Είστε εδώ

Test Drive

Alfa Romeo Stelvio 2.0 ΤΒ Q4: Η Ιταλίδα της περιπέτειας

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Νέος άνεμος φυσά στο τμήμα επικοινωνίας της Alfa Romeo/Fiat στη χώρα μας μετά την αλλαγή στελεχών. Η εξωστρέφεια του τμήματος βασιλεύει, ύστερα από μια μακράν περίοδο χαμένη στη μιζέρια, την εσωστρέφεια και τη μηδενική επικοινωνία.

Φυσικά οι άνθρωποι είναι αυτοί που κάνουν τη διαφορά και από τις πράξεις τους κρίνονται.

Στο πλαίσιο λοιπόν αυτό είχαμε στα χέρια μια ασημί Alfa Romeo Stelvio με τον κινητήρα βενζίνης στα 2.000 κ.εκ. turbo απόδοσης 280 ίππων με ροπή 400Nm που συνδυάζεται με 8αρι αυτόματο κιβώτιο και κίνηση σε όλους τους τροχούς.

Εδώ όμως που τα λέμε την Alfa Romeo την έχουμε συνηθίσει στο πέρασμα των χρόνων με πιο σπορτίφ μοντέλα, παρά με SUV (η Stelvio είναι το πρώτο SUV της μάρκας).

Μην ξεχνάμε ότι οι καιροί αλλάζουν, οι εταιρίες «ψάχνουν» νέους τρόπους να διεισδύσουν σε νέες αγορές και η Stelvio ήταν ένα project του αποθανόντος Σέρτζιο Μαρκιόνε, που μπορεί να ήταν ερωτευμένος με τη Ferrari, αλλά αγαπούσε και την Alfa Romeo.

Στο διά ταύτα λοιπόν.

SUV Αlfa Romeo; ναι, γιατί όχι που δεν στερείται σε σπιρτάδα, παρά τα 1.660 κιλά.

Δεν είναι μόνο η «ιταλική καρδιά» είναι όλο αυτό που αισθάνεσαι πίσω από το τιμόνι με την πολύ καλή αίσθηση. Άμεσο, σε προδιαθέτει, όπως και ο τρόπος που επιταχύνει με το κιβώτιο να μην αφήνει να τεμπελιάζει ο κινητήρας. Μπορεί να παρουσιάζει κάποιες κλίσεις, γιατί σίγουρα θα μπεις στον πειρασμό και θα πατήσεις πιο βαθιά το γκάζι ειδικά όταν απλώνεται μπροστά σου δρόμος με στροφιλίκι,, αλλά τα 200 χλστ. απόσταση από το έδαφος δεν γίνεται να εναντιωθούν με τους νόμους της φύσης.

Πιο άμεσα θα θέλαμε και τα φρένα, σε ένα τομέα που η Alfa Romeo έχει παράδοση

Ίσως το εσωτερικό προβληματίσει, όχι με την ποιότητα, αλλά για το ότι δεν ακολουθεί τις προσταγές της μόδας με μεγάλες οθόνες αφής τύπου tablet, ενώ ως Alfa Romeo θα θέλαμε περισσότερο ιταλικό design στο εσωτερικό.

Για του φίλους των επιδόσεων η τελική αγγίζει τα 230 χλμ./ώρα, για τα 0-100 ο χρόνος είναι 5,7 δευτ., ενώ η μέση κατανάλωση καθώς όταν οδηγούσαμε το γκάζι ήταν κολλημένο στο πάτωμα έχοντας και έναν ωραίο ήχο να γεμίζει τα αυτιά μας, σημείωσε τα 12,3 λίτρα/100 χλμ. (όχι σχόλια..).

Alfa Romeo SUV και Stelvio 2.0 Q4 λοιπόν και πως θα αντιμετωπίσει τα premium της κατηγορίας καθώς η βασική τιμή των 62.700 ευρώ, σε οδηγεί εκεί.

Οδηγεί με τη θρυλική ονομασία και με το ειδικό βάρος που έχει.

Σχετικά άρθρα

Ράλι Cesky Krumlov

Πρώτη εμφάνιση του νέου Skoda Fabia R5 evo στο ράλι Cesky Krumlov, για το πρωτάθλημα Τσεχίας .

Ο αγώνας ήταν ασφάλτινος με 15 Ειδικές Διαδρομές και οι Κοπέτσκι-Ντρέσλερ έδωσαν την νίκη στο πρωτοεμφανιζόμενο Skoda Fabia R5 evo.

Liberty Media

Το πρωτάθλημα της Formula 1 συνηθίζουμε να λέμε ότι είναι παγκόσμιο όμως αυτό δεν είναι εντελώς αλήθεια αφού δεν πραγματοποιείται ούτε ένας αγώνας σε μία από τις μεγαλύτερες ηπείρους του πλανήτη, την Αφρική.

Volvo

Παλαιότερα οι premium κατασκευαστές είχαν μόνο μεγάλα μοντέλα όμως εδώ και κάποια χρόνια κατεβαίνουν ολοένα και σε μικρότερες κατηγορίες, αρχικά σε εκείνη των μικρομεσαίων και στη συνέχεια σε εκείνη των μικρών.

Nissan Ultimate Parks Titan

Το Εθνικό Πάρκο Γκραν Κάνυον των Η.Π.Α έχει γενέθλια, καθώς γίνεται 100 χρόνων και η Nissan του προσφέρει για δώρο το νέο Ultimate Parks Titan.

Skoda

Το μικρότερο μοντέλο στη γκάμα της Skoda, το Citigo, καλείται να παίξει ένα μεγάλο ρόλο στο μέλλον της τσέχικης εταιρείας.

BMW

Η BMW έχει κανονίσει για τις 27 Μαΐου την παρουσίαση της νέας γενιάς της Σειράς 1 η οποία θα φέρει πολλές αλλαγές στο γερμανικό μικρομεσαίο, η σημαντικότερη από τις οποίες είναι ότι πλέον η κίνηση δε θα μεταδίδεται στον πίσω άξονα αλλά στον μπροστινό.

Opel Crossland X 1.2 Turbo

Αφού το φορτώσαμε για το σύντομο ταξιδάκι μας και

Ανάβαση Ριτσώνας

Το σωματείο ΑΣΜΑ διοργανώνει 8-9 Ιουνίου την ανάβαση Ριτσώνας που αποτελεί τον 4ο γύρο του ομώνυμου πρωταθλήματος. 

1η ανάβαση Φλώρινας

Το Σαββατοκύριακο 8 - 9 Ιουνίου ο Όμιλος Φίλων Αυτοκινήτου Δράμας (Ο.Φ.Α.Δ.) διοργανώνει την 1η ανάβαση Φλώρινας.

Την ίδια ημερομηνία διοργανώνεται και η ανάβαση Ριτσώνας που προσμετρά στο πανελλήνιο πρωτάθλημα.

Rolls-Royce

Για τους περισσότερους στη σημερινή Ελλάδα το να απολαύσουν ένα παγωμένο ποτήρι ακριβής γαλλικής σαμπάνιας σε κάποιο εστιατόριο ή ακόμα και στο σπίτι τους είναι σχεδόν απαγορευτικό.