Είστε εδώ

Test Drive

Citroen C4 Cactus 1.2 PureTech : Τι γνώμη έχουν για αυτό οι γυναίκες;

του Γιώργου Ψαρρά

Σε μια γυναίκα δεν προσφέρεις πότε δώρο έναν κάκτο, εκτός και αν πρόκειται για αυτόν που έχει καλλιεργήσει η Citroen και φυσικά αναφερόμαστε στο γνωστό C4 Cactus.

Πώς βλέπει όμως το ωραίο φύλο το crossover της γαλλικής εταιρείας; Σε αυτό το ερώτημα θελήσαμε να πάρουμε απάντηση, ζητώντας τη γνώμη δυο γοητευτικών κυριών.

Ας δούμε λοιπόν το C4 Cactus μέσα από τα γυναικεία μάτια, μακριά από οδηγικά χαρακτηριστικά, τα οποία άλλωστε έχουμε ήδη εξετάσει.

Το καλό γούστο είναι στη γυναικεία φύση επομένως περιμέναμε με αγωνία να ακούσουμε πως τους φαίνεται εμφανισιακά το C4 Cactus. Οι λέξεις που βγήκαν από τα χείλη τους ήταν εκκεντρικό, διαφορετικό, στιλάτο και μοντέρνο.

Έπειτα οι όμορφες φίλες μας θέλησαν να μάθουν τι είναι αυτοί οι θύλακες αέρα που βρίσκονται τοποθετημένοι χαμηλά στις θύρες. Τους εξηγήσαμε ότι ονομάζονται “Airbumps” και η χρησιμότητα τους είναι να προστατεύουν από μικροχτυπήματα, κάτι που τις ενθουσίασε ως ιδέα.

Μας τόνισαν επίσης ότι οι διατάσεις του C4 Cactus (μήκος 4,17 μ.) δεν το καθιστούν ένα μακρύ αυτοκίνητο που θα τις δυσκόλευε στο παρκάρισμα εντός της πόλης. Στο σημείο αυτό βγήκαμε την ευκαιρία να τους κάνουμε μια επίδειξη της κάμερας οπισθοπορείας. Τότε ήταν που το χαμόγελο ζωγραφίστηκε στα πρόσωπα τους.

Επόμενη στάση το πορτμπαγκάζ που δεν τις απογοήτευσε με τη χωρητικότητα του (358 έως 1.170 λίτρα), καθώς εκτίμησαν ότι θα μπορεί να μεταφέρει με άνεση τα καθημερινά ψώνια, αλλά και τις αποσκευές των καλοκαιρινών διακοπών.

Έπειτα σηκώσαμε το κάλυμμα του χώρου αποσκευών και τους δείξαμε την κανονική ρεζέρβα. Δεν έδειξαν ενθουσιασμένες αλλά όταν τους αναλύσαμε τα μειονεκτήματα του κιτ επισκευής ελαστικών συμφώνησαν ότι είναι απαραίτητη.

Αρκετά ερωτήματα δεχτήκαμε όταν ανοίξαμε το εμπρός καπό του λευκού C4 Cactus. Τότε έγιναν οι απαραίτητες συστάσεις με τον τρικύλινδρο 1.2 PureTech βενζινοκινητήρα, ο οποίος στην προκειμένη περίπτωση αποδίδει 110 ίππους και 205 Nm ροπής, ενώ προσφέρει επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα εντός 10,3 δευτ. και τελική ταχύτητα 188 χλμ./ώρα.

Οι επιδόσεις όμως δεν είναι κάτι που συγκινεί όλες τις γυναίκες, καθώς η πρώτη απορία που έφτασε στα αφτιά μας ήταν «πόσο καταναλώνει»; Σε ρεαλιστικές συνθήκες κυρίως εντός της πόλης καταγράψαμε 6,7 λίτρα/100 χλμ. (επίσημη μέτρηση 4,5 λίτρα/100 χλμ. εκπομπές C02 100 γρ./χλμ.).

Έπειτα ανοίξαμε την πόρτα, όπως αρμόζει στις κυρίες, και τις προσκαλέσαμε να εξερευνήσουν και το εσωτερικό του C4 Cactus. Με χαρά ανακάλυψαν τις χειρολαβές τύπου τσάντας των θυρών, το μεγάλο ντουλαπάκι του συνοδηγού που μπορεί να φιλοξενήσει όλα τα γυναικεία αξεσουάρ, τη μινιμαλιστική σχεδίαση που δεν είναι μονότονη χάρη στη λεπτή οθόνη αφής των 7 ιντσών και το ψηφιακό πίνακα οργάνων, όπως χαρακτηριστικά μας τόνισαν. Υψηλό βαθμό έβαλαν επίσης στα φαρδιά και άνετα εμπρός καθίσματα “Advanced Comfort” της Citroen.

Για το τέλος αφήσαμε την τιμή του C4 Cactus για την οποία θέλαμε οπωσδήποτε άποψη, καθώς οι γυναίκες είναι αυτές που συντηρούν τις αγορές γενικότερα, αφού ψωνίζουν περισσότερα και συχνότερα. Στο άκουσμα λοιπόν των 16.540 ευρώ που κοστίζει το C4 Cactus με τον 1.2 PureTech βενζινοκινητήρα των 110 ίππων μας είπαν ότι μια τέτοια αγορά κρίνεται αναμφισβήτητα συμφέρουσα.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Ράλι Μόντε Κάρλο

Από την έρημο του Ντακάρ και τη 3η θέση στο βάθρο, στα χιονιά και στο κρύο του Μόντε Κάρλο –σε διαδρομές γύρω από την Γκάπ-για τους Λεμπ-Ελενά την πρεμιέρα του WRC, το ράλι Μόντε Κάρλο 24-27 Ιανουαρίου.

Ράλι Μόντε Κάρλο-Citroen Racing

Όπως και να το κάνουμε όταν έχεις κερδίσει 5 φορές στη σειρά το ράλι Μόντε Κάρλο και μάλιστα τα τελευταία χρόνια, θεωρείσαι το Νο 1 φαβορί για τη νίκη.

Ο λόγος για τον Οζιέ (στο δεξί bucket πάντα ο Ινγκρασιά) που από το 2019 θα οδηγεί για τη Citroen Racing.

Ράλι Μόντε Κάρλο

Ο 39χρονος Ιρλανδός Κρις Μικ επιστρέφει στα μεγάλα σαλόνια του WRC, με την ομάδα της Toyota Gazoo Racing που ηγείται ο 4 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ράλι Τόμι Μάκινεν.

Κάρλος Γκον

Η Nissan μετά τη σύλληψη του Κάρλος Γκον στις 19 Νοεμβρίου ουσιαστικά έχει κηρύξει τον πόλεμο στο πρώην αφεντικό της και τώρα επανέρχεται με νέες κατηγορίες.

Land Rover Discovery

Όταν ένα μοντέλο, όπως το Discovery, έχει συμπληρώσει τρεις επιτυχημένες δεκαετίες ζωής και έχει σημειώσει πάνω από 1,7 εκατομμύρια πωλήσεις, τότε η δημιουργία μιας επετειακής έκδοσης αποτελεί μάλλον μονόδρομο για τη Land Rover.

Ταξινομήσεις premium κατηγορίας

Για μια ακόμα χρονιά η Mercedes τόσο στη χώρα μας, όσο και στις τέσσερις γωνιές της Γης, δεν άφησε το πρώτο σκαλί του βάθρου, στην premium κατηγορία.

Volkswagen ID.R

Μετά το ρεκόρ που σημείωσε το ηλεκτροκίνητο Volkswagen ID.R στην ανάβαση του Πάικς Πικ στην Αμερική (4.302 χλμ. είναι η απόσταση από το ύψος της θάλασσας στην τερματισμό) με τον Ντιμά στο τιμόνι, ετοιμάζεται για ένα άλλο ρεκόρ.

Google Maps

Το Google Maps είναι ίσως η πιο δημοφιλής εφαρμογή πλοήγησης τόσο στη χώρα μας όσο και σε διεθνές επίπεδο χάρη στην ποιοτική και εύκολη πλοήγηση που προσφέρει.

Skoda

Την ευθύνη για τη στρατηγική εξάπλωση του Ομίλου Volkswagen στην Ινδία έχει αναλάβει η Skoda.

Porsche

Τη σχέση της με τα ράλι αποφάσισε να αναθερμάνει η Porsche, καθώς προετοιμάζει δυναμική επιστροφή.