε θα καταφέρει να πραγματοποιήσει τα σχέδιά του.

Renault

Το μύθο ότι τα πολυχρηστικά μοντέλα δε μπορούν να έχουν πιο σπορ παρουσιαστικό έρχεται να καταρρίψει η νέα έκδοση ονόματι Black των Renault Scenic και Grand Scenic.

Mercedes GLE

Δε χρειάζεται να μπορεί κανείς να προβλέψει το μέλλον, ώστε να γνωρίσει τα καινοτόμα συστήματα ασφαλείας που εξελίσσει η Mercedes, αρκεί να ρίξει μια ματιά στη συγκεκριμένη GLE.

Hyundai

Είναι ευρέως γνωστό ότι η ατμοσφαιρική ρύπανση, ειδικά στα μεγάλα αστικά κέντρα, ευθύνεται για πολλά και σοβαρά προβλήματα υγείας.

Skoda

Γνωρίζουμε ήδη ότι στις 23 Μαΐου η Skoda θα αποκαλύψει την ανανεωμένη Superb, ενώ η τσέχικη εταιρεία μας ενημερώνει ότι από τη γκάμα της ναυαρχίδας δε θα απουσιάζει η πρακτικότερη έκδοση Scout, με station wagon αμάξωμα.

Volkswagen

Παραδοσιακά η Volkswagen μας συστήνει στο “SOWO European Experience”, το οποίο πραγματοποιήθηκε φέτος από 18 έως 19 Μαΐου στην Πολιτεία της Τζόρτζια, πρωτότυπα βελτιωμένα σπορ μοντέλα από την υφιστάμενη γκάμας της.

Suzuki Vitara 1.0 Boosterjet 4WD

Μπορεί να μην είναι η πρώτη μας συνάντηση με το ανανεωμένο Vitara καθώς πριν λίγο καιρό είχαμε στα χέρια μας την έκδοση με τον βενζινοκινητήρα των 1.4 λίτ