Είστε εδώ

Τεχνολογία

Toyota: Για πρώτη φορά, με νέου τύπου μπαταρίες

του Σωτήριου Χάλλα

Οι μπαταρίες στερεάς κατάστασης είναι το επόμενο βήμα για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, καθώς έχουν πολύ μεγαλύτερη ενεργειακή πυκνότητα σε συνδυασμό με χαμηλότερο βάρος σε σχέση με τις ιόντων λιθίου που χρησιμοποιούνται σήμερα.

Αυτό σημαίνει ότι τα αυτοκίνητα που θα τις χρησιμοποιούν θα μπορούν να καλύψουν περισσότερα χιλιόμετρα ενώ επιπλέον, έχουν το πλεονέκτημα της ταχύτερης φόρτισης.

Αν και η ώρα που θα δούμε να μπαίνουν σε ευρεία παραγωγή είναι σχετικά μακριά, οι επισκέπτες των Ολυμπιακών Αγώνων του 2020 που θα γίνουν στο Τόκιο θα έχουν μια πρώτη επαφή μαζί τους.

Η Toyota έχει ανακοινώσει ότι για την κάλυψη κάποιων αναγκών μετακίνησης θα διαθέσει το e-Palette, ένα όχημα με αυτονομία επιπέδου 4, το οποίο θα καλύπτει κάποιες συγκεκριμένες διαδρομές, όπως εκείνες μέσα στο Ολυμπιακό χωριό.

Τώρα η ιαπωνική εταιρεία έκανε γνωστό ότι αυτά τα ηλεκτρικά οχήματα σε θα έχουν μπαταρίες ιόντων λιθίου, αλλά solid state. Με αυτόν τον τρόπο θα γίνει η πρώτη που χρησιμοποιεί solid state μπαταρίες σε εφαρμογές πέρα από οχήματα δοκιμών.

Βέβαια, οι άνθρωποι της μάρκας ξεκαθάρισαν ότι για να δούμε κάποιο εμπορικά διαθέσιμο μοντέλο με αυτού του τύπου τις μπαταρίες, θα πρέπει να περιμένουμε τουλάχιστον μέχρι τα μέσα της επόμενης δεκαετίας, χρονοδιάγραμμα που ταιριάζει με εκείνο που έχουν δώσει και άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες.

Σε κάθε περίπτωση, θα έχει ενδιαφέρον το γεγονός ότι οχήματα με solid state μπαταρίες θα βγουν από τα εργαστήρια δοκιμών και θα μπουν σε πιο ρεαλιστικές συνθήκες.

Σχετικά άρθρα

Peugeot 2008

Από τη στιγμή που η Κίνα είναι η μεγαλύτερη αγορά του πλανήτη και σε ό,τι αφορά τα αυτοκίνητα, δεν πρέπει να μας κάνει εντύπωση το γεγονός ότι οι εταιρείες επιλέγουν να παρουσιάσουν αρκετά μοντέλα τους εκεί.

Rally Sprint Βοιωτίας

Τι και αν είναι έκπτωτο το Δ.Σ. της ΟΜΑΕ, τι και αν επιτροπή αγώνων δεν υπάρχει εν τούτοις τα σωματεία που ψηφίζουν για την ΟΜΑΕ και το Δ.Σ. της, συνεχίζουν την διοργάνωση αγώνων.

Βάσω Κουρτίδου

Περίπου 12 χρόνια πριν, ίσως και λίγο παραπάνω, θυμάμαι με νοσταλγία ένα κοριτσάκι στην πρώτη του επαφή με τον χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Toyota

Για ακόμα μια φορά η Toyota αποδεικνύει με πράξεις τη βαθιά πεποίθηση της ότι η έννοια της κινητικότητας δεν περιορίζεται μόνο στα αυτοκίνητα.

10o rally Tuscan Rewind

«Φωτιά» αναμένεται να πάρουν οι χωμάτινες Ειδικές Διαδρομές κοντά στη Σιένα, καθώς στον τελευταίο αγώνα του ιταλικού πρωταθλήματος 22-23 Nοεμβρίου παίζεται ο τίτλος.

Porsche

Παρότι πολλοί μεγάλοι κατασκευαστές έχουν αποφασίσει να συμμετάσχουν στο Πρωτάθλημα της Formula E, ανάμεσα στους οποίους και η Porsche, υπάρχουν ακόμα αρκετοί που αρνούνται να εντάξουν τα ηλεκτροκίνητα μονοθέσια στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Hyundai

Η Hyundai δημιούργησε το τμήμα Ν για να “στεγάσει” όλες τις δραστηριότητες της που έχουν να κάνουν με μοντέλα υψηλών επιδόσεων, όπως τα i30, i30 Fastback και Veloster, τρία προσθιοκίνητα με τα οποία εγκαινίασε τις δραστηριότητες του τμήματος.

General Motors

Θέλοντας, ίσως, να κλέψει λίγη από τη λάμψη της παρουσίασης του Tesla Cybertruck, του πρώτου pick-up στην ιστορία της αμερικανικής μάρκας, η διευθύνουσα σύμβουλος της General Motors, Μαίρη Μπαρα, ανακοίνωσε ότι ο όμιλος του οποίου ηγείται θα παρουσιάσει το δικό του ηλεκτρικό pick-up το 2021.

Lexus

Η Lexus, ως θυγατρική premium εταιρεία της Toyota, βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της υβριδικής τεχνολογίας, ωστόσο ήρθε η ώρα να μπει και αυτή στην πρίζα.

Tesla

Μετά από πολύ καιρό αναμονής, η Tesla αποκάλυψε στο κοινό το πρώτο pick-up της ιστορίας της, με μία εκδήλωση που έγινε στην Καλιφόρνια και κατάφερε να κλέψει τις εντυπώσεις χάρη στην πολύ ιδιαίτερη σχεδίασή του, η οποία θα ταίριαζε πολύ εύκολα σε κάποια ταινία της οποίας η ιστορία διαδραματίζεται