Είστε εδώ

Test Drive

Αθήνα-Ιωάννινα: Με το Ford Focus 1.5 EcoBlue ST Line

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Το 25ο ράλι Ηπειρωτικό έχει περάσει στην ιστορία, με τους Λεωνίδα Κύρκο-Γιάννη Σταυρόπουλου να «συναντώνται» στις Ειδικές Διαδρομές του αγώνα των Ιωάννινων μετά από 24 χρόνια.

Η συμμετοχή δεν είχε το αποτέλεσμα που επιθυμούσε λόγω του προβλήματος με τα φρένα -αυτή εξάλλου είναι και η μαγεία των αγώνων –άσχετα με την απογοήτευση και των δύο.

Για το αγώνα μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

O φίλος με τον οποίον ταξιδέψαμε στα όμορφα Ιωάννινα με τη λίμνη και το νησάκι της Κυρά-Φροσύνης, ήταν ένα λευκό Ford Focus ST Line με κινητήρα (diesel, ποιος είπε ότι τα diesel πεθαίνουν;) 1.500 κ.εκ. απόδοσης 120 ίππων. με το νέο αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων και με χώρο αποσκευών 375 λίτρων.

Η έκδοση αυτή έχει ανεβάσει πολύ ψηλά τον πήχη στην κατηγορία, για δύο κυρίως λόγους.

Την οδική συμπεριφορά, με το πολύ καλό σύστημα διεύθυνσης και την ποιότητα του εσωτερικού.

Πώς θα γινόταν αλλιώς να αντιμετωπίσουν τους ισχυρούς αντιπάλους από τη Γαλλία (Peugeot 308) και Γερμανία (VW Golf);

Eπιπλέον ακολουθεί τις προσταγές τη μόδας με τα gadget (οθόνη αφής με κάμερα οπισθοπορείας) και τον πολύ κοντό περιστρεφόμενο διακόπτη, που πρώτη φορά συναντάμε σε μοντέλο της κατηγορίας.

Τα 300 Nm ροπής του κινητήρα σε συνδυασμό με το 8άρι κιβώτιο κινούν πολύ ευχάριστα το αυτοκίνητο.

Εκτός του ότι η οδική συμπεριφορά εμπνέει ασφάλεια σε οδηγούς και επιβάτες, (ιδιαίτερα σταθερό, συμπαγές) όταν οδηγείς σε δρόμους όπως ο καινούργιος αυτοκινητόδρομος Αντιρρίου –Ιωαννίνων ταξιδεύεις με πολύ ψηλές ταχύτητες που γίνονται «αντιληπτές» μόνο από το ταχύμετρο ή από τα…ραντάρ της αστυνομίας.

Ενστάσεις για τη θέση οδήγησης δεν υπάρχουν.

Πολύ καλή είναι και η ηχομόνωση.

Η μέση κατανάλωση όπως και αν κινηθήκαμε ήταν «κολλημένη» στα 7.7 λίτρα/100 χλμ.

Για τις άλλες επιδόσεις η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 193 χλμ./ώρα, για τα 0-100 η επιτάχυνση είναι 10,2 δευτ. με τις εκπομπές ρύπων να βρίσκονται στα 113 C02.

Το νέο Focus 1.5 EcoBlue είναι ένα σύγχρονο αυτοκίνητο, ασφαλές, που ειδικά στην έκδοση ST Line προσφέρει και πλούσιο εξοπλισμό.

Οι τιμές στην έκδοση ST Line με το αυτόματο κιβώτιο ξεκινούν από τα 24.643 ευρώ και με το μηχανικό 6 σχέσεων από τα 21.322 ευρώ.

Σχετικά άρθρα

Το πρώτο τριήμερο των χειμερινών δοκιμών εξέλιξης στην πίστα της Βαρκελώνης τελείωσε ακριβώς με τον ίδιο τρόπο που ξεκίνησε, δηλαδή με τη Mercedes να κάνει τους δύο καλύτερους χρόνους της ημέρας.

Καυτό αναμένεται να είναι το Σαββατοκύριακο 22-23 Φεβρουαρίου καθώς είναι προγραμματισμένες οι αρχαιρεσίες για το νέο Δ.Σ. της ΟΜΑΕ.

Σύμφωνα με πληροφορίες τα σωματεία που θα ρίξουν την ψήφο τους στην κάλπη είναι 31.

Σίγουρα το σκανδιναβικό ντιζάιν της Volvo είναι διαχρονικό, ωστόσο υπάρχουν πάντα περιθώρια για μικρές έστω αλλαγές.

Μπορεί να επικρατεί «ησυχία» λόγω της μεσημεριανής παύσης στην πίστα της Βαρκελώνης, όμως όλοι ασχολούνται με το DAS (Dual Axis Steering) της Mercedes, που μεταβάλει τις γωνίες των μπροστινών τροχών και κατά πόσο είναι νόμιμο ή όχι με τη Mercedes να υποστηρίζει ότι είναι νόμιμο, ισχυρίζοντας ότι

Η Maserati είναι μια από τις θρυλικές ιταλικές εταιρίες συνδεδεμένη με τον μαγικό κόσμο των αγώνων. Η Maserati λοιπόν απουσιάζει μεγάλο διάστημα από τους αγώνες παγκόσμιας ακτινοβολίας.

Στο πλαίσιο αποκάλυψης του νέου Cupra Leon πρεμιέρα έκανε και το νέο αγωνιστικό αυτοκίνητο τουρισμού (TCR) Leon Competiciοn.

Η πρώτη επίσημη περίοδος των δοκιμών ολοκληρώνεται την Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου στην πίστα της Βαρκελώνης και όλοι πλέον ασχολούνται με το σύστημα DAS που φέρει η Mercedes στα μονοθέσιά της και αφορά την «τοποθέτηση» των μπροστινών τροχών στην πίστα (

Ευχάριστα είναι τα νέα, αν έχετε παραγγείλει μια από τις μόλις 130 Lotus Evija, καθώς η έναρξη της παραγωγής και των παραδόσεων της θα ξεκινήσει το ερχόμενο καλοκαίρι.

Στις 19 Φεβρουαρίου ξεκίνησαν οι χειμερινές δοκιμές της Formula 1 για το 2020, με τις 10 ομάδες να κάνουν πάρα πολλά χιλιόμετρα στην πίστα της Βαρκελώνης προκειμένου να μαζέψουν όσο το δυνατόν περισσότερα δεδομένα.

Ένας από τους βασικούς πυλώνες στο στρατηγικό πλάνο ονόματι “Strategy 2025” που έχει καταρτίσει η Skoda είναι η διεθνοποίηση της τσέχικης εταιρείας και η επέκταση της σε νέες αγορές.