Είστε εδώ

Τεχνολογία

Volkswagen: Τεχνολογία για πιο καθαρό diesel. Πώς λειτουργεί; (vid)

του Σωτήριου Χάλλα

Η Volkswagen παρουσίασε μία λύση με την οποία ισχυρίζεται ότι οι diesel κινητήρες της θα είναι πιο “καθαροί” από ποτέ, αφού τα οξείδια του αζώτου (NOx), ο ρύπος που τους δημιουργεί τα μεγαλύτερα προβλήματα, θα είναι μειωμένα κατά 80%.

Μετά το ξέσπασμα του σκανδάλου dieselgate (τα αυτοκίνητα της VW είχαν λογισμικό ώστε κατά τη μέτρηση ρύπων να εμφανίζουν χαμηλότερες τιμές), η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία έχει στρέψει την προσοχή της στην ηλεκτροκίνηση, οπότε ήταν πολλοί εκείνοι που θεώρησαν ότι σταδιακά θα πάψει να ασχολείται με τους πετρελαιοκινητήρες. Ωστόσο, τώρα βλέπουμε ότι οι άνθρωποι της μάρκας συνέχισαν την έρευνα ώστε να κάνουν τα diesel σύνολά τους λιγότερο ρυπογόνα.

Πριν από λίγο καιρό η VW παρουσίασε μία νέα γενιά κινητήρων με τον κωδικό EA 288 EVO, με τους οποίους η ίδια υποστηρίζει ότι προσφέρει στους πελάτες της τα πλεονεκτήματα των diesel (χαμηλή κατανάλωση, αυξημένη ροπή, μεγάλη διάρκεια ζωής και χαμηλές εκπομπές CO2), ελαχιστοποιώντας παράλληλα τις εκπομπές οξειδίων του αζώτου (NOx).

Το σύστημα ονομάζεται Twin-Dosing Technology και περιλαμβάνει δύο καταλύτες. Η βασική λειτουργία είναι ότι το AdBlue ψεκάζεται στον καταλύτη. Εκεί αντιδρά με το νερό που υπάρχει στα καυσαέρια (υδρόλυση) και παράγεται αμμωνία, η οποία μετατρέπει τα οξείδια του αζώτου σε άζωτο, το οποίο είναι αβλαβές (το 78% του αέρα γύρω μας αποτελείται από άζωτο).

Άραγε το νέο σύστημα είναι όσο αποτελεσματικό υποστηρίζει η Volkswagen; Θα καταφέρει να μειώσει τις όποιες φωνές αμφισβήτησης υπάρχουν προς τους πετρελαιοκινητήρες;

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Οι κυκλικοί κόμβοι θεωρούνται από τις πιο ενδεδειγμένες λύσεις για τη διαχείριση της κυκλοφορίας σε κάποια διασταύρωση, καθώς κάνουν πολύ εύκολο το να μπει και να βγει κάποιος με ασφάλεια.

Σκληρή μονομαχία, όχι στο Ελ Πάσο, αλλά στο τερέν του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι και στις ψήφους για την ανάδειξη του καλύτερου οδηγού από καταβολής του θεσμού. 

Συνήθως αποφεύγουμε να χρησιμοποιούμε υπερβολικές εκφράσεις, ειδικά όταν δε μιλάμε για κάποιο supercar, ωστόσο το Toyota RAV4 είναι ένα φαινόμενο της αυτοκίνησης.

Ο γνωστός ηθοποιός του Χόλυγουντ Γουίλ Σμιθ προκάλεσε πανικό στον παραλιακό δρόμο του Μαϊάμι, καθώς οδηγούσε άκρως επικίνδυνα μια μπλε Porsche 911 Carrera 4S.

Ο επικεφαλής δραστηριοτήτων της McLaren, Γιενς Λούντμαν, αποκάλυψε ότι η βρετανική εταιρεία θέλει να κατασκευάσει ένα αυτοκίνητο το οποίο θα χρησιμοποιήσει για δοκιμές συνθετικών καυσίμων, ώστε να διαπιστώσει αν μπορούν να αποτελέσουν εναλλακτική πρόταση απέναντι στα ηλεκτρικά που χρησιμοποιούν μ

Ο διευθύνων σύμβουλος της Aston Martin, Άντι Πάλμερ, δήλωσε ότι έχει μεγάλες φιλοδοξίες για το μέλλον της ιστορικής αυτοκινητοβιομηχανίας, καθώς ο στόχος του είναι να την κάνει τη “βρετανική Ferrari”.

Η ιδέα ήταν του Ολιβιέ Φρανσουά, υπεύθυνος επικοινωνίας και μάρκετινγκ της FCA σε παγκόσμιο επίπεδο.

Ο επικεφαλής της Ferrari, Ματία Μπινότο, θεωρεί ότι η Formula 1 πρέπει να εξετάσει την ιδέα να υπάρχει διαφορετικό budget cap για κάθε ομάδα, δηλαδή πλαφόν στο πόσα χρήματα μπορεί να ξοδέψει σε μια χρονιά.

Πέρα από άγχος και φοβία η πανδημία του Covid-19 προκαλεί και πλήξη, καθώς είμαστε αναγκασμένοι να παραμένουμε κλεισμένοι μέσα στο σπίτι μας, λόγω της απαγόρευσης κυκλοφορίας.

Πρόγραμμα ανάκλησης (με κωδικό R-29998) ανακοίνωσε η Volvo Car Hellas για συνολικά 1.925 οχήματα που κυκλοφορούν στη χώρα μας.