Είστε εδώ

Τεχνολογία

Twitter: Διπλασιάζεται το μέγεθος των tweets

Το Twitter μπαίνει σε νέα εποχή, διπλασιάζοντας τους αυξάνοντας τους χαρακτήρες του κάθε tweet.

Η μεγάλη αυτή αλλαγή είναι προς το παρόν στο στάδιο του πειράματος, όμως το πιθανότερο είναι να καθιερωθεί πολύ σύντομα.

Οι υπεύθυνοι έλαβαν υπόψιν το πώς χρησιμοποιείται το σάιτ σε διάφορες χώρες και ποιοι έχουν πλεονέκτημα στους χαρακτήρες, όπως στα ιαπωνικά και σε άλλες γλώσσες, όπου χρησιμοποιούνται σύμβολα και τα τιτιβίσματα γίνονται πιο εύκολα, διατηρώντας περισσότερες πληροφορίες.

Αποφάσισαν λοιπόν να προσθέσουν χώρο, ώστε να μπορούν οι χρήστες να εκφραστούν καλύτερα, έχοντας τις ίδιες ευκαιρίες με τους Ιάπωνες.

Για παράδειγμα, μόλις το 0,4% των ιαπωνικών tweets φτάνουν το όριο των 140 χαρακτήρων. Στα αγγλικά, αντίθετα, το ποσοστό φτάνει στο 9%. Τα περισσότερα ιαπωνικά tweets σταματούν στους 15 χαρακτήρες, ενώ το μέσο αγγλικό tweet φτάνει τους 34 χαρακτήρες. 

Το Twitter είχε και στο παρελθόν προσπαθήσει να αυξήσει τους χαρακτήρες με διάφορους τρόπους. Είχε θέσει προς συζήτηση να μην λαμβάνονται υπόψιν ως χαρακτήρες τα ονόματα χρηστών, οι εικόνες ή άλλα μέσα αρχικά, αλλά έμεινε ως σκέψη.

Αργότερα ήρθε στο προσκήνιο η πιθανότητα να καταργηθεί το όριο των 140 χαρακτήρων και να μπορεί κάποιος να γράφει μέχρι και 10.000 χαρακτήρες, κάτι που προκάλεσε οργή όχι μόνο σε χρήστες, αλλά και σε αρκετές διασημότητες, που έφτασαν στο σημείο να πουν ότι αν ισχύσει αυτό, «το Twitter έχει πεθάνει». Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να εγκαταλειφθεί η -όχι και τόσο καλή - ιδέα.

Προς το παρόν, τα νέα tweets είναι διαθέσιμα μόνο σε ένα μικρό γκρουπ χρηστών, σύμφωνα με το Twitter. Εάν όμως επιτύχει το πείραμα, αν π.χ. σταματήσουν οι άνθρωποι να παρατούν τα tweets τους στη μέση, τότε θα ξεκινήσει η νέα εποχή του τιτιβίσματος.

περισσότερα:

http://www.businessenergy.gr/articlenews/17700/twitter-%CE%B4%CE%B9%CF%8...

Σχετικά άρθρα

Γκραν Πρι Γαλλίας

Η Γαλλία επέστρεψε μετά από 10 χρόνια στο αγωνιστικό καλεντάρι της Formula 1 και το έκανε με έναν αγώνα ο οποίος χάρη στην επεισοδιακή εκκίνηση μας κράτησε το ενδιαφέρον σε όλη τη διάρκεια και μας προσέφερε πάρα πολλές προσπεράσεις.

Ράλι Ιπρ

Τον αγώνα της πατρίδας τους τίμησαν οι Νεβίλ-Γκιλσούλ και οδηγώντας το Hyundai i20 R5 στα χρώματα της Βελγικής αντιπροσωπείας κέρδισαν το ράλι Ιπρ. Το εργοστασιακό πλήρωμα της Hyundai Motorsport «έγραψαν» τους ταχύτερους χρόνους στις 15 από τις 23 Ειδικές Διαδρομές .

Pirelli P Zero Velo

Στο πλαίσιο του Γαλλικού Γκραν Πρι, η Pirelli παρουσίασε το καινούργιο ελαστικό για το αγωνιστικό ποδήλατο, το P Zero Velo. Ένα ελαστικό που για την εξέλιξή του συμπληρώθηκε ένας κύκλος δύο χρόνων. 

Γκραν Πρι Γαλλίας

Η πίστα του Λε Καστελέ, εκεί όπου διεξάγεται το Γαλλικό Γκραν Πρι στις 24 Ιουνίου,  είναι από τις πιο τεχνικές, καθώς συνδυάζει υψηλές ταχύτητες με διαρκή εναλλαγή στροφών. 

Η τελική ταχύτητα στην πίστα των 5.861 χλμ. με τις 15 στροφές θα ξεπεράσει τα 330 χλμ. 

Γκραν Πρι Γαλλίας

Αν και διαξάγεται πρώτη φορά το Γαλλικό Γκραν Πρι με αυτών των κανονισμών μονοθέσια της Formula 1, εντούτοις από τις δοκιμές προέκυψαν πολλά ενδιαφέροντα στοιχεία. 

Rotax MAX Challenge

Στη Θεσσαλονίκη και στη πίστα «Drive Park» συνεχίστηκε ο 2ος γύρος του θεσμού Rotax MAX Challenge  Το εγχείρημα της Rotax Hellas να «ανεβάσει» αγώνα του επάθλου της στη Θεσσαλονίκη ύστερα από 10 χρόνια, έστησε στο grid 34 συμμετοχές. 

Γκραν Πρι Γαλλίας - Κατατακτήριες

Μετά από 10 χρόνια απουσίας του γαλλικού Γκραν Πρι από το καλεντάρι της Formula 1 και 28 χρόνια από τον τελευταίο αγώνα που έγινε στην πίστα Paul Ricard ολοκληρώθηκαν οι πρώτες κατατακτήριες για τον αγώνα του 2018.

Skoda

Ο καταμερισμός σημαντικών αρμοδιοτήτων στον Όμιλο Volkswagen επεκτείνεται και στη Skoda.

Γκραν Πρι Γαλλίας - FP3

Η τρίτη περίοδος των ελεύθερων δοκιμών στην πίστα Paul Ricard όπου γίνεται το Γκραν Πρι Γαλλίας μας επιφύλασσε μια αρνητική έκπληξη καθώς η βροχή περιόρισε κατά πολύ τους γύρους των οδηγών.

Γκραν Πρι Γαλλίας

Παραδοσιακά οι οδηγοί μετά τις δύο πρώτες περιόδους ελεύθερων δοκιμών της Παρασκευής έχουν μια συνάντηση με τους τεχνικούς της FIA στην οποία εκφράζουν τα θέματα που κατά καιρούς τους απασχολούν.