Είστε εδώ

Test Drive

Citroen C4 Cactus 1.2 PureTech : Τι γνώμη έχουν για αυτό οι γυναίκες;

του Γιώργου Ψαρρά

Σε μια γυναίκα δεν προσφέρεις πότε δώρο έναν κάκτο, εκτός και αν πρόκειται για αυτόν που έχει καλλιεργήσει η Citroen και φυσικά αναφερόμαστε στο γνωστό C4 Cactus.

Πώς βλέπει όμως το ωραίο φύλο το crossover της γαλλικής εταιρείας; Σε αυτό το ερώτημα θελήσαμε να πάρουμε απάντηση, ζητώντας τη γνώμη δυο γοητευτικών κυριών.

Ας δούμε λοιπόν το C4 Cactus μέσα από τα γυναικεία μάτια, μακριά από οδηγικά χαρακτηριστικά, τα οποία άλλωστε έχουμε ήδη εξετάσει.

Το καλό γούστο είναι στη γυναικεία φύση επομένως περιμέναμε με αγωνία να ακούσουμε πως τους φαίνεται εμφανισιακά το C4 Cactus. Οι λέξεις που βγήκαν από τα χείλη τους ήταν εκκεντρικό, διαφορετικό, στιλάτο και μοντέρνο.

Έπειτα οι όμορφες φίλες μας θέλησαν να μάθουν τι είναι αυτοί οι θύλακες αέρα που βρίσκονται τοποθετημένοι χαμηλά στις θύρες. Τους εξηγήσαμε ότι ονομάζονται “Airbumps” και η χρησιμότητα τους είναι να προστατεύουν από μικροχτυπήματα, κάτι που τις ενθουσίασε ως ιδέα.

Μας τόνισαν επίσης ότι οι διατάσεις του C4 Cactus (μήκος 4,17 μ.) δεν το καθιστούν ένα μακρύ αυτοκίνητο που θα τις δυσκόλευε στο παρκάρισμα εντός της πόλης. Στο σημείο αυτό βγήκαμε την ευκαιρία να τους κάνουμε μια επίδειξη της κάμερας οπισθοπορείας. Τότε ήταν που το χαμόγελο ζωγραφίστηκε στα πρόσωπα τους.

Επόμενη στάση το πορτμπαγκάζ που δεν τις απογοήτευσε με τη χωρητικότητα του (358 έως 1.170 λίτρα), καθώς εκτίμησαν ότι θα μπορεί να μεταφέρει με άνεση τα καθημερινά ψώνια, αλλά και τις αποσκευές των καλοκαιρινών διακοπών.

Έπειτα σηκώσαμε το κάλυμμα του χώρου αποσκευών και τους δείξαμε την κανονική ρεζέρβα. Δεν έδειξαν ενθουσιασμένες αλλά όταν τους αναλύσαμε τα μειονεκτήματα του κιτ επισκευής ελαστικών συμφώνησαν ότι είναι απαραίτητη.

Αρκετά ερωτήματα δεχτήκαμε όταν ανοίξαμε το εμπρός καπό του λευκού C4 Cactus. Τότε έγιναν οι απαραίτητες συστάσεις με τον τρικύλινδρο 1.2 PureTech βενζινοκινητήρα, ο οποίος στην προκειμένη περίπτωση αποδίδει 110 ίππους και 205 Nm ροπής, ενώ προσφέρει επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα εντός 10,3 δευτ. και τελική ταχύτητα 188 χλμ./ώρα.

Οι επιδόσεις όμως δεν είναι κάτι που συγκινεί όλες τις γυναίκες, καθώς η πρώτη απορία που έφτασε στα αφτιά μας ήταν «πόσο καταναλώνει»; Σε ρεαλιστικές συνθήκες κυρίως εντός της πόλης καταγράψαμε 6,7 λίτρα/100 χλμ. (επίσημη μέτρηση 4,5 λίτρα/100 χλμ. εκπομπές C02 100 γρ./χλμ.).

Έπειτα ανοίξαμε την πόρτα, όπως αρμόζει στις κυρίες, και τις προσκαλέσαμε να εξερευνήσουν και το εσωτερικό του C4 Cactus. Με χαρά ανακάλυψαν τις χειρολαβές τύπου τσάντας των θυρών, το μεγάλο ντουλαπάκι του συνοδηγού που μπορεί να φιλοξενήσει όλα τα γυναικεία αξεσουάρ, τη μινιμαλιστική σχεδίαση που δεν είναι μονότονη χάρη στη λεπτή οθόνη αφής των 7 ιντσών και το ψηφιακό πίνακα οργάνων, όπως χαρακτηριστικά μας τόνισαν. Υψηλό βαθμό έβαλαν επίσης στα φαρδιά και άνετα εμπρός καθίσματα “Advanced Comfort” της Citroen.

Για το τέλος αφήσαμε την τιμή του C4 Cactus για την οποία θέλαμε οπωσδήποτε άποψη, καθώς οι γυναίκες είναι αυτές που συντηρούν τις αγορές γενικότερα, αφού ψωνίζουν περισσότερα και συχνότερα. Στο άκουσμα λοιπόν των 16.540 ευρώ που κοστίζει το C4 Cactus με τον 1.2 PureTech βενζινοκινητήρα των 110 ίππων μας είπαν ότι μια τέτοια αγορά κρίνεται αναμφισβήτητα συμφέρουσα.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Ανάβαση Πιτίτσας

Tελευταία παράσταση του φετινού Πρωταθλήματος Αναβάσεων στην Πιτίτσα, τη γνωστή διαδρομή της Πάτρας,

Η Βάσω Κουρτίδου πίσω από το τιμόνι του ασημί Toyota Yaris της δεν συμμετείχε απλώς, αλλά “έγραψε” μια καλή επίδοση και αποχαιρέτησε τη φετινή χρονιά με ένα κύπελλο.

Αυτοκίνηση 2018-Nissan GT R

Ο “Godzilla”, όπως είναι το προσωνύμιο του Nissan GT R, δίνει το παρών στο περίπτερο της ιαπωνικής μάρκας στην έκθεση αυτοκίνηση 2018 που γίνεται στο Ολυμπιακό Ακίνητο Ξιφασκίας.

Αυτοκίνηση 2018-BMW i3s

Το i3 είναι το ηλεκτρικό μοντέλο με το οποίο η BMW μπήκε στη νέα εποχή της αυτοκίνησης το 2013 που άρχισε να παράγεται και τώρα το ελληνικό κοινό έχει τη δυνατότητα να δει την πιο ισχυρή του έκδοση με την ονομασία i3s στην Αυτοκίνηση 2018.

Αυτοκίνηση 2018-Renault Megane R.S.

Στην Αυτοκίνηση 2018 το ελληνικό κοινό έχει τη δυνατότητα να δει για πρώτη φορά από κοντά την πιο πρόσφατη δημιουργία της Renault Sport, του τμήματος επιδόσεων της γαλλικής εταιρείας, το Megane R.S.

Aυτοκίνηση 2018

Η έκθεση αυτοκινήτου «Αυτοκίνηση 2018», που άνοιξε τις πύλες της για το κοινό το Σάββατο 10 Νοεμβρίου, «γράφει» σημαντική αύξηση σε ό,τι έχει να κάνει με την προσέλευση επισκεπτών.

Αυτοκίνηση 2018-Nissan e-NV200

Ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα της επερχόμενης ηλεκτροκίνησης στη φετινή Έκθεση «Αυτοκίνηση 2018» αποτελεί σίγουρα το Νissan e-NV200.

Αυτοκίνηση 2018-Citroen C3 Aircross

Στο περίπτερο της Citroen μπορούμε ανάμεσα στα άλλα μοντέλα να δούμε και το C3 Aircross το οποίο έχει κερδίσει πληθώρα βραβείων μεταξύ των οποίων εκείνο του αυτοκινήτου της χρονιάς για το 2018 από τον δημοσιογραφικό οργανισμό Autobest.

Αυτοκίνηση 2018-Hyundai i30 N

Η Hyundai για πρώτη φορά αποφάσισε να μπει στα “χωράφια” των αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων με το i30 N το οποίο είδαμε και πέρυσι στην Αυτοκίνηση και το εγχείρημά της μόνο ως επιτυχημένο μπορεί να χαρακτηριστεί ειδικά αν συνυπολογίσει κάποιος και την απειρία

Porsche

Αν κάποιος είναι κάτοχος μιας συλλεκτικής και αρκετά ακριβής Porsche θα εμπιστευτεί τον οποιοδήποτε για να φροντίσει το σέρβις της;

BMW

Η BMW έχει δηλώσει πολλές φορές ότι τα επόμενα χρόνια τα μοντέλα της θα στρέφονται ολοένα και περισσότερο στην ηλεκτροκίνηση περνώντας πρώτα από το στάδιο των plug-in υβριδικών (PHEV).