Είστε εδώ

Τεχνολογία

Toyota: Ξέρει πότε πατάς το γκάζι κατά λάθος

του Σωτήριου Χάλλα

Η Toyota ανέπτυξε ένα σύστημα, το οποίο ονομάζεται Acceleration Suppression Function και σκοπός του είναι να μειώσει τα ατυχήματα που προκαλούνται όταν ο οδηγός πατήσει κατά λάθος το πεντάλ του γκαζιού.

Η νέα λειτουργία θα λανσαριστεί το καλοκαίρι στην Ιαπωνία, ως μέρος αναβάθμισης του πακέτου συστημάτων ασφαλείας Safety Sense, ενώ αργότερα θα αρχίσει να διατίθεται και σε άλλες αγορές. Αρχικά θα αποτελεί κομμάτι του προαιρετικού εξοπλισμού για καινούρια αυτοκίνητα, όμως σταδιακά η εταιρεία θα αρχίσει να το ενσωματώνει και σε ήδη υπάρχοντα μοντέλα.

Σκοπός του συστήματος είναι να αποτρέψει την επιτάχυνση του οχήματος αν εντοπίσει ότι το πεντάλ έχει πατηθεί κατά λάθος, ακόμα και αν δεν υπάρχουν εμπόδια μπροστά από το αυτοκίνητο. Με αυτόν τον τρόπο, οι άνθρωποι της εταιρείας θεωρούν ότι μπορούν να μειώσουν τους θανάτους που προκαλούνται σε όλο τον κόσμο κάθε χρόνο από ακούσια χρήση του πεντάλ του γκαζιού.

Η Toyota σχεδιάζει να μοιραστεί τις βασικές αρχές λειτουργίας του συστήματος και με άλλους κατασκευαστές. Σημαντικό βήμα στη σχετική έρευνα ήταν ότι οι Ιάπωνες κατάφεραν να απομονώσουν τις περιπτώσεις που το πάτημα του γκαζιού γίνεται ηθελημένα, από εκείνες που γίνεται από λάθος.

Έτσι, στη δεύτερη περίπτωση, αν και ο οδηγός θα πατάει το πεντάλ, το αυτοκίνητο δε θα επιταχύνει.

Σχετικά άρθρα

Εάν είστε διατεθειμένοι να ξοδέψετε πάνω από 2.4 εκατομμύρια ευρώ για την αγορά αυτοκινήτου, τότε θα πρέπει να στρέψετε την προσοχή σας στην Bugatti Chiron.

Στο Μόναχο, στην καρδιά της Βαυαρίας ταξιδέψαμε με το βραβευμένο νέο Opel Corsa.

Με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον η Toyota βλέπει ότι τα επόμενα χρόνια ο εξηλεκτρισμός στη γκάμα της θα αυξήσει τις ανάγκες για παραγωγή μπαταριών.

Σύμφωνα με τις αρχαιρεσίες των σωματείων-μελών της ΟΜΑΕ που ψήφισαν για το νέο Δ.Σ., ο Μάριος Ηλιόπουλος έλαβε τiς περισσότερους ψήφους με τον Νικόλα Παυλίδη δεύτερο και την Κατερίνα Φατούρου τρίτη. Το νέο Δ.Σ. θα ακολουθήσει τη οδό των εκλογών ώστε να συγκροτηθεί σε σώμα.

Ότι ο οδηγός της μαύρης Corvette που παρέσυρε και εγκατέλειψε στη Λ.

Το 2019 μετά την ολοκλήρωση του πρώτου μισού των χειμερινών δοκιμών εξέλιξης ο Ματία Μπινότο, επικεφαλής της Ferrari, δήλωνε αισιόδοξος όμως φέτος ο Ιταλός εκφράζει ανησυχίες σχετικά με την ταχύτητα της SF1000 σε σχέση με τις υπόλοιπες ομάδες.

Η Mercedes W10 ήταν ένα πολύ επιτυχημένο μονοθέσιο, αφού με αυτό η γερμανική ομάδα κατέκτησε το πρωτάθλημα κατασκευαστών και ο Χάμιλτον εκείνο των οδηγών, οπότε είναι λογικό οι υπόλοιπες ομάδες να αντιγράψουν κάποια στοιχεία, όμως η Racing Point το παράκανε.

Σχεδόν ίσο χρόνο αναμονής με το γέμισμα του ρεζερβουάρ ενός συμβατικού αυτοκινήτου με κινητήρα εσωτερικής καύσης, κατάφερε να πετύχει η Porsche για τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα όταν πρέπει να φορτίσουν.

Το ματ χρώμα κάποτε ήταν πολύ της μόδας. Μάλιστα δεν ήταν λίγοι οι ιδιοκτήτες που κάλυπταν με ματ μεμβράνες όλο το αμάξωμα. Όμως το γκρι ματ της Mercedes που διακρίνεται στις φωτογραφίες είναι εργοστασιακό χρώμα.

Με καθυστέρηση ανακοινώθηκαν οι υποψηφιότητες που προτείνει το κάθε σωματείο για το νέο Δ.Σ. της ΟΜΑΕ διάρκειας 9 μηνών μέχρι της επόμενες εκλογές της ομοσπονδονδίας.