Είστε εδώ

Test Drive

Citroen C3 Aircross 1.6 BlueHDI : Γιατί το φωτογραφήσαμε στο χώμα;

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Ο λόγος είναι ότι διαθέτει το σύστημα πρόσφυσης Grip Control. Διαθέτει πέντε ρυθμίσεις (κανονική, χιόνι, λάσπη, άμμος και απενεργοποίηση του ESP) μέσω του περιστροφικού διακόπτη στη βάση της κεντρικής κονσόλας, που σημαίνει ότι το C3 Aircross μπορεί να κινηθεί χωρίς πρόβλημα και σε χωματόδρομους και σε επιφάνειες με μειωμένη πρόσφυση, χωρίς να διαμαρτύρεται ο μπροστινός άξονας. 

Ανοίγει δηλαδή ακόμα περισσότερο «τις πόρτες» στο θέμα της εκδρομής και της απόλαυσης το νέο Citroen C3 Aircross, αφού μπορεί να κινηθεί σε διάφορα εδάφη, ενώ για εδάφη με μεγαλύτερη κλίση είναι στη διάθεση του οδηγού το σύστημα Hill Assist descent, που διατηρεί σταθερή την ταχύτητα σε γλιστερές επιφάνειες.

Σε αυτό το βοηθάνε ακόμα περισσότερο η έλλειψη προβόλων, αλλά και η αυξημένη απόσταση κατά 20 χλστ. από το έδαφος, σε σχέση με τον άλλον του αδερφό, το C3.

Το νέο Citroen C3 Aircross λοιπόν είναι η νέα πρόταση της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας στην κατηγορία των SUV.

Είναι το δεύτερο μοντέλο, μετά το C3, με το οποίο αλλάζει προφίλ η γαλλική εταιρία.

To C3 Αircross έρχεται με μήκος 4,15 μ, πλάτος 1,76 μ και ύψος 1,64 μ. με χώρο αποσκευών 410 λίτρων (και αν τα πίσω καθίσματα είναι συρόμενα κατά 15 εκ. ο χώρο αυξάνει στα 510 λίτρα).

Οι ποδιές (μπροστά/πίσω), τα προστατευτικά στους θόλους των φτερών, ο μεγάλος αεραγωγός στον μπροστινό προφυλακτήρα, οι ράγες οροφής, η πίσω διακριτική αεροτομή, ο πίσω προφυλακτήρας, και οι ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, προσθέτουν στη σιλουέτα του made in France μοντέλο, χαρίζοντας του νεανική και μοντέρνα όψη.

Στο εσωτερικό τα φαρδιά (3χρωμα) καθίσματα, το χειρόφρενο σε στυλ «χούφτας» , οι πολλοί αεραγωγοί, το τιμόνι με τα χειριστήρια και τη χρωματική πινελιά, καθώς και η οθόνη αφής 7 ιντσών που προέρχεται τόσο από το C4 Cactus, όσο και από το καινούργιο C3, μαγνητίζουν τα βλέμματα στο εσωτερικό.

Κινητήρας turbo diesel στα 1.600 κ.εκ. με ισχύ 100 ίππων με 254 Nm ροπής που συνδυάζεται με κιβώτιο 5 σχέσεων. Εδώ θα θέλαμε να σημειώσουμε την όχι καλή αίσθηση του επιλογέα.

Ο κινητήρας διακρίνεται για την καλή ελαστικότητα, χωρίς να απουσιάζει το γνωστό «κροτάλισμα».

Φίλος του οδηγού αλλά και των επιβατών οι ρυθμίσεις της ανάρτησης, κάτι που γίνεται αντιληπτό στις κακοτεχνίες των ελληνικών δρόμων για το πώς «περνάει» πάνω από αυτά η γαλλική κατασκευή.

Όπως γίνεται αντιληπτό και το σαφές τιμόνι.

Κινείται δηλαδή το C3 Aircross στην παράμετρο της άνεσης, με πολύ καλή περιμετρική ορατότητα.

Το εσωτερικό διακρίνεται για την εργονομία του, απουσιάζουν οι πολλοί διακόπτες και τιμόνι με ίσιο το κάτω μέρος (μοντερνιές)

Κατά τη χρήση η μικτή κατανάλωση κυμάνθηκε στα 6,3 λίτρα/100 χλμ. ενώ για τους φίλους των επιδόσεων η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 175 χλμ./ώρα, για τα 0-100 ο χρόνος είναι 11,5 δευτ. και οι εκπομπές ρύπων βρίσκονται στα 104 γρμ./χλμ.

Αυτή είναι λοιπόν η νέα πρόταση της Citroen στα SUV. Όπλα –πέρα του grip control- η αισθητική, η οδική συμπεριφορά, αλλά και οι ανέσεις.

Οι τιμές στην πετρελαιοκίνητη έκδοση 1.6 του Citroen C3 Aircross  ξεκινούν από τα 18.490 ευρώ

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Volkswagen Polo R5

Με τον Ερίκ Καμιλί πίσω από το τιμόνι συνεχίστηκαν οι δοκιμές του Volkswagen Polo R5 επι Ισπανικού εδάφους στην περιοχή της Καταλονίας. Μάλιστα για πρώτη φορά χρησιμοποιήθηκαν τα ασφάλτινα ελαστικά P Zero της Pirelli και όπως έδειξαν οι τηλεμετρίες το κράτημα ικανοποίησε την ομάδα. Το αυτοκίνητο

P.I.C.K. Πάτρας

Στην γιορτή του καρτ, στο Διεθνές Σιρκουί Καρτ της Πάτρας, πιο γνωστό ως P.I.C.K., οι οδηγοί που συμμετέχουν στο θεσμό ΙΑΜΕ θα δώσουν το παρών. 

Kirkos lubricants & batteries house

Οι Δημήτρης και Μίλτος Κύρκος στην οδό Λένορμαν 184, στον Κολωνό, δημιούργησαν το Kirkos lubricants & batteries house.

EuroNCAP

H τεχνολογική υπεροχή του νέου Ford Focus αναδεικνύεται και στον τομέα της ασφάλειας, καθώς ο ανεξάρτητος ευρωπαϊκός οργανισμός EuroNCAP το βαθμολόγησε με πέντε αστέρια.

ERC-Ράλι Ρώμης

Μερικές 10ετίες πριν τα Fiat 124 Abarth ήταν αυτά που έδιναν το τόνο σε κάθε μορφής αγώνων.

Ferrari Dino

Μπορεί να μην ήταν η πιο ισχυρή Ferrari που κατασκευάστηκε επί εποχής Έντσο Φεραρι, αλλά ήταν ίσως το πιο αγαπημένο μοντέλο του ιδρυτή της θρυλικής ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

EuroNCAP

Τη συνωνυμία της με τη λέξη ασφάλεια επιβεβαίωσε για ακόμα μια φορά η Volvo καθώς το νέο XC40, απέσπασε την ύψιστη διάκριση των πέντε αστέρων από τον ανεξάρτητο ευρωπαϊκό οργανισμό EuroNCAP.

Lamborghini Aventador και Huracan

Δε σταματά να μετρά επιτεύγματα στον τομέα της παραγωγής η Lamborghini.

Η ιταλική εταιρία των supercars λοιπόν ανακοίνωσε ότι η παραγωγή των Aventador και Huracan έφτασαν σε υψηλούς, για τα δεδομένα της Lamborghini πάντα, αριθμούς.

Toyota Supra

Όλα τα κεφάλαια από την ιστορία της Toyota Supra ενώθηκαν για πρώτη φορά κάτω από την ίδια στέγη.

Bentley

Ένα νέο διακοσμητικό υλικό δημιούργησε για τα μοντέλα της Bentley το τμήμα εξατομίκευσης Mulliner.