Είστε εδώ

Test Drive

Alfa Romeo Stelvio 2.0 ΤΒ Q4: Η Ιταλίδα της περιπέτειας

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Νέος άνεμος φυσά στο τμήμα επικοινωνίας της Alfa Romeo/Fiat στη χώρα μας μετά την αλλαγή στελεχών. Η εξωστρέφεια του τμήματος βασιλεύει, ύστερα από μια μακράν περίοδο χαμένη στη μιζέρια, την εσωστρέφεια και τη μηδενική επικοινωνία.

Φυσικά οι άνθρωποι είναι αυτοί που κάνουν τη διαφορά και από τις πράξεις τους κρίνονται.

Στο πλαίσιο λοιπόν αυτό είχαμε στα χέρια μια ασημί Alfa Romeo Stelvio με τον κινητήρα βενζίνης στα 2.000 κ.εκ. turbo απόδοσης 280 ίππων με ροπή 400Nm που συνδυάζεται με 8αρι αυτόματο κιβώτιο και κίνηση σε όλους τους τροχούς.

Εδώ όμως που τα λέμε την Alfa Romeo την έχουμε συνηθίσει στο πέρασμα των χρόνων με πιο σπορτίφ μοντέλα, παρά με SUV (η Stelvio είναι το πρώτο SUV της μάρκας).

Μην ξεχνάμε ότι οι καιροί αλλάζουν, οι εταιρίες «ψάχνουν» νέους τρόπους να διεισδύσουν σε νέες αγορές και η Stelvio ήταν ένα project του αποθανόντος Σέρτζιο Μαρκιόνε, που μπορεί να ήταν ερωτευμένος με τη Ferrari, αλλά αγαπούσε και την Alfa Romeo.

Στο διά ταύτα λοιπόν.

SUV Αlfa Romeo; ναι, γιατί όχι που δεν στερείται σε σπιρτάδα, παρά τα 1.660 κιλά.

Δεν είναι μόνο η «ιταλική καρδιά» είναι όλο αυτό που αισθάνεσαι πίσω από το τιμόνι με την πολύ καλή αίσθηση. Άμεσο, σε προδιαθέτει, όπως και ο τρόπος που επιταχύνει με το κιβώτιο να μην αφήνει να τεμπελιάζει ο κινητήρας. Μπορεί να παρουσιάζει κάποιες κλίσεις, γιατί σίγουρα θα μπεις στον πειρασμό και θα πατήσεις πιο βαθιά το γκάζι ειδικά όταν απλώνεται μπροστά σου δρόμος με στροφιλίκι,, αλλά τα 200 χλστ. απόσταση από το έδαφος δεν γίνεται να εναντιωθούν με τους νόμους της φύσης.

Πιο άμεσα θα θέλαμε και τα φρένα, σε ένα τομέα που η Alfa Romeo έχει παράδοση

Ίσως το εσωτερικό προβληματίσει, όχι με την ποιότητα, αλλά για το ότι δεν ακολουθεί τις προσταγές της μόδας με μεγάλες οθόνες αφής τύπου tablet, ενώ ως Alfa Romeo θα θέλαμε περισσότερο ιταλικό design στο εσωτερικό.

Για του φίλους των επιδόσεων η τελική αγγίζει τα 230 χλμ./ώρα, για τα 0-100 ο χρόνος είναι 5,7 δευτ., ενώ η μέση κατανάλωση καθώς όταν οδηγούσαμε το γκάζι ήταν κολλημένο στο πάτωμα έχοντας και έναν ωραίο ήχο να γεμίζει τα αυτιά μας, σημείωσε τα 12,3 λίτρα/100 χλμ. (όχι σχόλια..).

Alfa Romeo SUV και Stelvio 2.0 Q4 λοιπόν και πως θα αντιμετωπίσει τα premium της κατηγορίας καθώς η βασική τιμή των 62.700 ευρώ, σε οδηγεί εκεί.

Οδηγεί με τη θρυλική ονομασία και με το ειδικό βάρος που έχει.

Σχετικά άρθρα

ERC

Το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα ράλι για το 2019 αρχίζει στις Αζόρες μεταξύ 21-23 Μαρτίου.

Ο αγώνας είναι χωμάτινος και περιλαμβάνει 15 Ειδικές Διαδρομές συνολικού μήκους 219.04 χλμ.

Κάλε και Ήρο

Τι σχέση έχει η γνωστή «αττική σύνταξη» με τους δύο Φινλανδούς που τους αρέσει η ταχύτητα, αλλά σε διαφορετικά εδάφη.

Ο ένας είναι ο Κάλε Ροβάνπερα, ο πιτσιρικάς ετών 19 που έχει καταπλήξει με τις επιδόσεις στο μαγικό χώρο των ράλι και ο άλλος ο Ήρο Ετάλα, γνωστός snowboarder.

Liberty Media

Η Liberty Media ψάχνει συνεχώς νέους τρόπους να κάνει την παρακολούθηση των αγώνων της Formula 1 πιο ενδιαφέρουσα και μία από τις ιδέες που “έχουν πέσει στο τραπέζι” είναι η τοποθέτηση κάμερας πάνω ή μέσα στο κράνος των οδηγών.

Mercedes GLC Coupe

Αγωνία τέλος για την ανανεωμένη GLC Coupe, καθώς η Mercedes προέβη στην αποκάλυψη της, πριν από το επίσημο ντεμπούτο της στο Σαλόνι της Νέας Υόρκης.

Fiat 500X Cross 1.3 FireFly DCT

Η ελαφρώς ανανεωμένη εικόνα του Fiat 500X το φέρνει και πάλι στο προσκήνιο. Υπάρχει όμως και κάτι ακόμα. Οι δυο νέοι βενζινοκινητήρες FireFly 1.0 και 1.3 λίτρων. Εμείς στην προκειμένη περίπτωση εξετάζουμε τον ισχυρότερο.

Γκραν Πρι Μπαχρέιν

Το δεύτερο ραντεβού του φετινού πρωταθλήματος είναι στην έρημο του Μπαχρέιν και στην πίστα «Σακίρ» στις 31 Μαρτίου.

Ηνωμένες Πολιτείες

Στη Βόρεια Καρολίνα υπάρχει μία γέφυρα τρένου η οποία είναι ιδιαίτερα διάσημη στο internet αφού εξ’ αιτίας της έχουν καταστραφεί πολλά φορτηγά, τόσο πολλά ώστε υπάρχει πλέον και site στο οποίο ανεβαίνουν τα ανάλογα βίντεο.

Kia

Πριν ένα μήνα ακριβώς είχαμε δημοσιεύσει ένα σκίτσο, στο οποίο απεικονίζονταν η επερχόμενη crossover έκδοση του Kia Ceed. 

Porsche

Σε λίγο καιρό θα κυκλοφορήσει το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Porsche, η Taycan, όμως η γερμανική μάρκα δε θα περιοριστεί εκεί αφού επιβεβαίωσε επίσημα ότι ετοιμάζει και μία πιο εκδοχή του μοντέλου με μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος.

Bentley Continental GT coupe και convertible

Νέα είσοδο έχουμε κάτω από το καπό της Bentley Continental GT με coupe και convertible αμάξωμα, καθώς η πολυτελής βρετανική εταιρεία τοποθετεί πλέον εκεί το V8 twin-turbo κινητήρα βενζίνης των 4.0 λίτρων.