Είστε εδώ

Τεχνολογία

Toyota: Τι έχει να πει για τα αυτόνομα;

του Σωτήριου Χάλλα

Η Toyota αναγνωρίζει το γεγονός ότι τα αυτόνομα αυτοκίνητα θα παίξουν βασικό ρόλο στο μέλλον των μετακινήσεων, όμως επισημαίνει ότι παρά τα όσα ακούγονται κατά καιρούς, καμία εταιρεία δε βρίσκεται κοντά στην παρουσίαση κάποιου μοντέλου με αυτονομία επιπέδου 5.

Το πέμπτο επίπεδο σημαίνει ότι το όχημα θα είναι πλήρως αυτόνομο και μάλιστα δε θα έχει καν χειριστήρια, οπότε δε θα υπάρχει οδηγός αλλά μόνο επιβάτες. Σε δηλώσεις του ο επικεφαλής του τμήματος έρευνας σε παγκόσμιο επίπεδο, Τζέιμς Κάφνερ, είπε ότι ίσως να μπορούσε να υλοποιηθεί κάποιο τέτοιο σύστημα, αν έμπαιναν πάρα πολλοί περιορισμοί, σε τομείς όπως η περιοχή όπου θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί το σύστημα, το πόση κίνηση θα έχει, ποια θα είναι η μέγιστη και η ελάχιστη ταχύτητα, ο καιρός, κ.α. Όμως, σύμφωνα με τον ίδιο, δεν έχει νόημα μια τέτοια κίνηση.

Ο Κάφνερ ήταν στο παρελθόν τμήμα της ομάδας της Google που ανέπτυσσε τα συστήματα αυτόνομης κίνησης της εταιρείας και τώρα είναι υπεύθυνος για το ινστιτούτο ερευνών που διατηρεί η ιαπωνική μάρκα.

Η Toyota σχεδιάζει να παρουσιάσει το 2020 αυτόνομο σύστημα επιπέδου 2, το οποίο θα λειτουργεί “από ράμπα σε ράμπα”. Δηλαδή θα ενεργοποιείται όταν ο οδηγός μπαίνει σε αυτοκινητόδρομο, όσο το αυτοκίνητο κινείται σε αυτόν δε θα χρειάζεται η παρέμβαση του οδηγού και το σύστημα θα απενεργοποιείται όταν το αυτοκίνητο θα βγαίνει από τον αυτοκινητόδρομο.

Σχετικά άρθρα

Peugeot 2008

Από τη στιγμή που η Κίνα είναι η μεγαλύτερη αγορά του πλανήτη και σε ό,τι αφορά τα αυτοκίνητα, δεν πρέπει να μας κάνει εντύπωση το γεγονός ότι οι εταιρείες επιλέγουν να παρουσιάσουν αρκετά μοντέλα τους εκεί.

Rally Sprint Βοιωτίας

Τι και αν είναι έκπτωτο το Δ.Σ. της ΟΜΑΕ, τι και αν επιτροπή αγώνων δεν υπάρχει εν τούτοις τα σωματεία που ψηφίζουν για την ΟΜΑΕ και το Δ.Σ. της, συνεχίζουν την διοργάνωση αγώνων.

Βάσω Κουρτίδου

Περίπου 12 χρόνια πριν, ίσως και λίγο παραπάνω, θυμάμαι με νοσταλγία ένα κοριτσάκι στην πρώτη του επαφή με τον χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Toyota

Για ακόμα μια φορά η Toyota αποδεικνύει με πράξεις τη βαθιά πεποίθηση της ότι η έννοια της κινητικότητας δεν περιορίζεται μόνο στα αυτοκίνητα.

10o rally Tuscan Rewind

«Φωτιά» αναμένεται να πάρουν οι χωμάτινες Ειδικές Διαδρομές κοντά στη Σιένα, καθώς στον τελευταίο αγώνα του ιταλικού πρωταθλήματος 22-23 Nοεμβρίου παίζεται ο τίτλος.

Porsche

Παρότι πολλοί μεγάλοι κατασκευαστές έχουν αποφασίσει να συμμετάσχουν στο Πρωτάθλημα της Formula E, ανάμεσα στους οποίους και η Porsche, υπάρχουν ακόμα αρκετοί που αρνούνται να εντάξουν τα ηλεκτροκίνητα μονοθέσια στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Hyundai

Η Hyundai δημιούργησε το τμήμα Ν για να “στεγάσει” όλες τις δραστηριότητες της που έχουν να κάνουν με μοντέλα υψηλών επιδόσεων, όπως τα i30, i30 Fastback και Veloster, τρία προσθιοκίνητα με τα οποία εγκαινίασε τις δραστηριότητες του τμήματος.

General Motors

Θέλοντας, ίσως, να κλέψει λίγη από τη λάμψη της παρουσίασης του Tesla Cybertruck, του πρώτου pick-up στην ιστορία της αμερικανικής μάρκας, η διευθύνουσα σύμβουλος της General Motors, Μαίρη Μπαρα, ανακοίνωσε ότι ο όμιλος του οποίου ηγείται θα παρουσιάσει το δικό του ηλεκτρικό pick-up το 2021.

Lexus

Η Lexus, ως θυγατρική premium εταιρεία της Toyota, βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της υβριδικής τεχνολογίας, ωστόσο ήρθε η ώρα να μπει και αυτή στην πρίζα.

Tesla

Μετά από πολύ καιρό αναμονής, η Tesla αποκάλυψε στο κοινό το πρώτο pick-up της ιστορίας της, με μία εκδήλωση που έγινε στην Καλιφόρνια και κατάφερε να κλέψει τις εντυπώσεις χάρη στην πολύ ιδιαίτερη σχεδίασή του, η οποία θα ταίριαζε πολύ εύκολα σε κάποια ταινία της οποίας η ιστορία διαδραματίζεται