Είστε εδώ

Test Drive

Citroen C4 Cactus 1.2 PureTech : Τι γνώμη έχουν για αυτό οι γυναίκες;

του Γιώργου Ψαρρά

Σε μια γυναίκα δεν προσφέρεις πότε δώρο έναν κάκτο, εκτός και αν πρόκειται για αυτόν που έχει καλλιεργήσει η Citroen και φυσικά αναφερόμαστε στο γνωστό C4 Cactus.

Πώς βλέπει όμως το ωραίο φύλο το crossover της γαλλικής εταιρείας; Σε αυτό το ερώτημα θελήσαμε να πάρουμε απάντηση, ζητώντας τη γνώμη δυο γοητευτικών κυριών.

Ας δούμε λοιπόν το C4 Cactus μέσα από τα γυναικεία μάτια, μακριά από οδηγικά χαρακτηριστικά, τα οποία άλλωστε έχουμε ήδη εξετάσει.

Το καλό γούστο είναι στη γυναικεία φύση επομένως περιμέναμε με αγωνία να ακούσουμε πως τους φαίνεται εμφανισιακά το C4 Cactus. Οι λέξεις που βγήκαν από τα χείλη τους ήταν εκκεντρικό, διαφορετικό, στιλάτο και μοντέρνο.

Έπειτα οι όμορφες φίλες μας θέλησαν να μάθουν τι είναι αυτοί οι θύλακες αέρα που βρίσκονται τοποθετημένοι χαμηλά στις θύρες. Τους εξηγήσαμε ότι ονομάζονται “Airbumps” και η χρησιμότητα τους είναι να προστατεύουν από μικροχτυπήματα, κάτι που τις ενθουσίασε ως ιδέα.

Μας τόνισαν επίσης ότι οι διατάσεις του C4 Cactus (μήκος 4,17 μ.) δεν το καθιστούν ένα μακρύ αυτοκίνητο που θα τις δυσκόλευε στο παρκάρισμα εντός της πόλης. Στο σημείο αυτό βγήκαμε την ευκαιρία να τους κάνουμε μια επίδειξη της κάμερας οπισθοπορείας. Τότε ήταν που το χαμόγελο ζωγραφίστηκε στα πρόσωπα τους.

Επόμενη στάση το πορτμπαγκάζ που δεν τις απογοήτευσε με τη χωρητικότητα του (358 έως 1.170 λίτρα), καθώς εκτίμησαν ότι θα μπορεί να μεταφέρει με άνεση τα καθημερινά ψώνια, αλλά και τις αποσκευές των καλοκαιρινών διακοπών.

Έπειτα σηκώσαμε το κάλυμμα του χώρου αποσκευών και τους δείξαμε την κανονική ρεζέρβα. Δεν έδειξαν ενθουσιασμένες αλλά όταν τους αναλύσαμε τα μειονεκτήματα του κιτ επισκευής ελαστικών συμφώνησαν ότι είναι απαραίτητη.

Αρκετά ερωτήματα δεχτήκαμε όταν ανοίξαμε το εμπρός καπό του λευκού C4 Cactus. Τότε έγιναν οι απαραίτητες συστάσεις με τον τρικύλινδρο 1.2 PureTech βενζινοκινητήρα, ο οποίος στην προκειμένη περίπτωση αποδίδει 110 ίππους και 205 Nm ροπής, ενώ προσφέρει επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα εντός 10,3 δευτ. και τελική ταχύτητα 188 χλμ./ώρα.

Οι επιδόσεις όμως δεν είναι κάτι που συγκινεί όλες τις γυναίκες, καθώς η πρώτη απορία που έφτασε στα αφτιά μας ήταν «πόσο καταναλώνει»; Σε ρεαλιστικές συνθήκες κυρίως εντός της πόλης καταγράψαμε 6,7 λίτρα/100 χλμ. (επίσημη μέτρηση 4,5 λίτρα/100 χλμ. εκπομπές C02 100 γρ./χλμ.).

Έπειτα ανοίξαμε την πόρτα, όπως αρμόζει στις κυρίες, και τις προσκαλέσαμε να εξερευνήσουν και το εσωτερικό του C4 Cactus. Με χαρά ανακάλυψαν τις χειρολαβές τύπου τσάντας των θυρών, το μεγάλο ντουλαπάκι του συνοδηγού που μπορεί να φιλοξενήσει όλα τα γυναικεία αξεσουάρ, τη μινιμαλιστική σχεδίαση που δεν είναι μονότονη χάρη στη λεπτή οθόνη αφής των 7 ιντσών και το ψηφιακό πίνακα οργάνων, όπως χαρακτηριστικά μας τόνισαν. Υψηλό βαθμό έβαλαν επίσης στα φαρδιά και άνετα εμπρός καθίσματα “Advanced Comfort” της Citroen.

Για το τέλος αφήσαμε την τιμή του C4 Cactus για την οποία θέλαμε οπωσδήποτε άποψη, καθώς οι γυναίκες είναι αυτές που συντηρούν τις αγορές γενικότερα, αφού ψωνίζουν περισσότερα και συχνότερα. Στο άκουσμα λοιπόν των 16.540 ευρώ που κοστίζει το C4 Cactus με τον 1.2 PureTech βενζινοκινητήρα των 110 ίππων μας είπαν ότι μια τέτοια αγορά κρίνεται αναμφισβήτητα συμφέρουσα.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Μίμης Γεωργίτσης

Έφυγε ο κύριος Μίμης των αγώνων, ή «Θωρ» όπως ήταν το ψευδώνυμο του όταν βρισκόταν στη θέση του συνοδηγού. Από τους πλέον αγαπητούς στο χώρο των αγώνων. Ευγενής, πράος, και πάντα με μεγάλη διάθεση στο να βοηθήσει τους αγωνιζόμενους. 

Μαουρίτσιο Αριβαμπένε

Ο επικεφαλής της ομάδας της Ferrari στη Formula 1, Μαουρίτσιο Αριβαμπένε, δήλωσε ότι αναλαμβάνει προσωπικά όλη την ευθύνη σχετικά με τα λάθη που έχει κάνει η ομάδα τη φετινή σεζόν και την έχουν οδηγήσει στο να είναι δεύτερη τόσο στο πρωτάθλημα κατασκευαστών όσο και σε εκείνο των οδηγών με τον Σεμ

Μαρκ Μαρκέθ

Ο Μαρκ Μαρκέθ σε δηλώσεις του πριν το Γκραν Πρι στην πίστα της Αραγονίας εμφανίστηκε σίγουρος ότι θα καταφέρει να κατακτήσει το πρωτάθλημα οδηγών του 2018 λόγω της πολύ μεγάλης διαφοράς που απολαμβάνει αυτή τη στιγμή στην κατάταξη από τον δεύτερο, Αντρέα Ντοβιτσιόζο.

BMW

Μετά την παρουσίαση της Ζ4 Μ40i First Edition, της πιο ισχυρής από τις εκδόσεις του νέου roadster της BMW, η γερμανική εταιρεία παρουσίασε τώρα ακόμα τρεις εκδόσεις στο πλαίσιο του Pebble Beach Concours d’Elegance.+

Porsche - Hyundai

Τα head-up displays ή εν συντομία HUD είναι στην αγορά πολλά χρόνια όμως μόλις τον τελευταίο καιρό έχουν αρχίσει να κάνουν δειλά την εμφάνισή τους σε πιο προσιτά μοντέλα ενώ στις περισσότερες των περιπτώσεων το μόνο που κάνουν είναι να μεταφέρουν κάποιες ενδείξεις του πίνακα οργάνων στο παρμπρίζ

Ferrari Monza SP1 και SP2

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης Capital Markets Day που διοργανώνει για να ανακοινώσει τα μελλοντικά σχέδιά της η Ferrari παρουσίασε δύο νέα, ιδιαίτερα μοντέλα τα οποία συνδυάζουν σχεδίαση από το παρελθόν με τεχνολογία του σήμερα.

Mercedes

Η Mercedes - AMG παρουσίασε μετά ένα μεγάλο χρονικό διάστημα που βλέπαμε φωτογραφίες teaser το νέο μέλος της οικογένειας της A-Class η οποία είναι η πιο γρήγορη μέχρι στιγμής εκδοχή της, την A35 4MATIC.

Seat Tarraco

Στην Αρένα της Ταραγκόνας ο Λόυκα Ντε Μέο, ο δραστήριος αυτός πρόεδρος της Seat που στην κυριολεξία την έχει αναστήσει, μαζί με το επιτελείο του αποκάλυψαν το νέο Tarraco.

Renault - Nissan - Mitsubishi

Μέχρι τώρα ο πιο εύκολος τρόπος για να μεταφέρουμε ένα κομμάτι της εμπειρίας που έχουμε με το κινητό μας, στο αυτοκίνητο, είναι σύνδεση του smartphone με το infotainment μέσω Android Auto ή Apple CarPlay.

Porsche Cayenne Turbo

Όταν οι λέξεις ρεκόρ και Porsche Cayenne Turbo βρίσκονται στην ίδια πρόταση τότε περιμένεις να διαβάσεις για ένα νέο επίτευγμα του γερμανικού SUV.