Είστε εδώ

Test Drive

Citroen C4 Cactus 1.2 Οff-Roader: Για τις διακοπές…

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Καλοκαίρι, παραλίες, ενίοτε και απομακρυσμένες, αλλά και γιατί όχι, βουνό. Επιλογές που απαιτούν όχημα το οποίο να μπορεί να ανταποκριθεί στις επιλογές της διαδρομής. Δε χρειάζεται να είναι αποκλειστικά 4Χ4. Yπάρχουν και άλλες επιλογές. Όπως το σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης, που ο όμιλος PSA το ονομάζει Grip Control.

Aυτό λοιπόν το σύστημα με τις 5 διαφορετικές επιλογές στο μενού οδήγησης (άμμος, χιόνι, βροχή, off-road, άσφαλτος) εξοπλίζει το Citroen C4 Cactus στην έκδοση off-roader. Αυτή η έκδοση σας δίνει τη δυνατότητα να αφήσετε πίσω την άσφαλτο και να φτάσετε εκεί που έχετε εστιάσει.

Εκτός από το Grip Control το νέο C4 Cactus φέρει τα νέας τεχνολογίας και άνεσης καθίσματα, advance comfort, καθώς και την εξελιγμένη ανάρτηση progressive hydraulic cushions, προσφέροντας έτσι υψηλού επιπέδου άνεση σε οδηγό και επιβάτες.

Το μοτέρ είναι 3κύλινδρο βενζίνης 1.200 κ.εκ. turbo απόδοσης 110 ίππων που συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 ταχυτήτων. Έχει μπρίο το μοτέρ που κινεί ευχάριστα τη γαλλική κατασκευή και αυτό είναι το ζητούμενο.

Η μέση κατανάλωση κυμάνθηκε στα 6,7 λίτρα/100 χλμ. ενώ για τους φίλους των επιδόσεων η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 188 χλμ./ώρα, ενώ για την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα ο χρόνος είναι 10,3 δευτ.

Όσο για τις εκπομπές ρύπων αυτές βρίσκονται στα 106 γρ./χλμ.

Το Grip Control είναι το δυνατό χαρτί σε αυτήν την έκδοση που λόγω εποχής αποκτά ιδιαίτερο ενδιαφέρον.

Οι τιμές ξεκινούν από τα 18.850 ευρώ.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Το πρώτο τριήμερο των χειμερινών δοκιμών εξέλιξης στην πίστα της Βαρκελώνης τελείωσε ακριβώς με τον ίδιο τρόπο που ξεκίνησε, δηλαδή με τη Mercedes να κάνει τους δύο καλύτερους χρόνους της ημέρας.

Καυτό αναμένεται να είναι το Σαββατοκύριακο 22-23 Φεβρουαρίου καθώς είναι προγραμματισμένες οι αρχαιρεσίες για το νέο Δ.Σ. της ΟΜΑΕ.

Σύμφωνα με πληροφορίες τα σωματεία που θα ρίξουν την ψήφο τους στην κάλπη είναι 31.

Σίγουρα το σκανδιναβικό ντιζάιν της Volvo είναι διαχρονικό, ωστόσο υπάρχουν πάντα περιθώρια για μικρές έστω αλλαγές.

Μπορεί να επικρατεί «ησυχία» λόγω της μεσημεριανής παύσης στην πίστα της Βαρκελώνης, όμως όλοι ασχολούνται με το DAS (Dual Axis Steering) της Mercedes, που μεταβάλει τις γωνίες των μπροστινών τροχών και κατά πόσο είναι νόμιμο ή όχι με τη Mercedes να υποστηρίζει ότι είναι νόμιμο, ισχυρίζοντας ότι

Η Maserati είναι μια από τις θρυλικές ιταλικές εταιρίες συνδεδεμένη με τον μαγικό κόσμο των αγώνων. Η Maserati λοιπόν απουσιάζει μεγάλο διάστημα από τους αγώνες παγκόσμιας ακτινοβολίας.

Στο πλαίσιο αποκάλυψης του νέου Cupra Leon πρεμιέρα έκανε και το νέο αγωνιστικό αυτοκίνητο τουρισμού (TCR) Leon Competiciοn.

Η πρώτη επίσημη περίοδος των δοκιμών ολοκληρώνεται την Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου στην πίστα της Βαρκελώνης και όλοι πλέον ασχολούνται με το σύστημα DAS που φέρει η Mercedes στα μονοθέσιά της και αφορά την «τοποθέτηση» των μπροστινών τροχών στην πίστα (

Ευχάριστα είναι τα νέα, αν έχετε παραγγείλει μια από τις μόλις 130 Lotus Evija, καθώς η έναρξη της παραγωγής και των παραδόσεων της θα ξεκινήσει το ερχόμενο καλοκαίρι.

Στις 19 Φεβρουαρίου ξεκίνησαν οι χειμερινές δοκιμές της Formula 1 για το 2020, με τις 10 ομάδες να κάνουν πάρα πολλά χιλιόμετρα στην πίστα της Βαρκελώνης προκειμένου να μαζέψουν όσο το δυνατόν περισσότερα δεδομένα.

Ένας από τους βασικούς πυλώνες στο στρατηγικό πλάνο ονόματι “Strategy 2025” που έχει καταρτίσει η Skoda είναι η διεθνοποίηση της τσέχικης εταιρείας και η επέκταση της σε νέες αγορές.