Είστε εδώ

Τεχνολογία

Smartphone και αυτοκίνητο: Ασύρματη φόρτιση παντού

του Σωτήριου Χάλλα

Αυτή τη στιγμή στην αγορά υπάρχουν πολλά μοντέλα τα οποία διαθέτουν ειδική επιφάνεια στην οποία μπορεί κάποιος να ακουμπήσει το κινητό του, ώστε να φορτίσει ασύρματα, εφόσον υποστηρίζει την τεχνολογία.

Αν και πρόκειται για μια λύση η οποία διευκολύνει σε σημαντικό βαθμό την καθημερινότητα των οδηγών, μία εταιρεία με την ονομασία Yank θέλει να κάνει τη διαδικασία της φόρτισης ακόμα πιο απλή. Για αυτό το λόγο δημιούργησε ένα σύστημα το οποίο μπορεί να φορτίσει ασύρματα οποιαδήποτε συσκευή, αρκεί να βρίσκεται μέσα στην καμπίνα, χωρίς να χρειάζεται να ακουμπάει σε μια συγκεκριμένη επιφάνεια. Η Yank παρουσιάζει την τεχνολογία της στην έκθεση καταναλωτικών ηλεκτρονικών ειδών, CES 2020, που γίνεται 7-10 Ιανουαρίου στο Λας Βέγκας.

Με την πρόταση της Yank μπορούν να φορτιστούν περισσότερα από ένα κινητά ταυτόχρονα, ενώ του πεδίου μπορούν να ωφεληθούν και άλλες συσκευές, όπως το κλειδί (σε κάποια μοντέλα έχει οθόνη και χρειάζεται ανά διαστήματα φόρτιση) ή ακόμα και οι πλαϊνοί καθρέφτες (εξαλείφοντας την ανάγκη ύπαρξης καλωδίων, το οποίο μεταφράζεται σε μείωση του βάρους).

Όσον αφορά την εκπεμπόμενη ακτινοβολία για την οποία είναι λογικό κάποιος να αναρωτιέται, σύμφωνα με την εταιρεία είναι μόλις 0.06 Watt, όταν ένα κινητό τη στιγμή που μιλάμε και το έχουμε πάνω στο αυτί μας εκπέμπει 1.1-1.5 Watt.

Σχετικά άρθρα

Αυτή η λευκή 911 Carrera S του 2008 είναι μοναδική. Δεν υπάρχει άλλη σαν αυτή. Ο λόγος είναι ότι μπροστά υπάρχει ένα μόνο κάθισμα, και αυτό στο κέντρο. 

Σειρά στο αφιέρωμα της Hyundai Motorsport, έχουν οι συνοδηγοί. Ο Γκιλσούλ για τον Νεβίλ, ο Ντελ Μπάριο για τον Σόρδο, ο Γιέγκερ για τον Μίκελσεν, ο Ελενά για τον Λεμπ. 

Η εταιρία Ready to Rock Vehicles (RTRV), γιορτάζει τα 10 χρόνια εξέλιξης σε μοντέλα της Ford, και για το λόγο αυτό 10 ειδικές αριθμημένες εκδόσεις, “10th Anniversary Mustang RTR”, μια για κάθε χρόνο, περιμένουν όσους θέλουν να οδηγούν ένα ξεχωριστό Mustang.

Το σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης για το 2020 δεν έμελλε να γίνει, καθώς η εξάπλωση του κορωνοϊού ανάγκασε τους διοργανωτές να το ακυρώσουν, όμως η Volkswagen δε θέλησε να πάει χαμένη η δουλειά που είχε κάνει για το στήσιμο του περιπτέρου της.

Σύμφωνα με το αρχικό πρόγραμμα το πρώτο Σαββατοκύριακο του Απριλίου ήταν προγραμματισμένο το Γκραν Πρι του Βιετνάμ, στο Ανόι. 

Παρακολουθήσαμε τηλεφωνική συνδιάσκεψη του Μάλκολμ Γουίλσον με τον Σιμόνε Καμπεντέλι, του οδηγού που οδηγεί εργοστασιακό Ford Fiesta R5 στο ιταλικό πρωτάθλημα. 
Ήταν μια φοβερή συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης, αλλά θα σταθούμε σε μια ερώτηση ιδιαίτερα έξυπνη. 

Οι Λεκλέρκ, Άλμπον, Ράσελ, Νόρις και Λατίφι ήταν γνωστό ότι θα συμμετάσχουν στον δεύτερο εικονικό αγώνα που διοργανώνει η Formula 1, όμως τώρα στους παραπάνω προστίθενται ο Τζιοβινάτσι και ο Τζένσον Μπάτον.

Μετά από το σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης, την έκθεση της Νέας Υόρκης, το φεστιβάλ ταχύτητας του Goodwood και άλλες αυτοκινητιστικές εκδηλώσεις που έχουν ακυρωθεί ή αναβληθεί, στο δρόμο της αναβολής κινήθηκε και η έκθεση αυτοκινήτου του Πεκίνου, η οποία επρόκειτο να ανοίξει τις πύλες της το διάσ

Τη δική της μάχη στον πόλεμο κατά της εξάπλωσης του κορωνοϊού δίνει η Volkswagen, χρησιμοποιώντας την τεχνογνωσία και τις παραγωγικές της υποδομές.

Η Mazda να επέστρεψε με επιτυχία πριν από ένα χρόνο περίπου στην ελληνική αγορά, έπειτα από πολυετή απουσία.

Ωστόσο η παρουσίαση στο αυτοκινητιστικό στερέωμα αριθμεί πλέον έναν αιώνα, καθώς ιδρύθηκε το 1920. Για το λόγο αυτό το 2020 είναι εορταστικό έτος για την ιαπωνική εταιρεία.