Είστε εδώ

Τεχνολογία

Τα ταμπλό του μέλλοντος : Κάπου εκεί και ο οδηγός…

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Πόσο κοντινή, ή πόσο μακρινή μπορεί να είναι αυτή η εικόνα, που μας δείχνει πως μπορεί να είναι το ταμπλό της νέας εποχής στην αυτοκίνηση.

Χαρά για τους φίλους των gadget θα μας πείτε. Ίσως να είναι και έτσι , αλλά όλο αυτό τo παιχνίδι με την τεράστια οθόνη που καλύπτει το ταμπλό, την ταμπλέτα μεταξύ οδηγού-συνοδηγού, την οθόνη αφής στο κέντρο του τιμονιού, πόσο ανεβάζουν τελικά το κόστος, και από την άλλη σε τι «κόσμο» μας ξεναγούν…

Ουδείς αμφισβητεί ότι βρισκόμαστε μπροστά στην εποχή που –ίσως- η αυτοκίνηση αλλάξει ριζικά. 

Πόσο όμως όλα αυτά τα ηλεκτρονικά εγγυώνται ότι θα μας κάνουν τη ζωή πίσω από το τιμόνι ασφαλέστερη και πιο άνετη, γιατί με όλα αυτά που βλέπουμε στην εικόνα μάλλον πιο πολύπλοκη την κάνουν. 

Τα μπουτόν, η συνδεσιμότητα, η πρόσβαση στην ψυχαγωγία αποτελούν μια πρόκληση στην αναζήτηση. 

Και πως λοιπόν η διαδρομή θα είναι ασφαλής όταν στο τιμόνι έχεις για παράδειγμα όλα αυτά τα μπουτόν που μπορεί ο οδηγός να τα χρησιμοποιήσει, εκτός εάν «κλειδώνουν» όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται εν κινήσει. 

Η αλήθεια είναι ότι τα ηλεκτρονικά ταμπλό και οι ταμπλέτες κερδίζουν συνεχώς έδαφος εξοπλίζοντας όλα και περισσότερα αυτοκίνητα, ακόμα και μοντέλα που ανήκουν στη μικρή κατηγορία, που στο «μάτι» κερδίζουν τις εντυπώσεις, ασχέτως εάν αδυνατίζουν το πορτοφόλι. 

Επιπλέον πόσο εύκολα θα είναι στη χρήση, ή θα «χαθείς» ανάμεσα στα μπουτόν και στις πολύχρωμες ενδείξεις. 

 Σήμερα υπάρχουν μενού που για να μάθεις το πώς λειτουργούν, αλλά και για όλες τις χρήσεις τους, εκτός του ότι πρέπει να περάσεις πολλές ώρες διαβάζοντας το εγχειρίδιο του κατασκευαστή που συνοδεύει το μοντέλο, το πιο σημαντικό είναι ότι αποσπάται η προσοχή σου από το τιμόνι. 

Και αυτό είναι το πλέον σημαντικό μπροστά στην ηλεκτρονική «καταιγίδα»…  

Σχετικά άρθρα

Εκτός από επικεφαλής της ομάδας της Mercedes στη Formula 1, ο Τότο Βολφ αρέσκεται να ασχολείται και με το επιχειρηματικό κομμάτι του αθλήματος, καθώς του ανήκει το 30% των μετοχών της ομάδας.

Χρώμα πράσινο οραματίζεται η Seat για το μέλλον της και για το λόγο αυτό έχει εμπλουτίσει σημαντικά την περιβαλλοντική της «παλέτα».

Η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει ορίσει ότι οι κατασκευαστές αυτοκινήτων θα πρέπει μέχρι το τέλος του 2020, να έχουν ρίξει τον μέσο όρο εκπομπών των αυτοκινήτων που πουλάνε σε τιμή μικρότερη ή ίση των 95 γρ./χλμ.

Άραγε πόσο κοντά ή μακριά βρίσκονται οι εταιρείες από αυτόν το στόχο;

Η ηλεκτροκίνηση «επί τάπητος»

Με 100 εκατ ευρώ και για 18 μήνες επιδοτεί  η κυβέρνηση την αγορά αυτοκινήτων νέου τύπου.  Όπως ανακοίνωσε ο Πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, το όφελος ανά μονάδα, εάν συνδυαστεί με το οικολογικό μπόνους και τις σχετικές φοροαπαλλαγές, θα προσεγγίζει τα 10.000 ευρώ.

Παρατηρώντας μετά από 32 ολόκληρα χρόνια τη σχεδίαση του Citroen Activa σου είναι δύσκολο να πιστέψεις την ηλικία του.

Παρασκευή 5 Ιουνίου, Τεχνόπολη-Γκάζι. Ειναι η ημέρα που ο Πρωθυπουργός της Χώρας Κυριάκος Μητσοτάκης ανακοίνωσε τα νέα μέτρα γύρω από την ηλεκτροκίνηση.

Το νέο εντυπωσιακό πρωτότυπο μοντέλο της Hyundai, ονόματι Prophecy, σας το έχουμε συστήσει, ωστόσο τώρα έχουμε στη διάθεση μας περισσότερες πληροφορίες για αυτό.

Επόμενο ήταν να ακυρωθεί και αυτός ο αγώνας τη στιγμή που ακυρώθηκαν όλες οι αγωνιστικές εκδηλώσεις για το 2020 στη Νέα Ζηλανδία .

Ο αγώνας στη Νέα Ζηλανδία φιγουράρισε στο φετινό καλεντάρι μετά από πολλά χρόνια απουσίας.

Καλοκαίρι στην Ελλάδα σημαίνει γαλανός ουρανός και λαμπερός ήλιος, ένα συνδυασμό τον οποίο απολαμβάνεις απόλυτα οδηγώντας το Mazda MX-5 με ανοιχτή την οροφή.

Θέλοντας να κάνει το ευρύ κοινό να στραφεί ακόμα περισσότερο προς την ηλεκτροκίνηση, η γερμανική κυβέρνηση αποφάσισε να προχωρήσει σε κάποιες ενέργειες οι οποίες αποτελούν κίνητρο για την αγορά ενός ηλεκτρικού μοντέλου.