Είστε εδώ

Τεχνολογία

Tesla: Παρουσίασε πλατφόρμα πλήρως αυτόνομης οδήγησης

του Σωτήριου Χάλλα

Στις Ηνωμένες Πολιτείες οι εξελίξεις γύρω από τα αυτόνομα αυτοκίνητα τρέχουν πιο γρήγορα, ίσως, από κάθε άλλη χώρα του πλανήτη και σημαντικό ρόλο σε αυτό έχει παίξει η Tesla με το σύστημα Autopilot που εφοδιάζει τα μοντέλα της.

Τώρα, η εταιρεία πηγαίνει ένα βήμα παραπέρα ανακοινώνοντας ότι μέσα στο 2020 θα παρουσιάσει μια σειρά από αυτόνομα ταξί τα οποία δε θα διαθέτουν οδηγό πίσω από το τιμόνι, σε αντίθεση με ό,τι συμβαίνει μέχρι τώρα που υπάρχει κάποιος χειριστής για λόγους ασφαλείας.

Μιλώντας στην εκδήλωση Tesla Autonomy Day ο διευθύνων σύμβουλος της μάρκας, Ίλον Μασκ, είπε ότι η εισαγωγή των αυτόνομων ταξί στην αρχή θα γίνει σε κάποιες επιλεγμένες πόλεις ενώ δήλωσε ότι η εταιρεία του θα δημιουργήσει αυτοκίνητο χωρίς χειριστήρια (τιμόνι και πεντάλ) πιθανόν μέσα στα επόμενα δύο χρόνια.

Μαζί με τα παραπάνω σχέδια ο Μασκ παρουσίασε τη νέα πλακέτα για εφαρμογή σε συστήματα αυτόνομης οδήγησης με την ονομασία Full Self-Driving η οποία, σύμφωνα με τον ίδιο, είναι ο καλύτερος υπολογιστής του είδους σε όλον τον κόσμο.

Η Tesla εργάζεται πάνω στα συστήματα αυτόνομης οδήγησης πολλά χρόνια και ο Μασκ είπε ότι όλα τα Model S και Model X που έχουν κατασκευαστεί μετά την 20η Μαρτίου καθώς και όλα τα Model 3 μετά τη 12η Απριλίου φέρουν το εν λόγω κύκλωμα.

Η κατασκευή της πλακέτας γίνεται από τη Samsung στο Τέξας και σύμφωνα με την αμερικανική εταιρεία είναι ικανή να αναλάβει εξ’ ολοκλήρου τον έλεγχο ενός αυτοκινήτου, χάρη στην ενσωμάτωση του πολύ ισχυρού κυκλώματος επεξεργασίας Xavier από την Nvidia.

Κλείνοντας, ο Μασκ δεν παρέλειψε να αναφέρει ότι συστήματα με χρήση LiDar που εφαρμόζουν κάποιες εταιρείες είναι λανθασμένη επιλογή καθώς, όπως είπε, είναι ακριβά και άχρηστα.

Σχετικά άρθρα

Ράλι Τουρκίας

Το αποτέλεσμα στο ράλι Τουρκίας, ανακάτεψε την τράπουλα σε ό,τι έχει να κάνει με την διεκδίκηση του τίτλου, με τους Οζιέ-Ινγκρασιά με το Citroen C3 WRC να κερδίζουν τον πιο δύσκολο και σκληρό αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος, οι Τάνακ-Γιερβόεγια να εγκαταλείπουν από τα ηλεκτρονικά του Toyota Ya

Ferrari

Κατά κοινή παραδοχή φέτος ο κινητήρας της Ferrari είναι σαφώς ισχυρότερος από εκείνους των Mercedes, Renault και Honda, κάτι το οποίο κάνει τα στελέχη των κατασκευαστών να απορούν τι είναι αυτό που έχουν σκεφτεί στην ιταλική ομάδα.

Nissan Titan

Όταν ο Τζέιμ Σκου διαγνώστηκε με μια σπάνια και επιθετική μορφή καρκίνου αποφάσισε να ιδρύσει το μη κερδοσκοπικό οργανισμό “The Send It”.

ERC

Μεταξύ 27-29 Σεπτεμβρίου με βάση τη Λευκωσία, εκκίνηση και τερματισμό στο παραλιακό μέτωπο των Φοινικούδων, διεξάγεται το ράλι Κύπρου.

7ος γύρος  του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος (ERC), 4ος γύρος του πρωταθλήματος Μέσης Ανατολής αλλά και 5ος γύρος του Παγκυπρίου πρωταθλήματος Ράλι.

Citroen

Φανατικοί οπαδοί της Citroen δεν υπάρχουν μόνο στην Ευρώπη, αλλά και στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού.

Η συμπλήρωση ενός αιώνα ζωής της γαλλικής εταιρείας τους έδωσε ακόμα μια σημαντική αφορμή να γιορτάσουν το πάθος τους για τα ιστορικά μοντέλα της Citroen.

11ο P.I.C.K.

Για ακόμα μία χρονιά το P.I.C.K. συγκέντρωσε πλήθος κόσμου που απόλαυσε τους αγώνες των καρτ, αλλά και οδηγών που μπόρεσαν να αγωνιστούν μεταξύ τους με ασφαλή τρόπο στο κέντρο μιας πόλης, ευκαιρία που δεν έχουν ξανά μέσα στη χρονιά.

Volkswagen Type 2

Ο χρόνος δε φέρθηκε ευγενικά στο συγκεκριμένο Volkswagen Type 2 του 1966, το οποίο βρέθηκε αρκετά ταλαιπωρημένο και γερασμένο.

Lichtenburg 400

Ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής στη Formula 1, Φερνάντο Αλόνσο είχε την πρώτη επίσημη γεύση από αγώνες τύπου Ντακάρ, οδηγώντας το Toyota Hilux στον αγώνα Lichtenburg 400,  5ος γύρος για το πρωτάθλημα της Νοτίου Αφρικής.

Mercedes - AMG

Από το 2021 η μορφή του WEC, δηλαδή του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής, θα αλλάξει σημαντικά αφού η κορυφαία κατηγορία, που σήμερα ονομάζεται LMP1, δε θα αποτελείται από μοντέλα ειδικά εξελιγμένα για αυτό το είδος αγώνων.

SEAT

Σεπτέμβριος, ο μήνας που τα παιδιά επιστρέφουν στα θρανία τους, αλλά και ο μήνας που ξεκινούν τα μαθήματα στην Επαγγελματική Σχολή της SEAT.