Είστε εδώ

Τεχνολογία

Παρίσι: Πας κι έρχεσαι στο αεροδρόμιο, αυτόνομα

του Σωτήριου Χάλλα

Η Renault και η Waymo, το τμήμα της Google που ασχολείται με την ανάπτυξη της αυτόνομης οδήγησης, αποφάσισαν να συνεργαστούν για τη δημιουργία υπηρεσίας μετακίνησης η οποία θα συνδέει το αεροδρόμιο Σαρλ ντε Γκολ με την περιοχή Λα Ντεφάνς.

Η εν λόγω περιοχή είναι εκείνη με τη μεγαλύτερη επιχειρηματική δραστηριότητα στο Παρίσι. Χαρακτηριστικά, είναι η μόνη περιοχή του Παρισιού που έχει επιτραπεί να χτιστούν ουρανοξύστες, δίνοντας το στίγμα για τη μεταφορά της έδρας πολλών επιχειρήσεων.

Η συνεργασία Renault – Waymo δεν είναι τυχαία καθώς η γαλλική κυβέρνηση θέλει η χώρα να γίνει από τις κυρίαρχες δυνάμεις σε ό,τι αφορά την αυτόνομη οδήγηση και αυτή τη στιγμή επενδύει 100 εκατομμύρια ευρώ προς αυτή την κατεύθυνση.

Επιπλέον, οι αρχές ελπίζουν ότι το έργο θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι το 2022, ώστε να μπορεί να χρησιμοποιηθεί το 2024, όταν το Παρίσι θα διοργανώσει για τρίτη φορά στην ιστορία του θερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες.

Για όσους εργάζονται στην περιοχή, θα έχει ενδιαφέρον να προσγειώνονται και να τους περιμένει ένα αυτόνομο αυτοκίνητο προκειμένου να τους πάει στη δουλειά τους.

Σχετικά άρθρα

Peugeot 2008

Από τη στιγμή που η Κίνα είναι η μεγαλύτερη αγορά του πλανήτη και σε ό,τι αφορά τα αυτοκίνητα, δεν πρέπει να μας κάνει εντύπωση το γεγονός ότι οι εταιρείες επιλέγουν να παρουσιάσουν αρκετά μοντέλα τους εκεί.

Rally Sprint Βοιωτίας

Τι και αν είναι έκπτωτο το Δ.Σ. της ΟΜΑΕ, τι και αν επιτροπή αγώνων δεν υπάρχει εν τούτοις τα σωματεία που ψηφίζουν για την ΟΜΑΕ και το Δ.Σ. της, συνεχίζουν την διοργάνωση αγώνων.

Βάσω Κουρτίδου

Περίπου 12 χρόνια πριν, ίσως και λίγο παραπάνω, θυμάμαι με νοσταλγία ένα κοριτσάκι στην πρώτη του επαφή με τον χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Toyota

Για ακόμα μια φορά η Toyota αποδεικνύει με πράξεις τη βαθιά πεποίθηση της ότι η έννοια της κινητικότητας δεν περιορίζεται μόνο στα αυτοκίνητα.

10o rally Tuscan Rewind

«Φωτιά» αναμένεται να πάρουν οι χωμάτινες Ειδικές Διαδρομές κοντά στη Σιένα, καθώς στον τελευταίο αγώνα του ιταλικού πρωταθλήματος 22-23 Nοεμβρίου παίζεται ο τίτλος.

Porsche

Παρότι πολλοί μεγάλοι κατασκευαστές έχουν αποφασίσει να συμμετάσχουν στο Πρωτάθλημα της Formula E, ανάμεσα στους οποίους και η Porsche, υπάρχουν ακόμα αρκετοί που αρνούνται να εντάξουν τα ηλεκτροκίνητα μονοθέσια στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Hyundai

Η Hyundai δημιούργησε το τμήμα Ν για να “στεγάσει” όλες τις δραστηριότητες της που έχουν να κάνουν με μοντέλα υψηλών επιδόσεων, όπως τα i30, i30 Fastback και Veloster, τρία προσθιοκίνητα με τα οποία εγκαινίασε τις δραστηριότητες του τμήματος.

General Motors

Θέλοντας, ίσως, να κλέψει λίγη από τη λάμψη της παρουσίασης του Tesla Cybertruck, του πρώτου pick-up στην ιστορία της αμερικανικής μάρκας, η διευθύνουσα σύμβουλος της General Motors, Μαίρη Μπαρα, ανακοίνωσε ότι ο όμιλος του οποίου ηγείται θα παρουσιάσει το δικό του ηλεκτρικό pick-up το 2021.

Lexus

Η Lexus, ως θυγατρική premium εταιρεία της Toyota, βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της υβριδικής τεχνολογίας, ωστόσο ήρθε η ώρα να μπει και αυτή στην πρίζα.

Tesla

Μετά από πολύ καιρό αναμονής, η Tesla αποκάλυψε στο κοινό το πρώτο pick-up της ιστορίας της, με μία εκδήλωση που έγινε στην Καλιφόρνια και κατάφερε να κλέψει τις εντυπώσεις χάρη στην πολύ ιδιαίτερη σχεδίασή του, η οποία θα ταίριαζε πολύ εύκολα σε κάποια ταινία της οποίας η ιστορία διαδραματίζεται