Είστε εδώ

Τεχνολογία

Volkswagen: Τεχνολογία για πιο καθαρό diesel. Πώς λειτουργεί; (vid)

του Σωτήριου Χάλλα

Η Volkswagen παρουσίασε μία λύση με την οποία ισχυρίζεται ότι οι diesel κινητήρες της θα είναι πιο “καθαροί” από ποτέ, αφού τα οξείδια του αζώτου (NOx), ο ρύπος που τους δημιουργεί τα μεγαλύτερα προβλήματα, θα είναι μειωμένα κατά 80%.

Μετά το ξέσπασμα του σκανδάλου dieselgate (τα αυτοκίνητα της VW είχαν λογισμικό ώστε κατά τη μέτρηση ρύπων να εμφανίζουν χαμηλότερες τιμές), η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία έχει στρέψει την προσοχή της στην ηλεκτροκίνηση, οπότε ήταν πολλοί εκείνοι που θεώρησαν ότι σταδιακά θα πάψει να ασχολείται με τους πετρελαιοκινητήρες. Ωστόσο, τώρα βλέπουμε ότι οι άνθρωποι της μάρκας συνέχισαν την έρευνα ώστε να κάνουν τα diesel σύνολά τους λιγότερο ρυπογόνα.

Πριν από λίγο καιρό η VW παρουσίασε μία νέα γενιά κινητήρων με τον κωδικό EA 288 EVO, με τους οποίους η ίδια υποστηρίζει ότι προσφέρει στους πελάτες της τα πλεονεκτήματα των diesel (χαμηλή κατανάλωση, αυξημένη ροπή, μεγάλη διάρκεια ζωής και χαμηλές εκπομπές CO2), ελαχιστοποιώντας παράλληλα τις εκπομπές οξειδίων του αζώτου (NOx).

Το σύστημα ονομάζεται Twin-Dosing Technology και περιλαμβάνει δύο καταλύτες. Η βασική λειτουργία είναι ότι το AdBlue ψεκάζεται στον καταλύτη. Εκεί αντιδρά με το νερό που υπάρχει στα καυσαέρια (υδρόλυση) και παράγεται αμμωνία, η οποία μετατρέπει τα οξείδια του αζώτου σε άζωτο, το οποίο είναι αβλαβές (το 78% του αέρα γύρω μας αποτελείται από άζωτο).

Άραγε το νέο σύστημα είναι όσο αποτελεσματικό υποστηρίζει η Volkswagen; Θα καταφέρει να μειώσει τις όποιες φωνές αμφισβήτησης υπάρχουν προς τους πετρελαιοκινητήρες;

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Οι Γιάννης Παπαδημητρίου-Άλαν Χάριμαν με το Skoda Fabia R5 κέρδισαν τους Ιταλούς αντιπάλους τους σε αγώνα εντός έδρας μάλιστα στον χωμάτινο αγώνα rally Vald’ Orcia.

Όλοι το έχουμε δει και αρκετοί έχουμε αναρωτηθεί ποιος είναι ο λόγος που στο περίγραμμα του παρμπρίζ υπάρχει μαύρο πλαίσιο, το οποίο πάντα δίπλα του έχει πολλές μικρές μαύρες τελείες, όμως, γιατί είναι εκεί.; Υπάρχει λόγος ή είναι αποκλειστικά αισθητική η επιλογή;

H αυτόνομη πλέον εταιρεία επιδόσεων της Seat, η Cupra, δυο χρόνια μετά την ίδρυση της εγκαινίασε τις κεντρικές της εγκαταστάσεις.

Εάν είστε διατεθειμένοι να ξοδέψετε πάνω από 2.4 εκατομμύρια ευρώ για την αγορά αυτοκινήτου, τότε θα πρέπει να στρέψετε την προσοχή σας στην Bugatti Chiron.

Στο Μόναχο, στην καρδιά της Βαυαρίας ταξιδέψαμε με το βραβευμένο νέο Opel Corsa.

Με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον η Toyota βλέπει ότι τα επόμενα χρόνια ο εξηλεκτρισμός στη γκάμα της θα αυξήσει τις ανάγκες για παραγωγή μπαταριών.

Σύμφωνα με τις αρχαιρεσίες των σωματείων-μελών της ΟΜΑΕ που ψήφισαν για το νέο Δ.Σ., ο Μάριος Ηλιόπουλος έλαβε τiς περισσότερους ψήφους με τον Νικόλα Παυλίδη δεύτερο και την Κατερίνα Φατούρου τρίτη. Το νέο Δ.Σ. θα ακολουθήσει τη οδό των εκλογών ώστε να συγκροτηθεί σε σώμα.

Ότι ο οδηγός της μαύρης Corvette που παρέσυρε και εγκατέλειψε στη Λ.

Το 2019 μετά την ολοκλήρωση του πρώτου μισού των χειμερινών δοκιμών εξέλιξης ο Ματία Μπινότο, επικεφαλής της Ferrari, δήλωνε αισιόδοξος όμως φέτος ο Ιταλός εκφράζει ανησυχίες σχετικά με την ταχύτητα της SF1000 σε σχέση με τις υπόλοιπες ομάδες.

Η Mercedes W10 ήταν ένα πολύ επιτυχημένο μονοθέσιο, αφού με αυτό η γερμανική ομάδα κατέκτησε το πρωτάθλημα κατασκευαστών και ο Χάμιλτον εκείνο των οδηγών, οπότε είναι λογικό οι υπόλοιπες ομάδες να αντιγράψουν κάποια στοιχεία, όμως η Racing Point το παράκανε.