Είστε εδώ

Τεχνολογία

nVidia: Αναπτύσσει με τη Volvo τον Xavier

του Σωτήριου Χάλλα

Όσο τα αυτοκίνητα θα πλησιάζουν τους υπολογιστές τόσο οι εταιρείες από τους δύο χώρους θα έρχονται πιο κοντά η μία στην άλλη, όπως η Volvo με την nVidia οι οποίες συνεργάζονται πάνω στις τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης.

Συγκεκριμένα η σουηδική αυτοκινητοβιομηχανία και η αμερικάνικη εταιρεία που είναι ηγέτης στο χώρο των καρτών γραφικών για ηλεκτρονικούς υπολογιστές αναπτύσσουν ένα σύστημα υψηλής επεξεργαστικής ισχύος το οποίο θα είναι ικανό να διαχειριστεί τον τεράστιο όγκο δεδομένων που θα παράγουν οι διάφοροι αισθητήρες και οι κάμερες στα μελλοντικά πλήρως αυτόνομα μοντέλα της Volvo.

Η ονομασία της πλατφόρμας που αναπτύσσουν είναι Drive AGX Xavier και θα χρησιμοποιεί τεχνολογίες τεχνητής νοηνμοσύνης προκειμένου να αποφασίζει πώς θα αντιδράει το αυτοκίνητο ανάλογα με τις συνθήκες που θα επικρατύν στο περιβάλλον του. Η συνεργασία Volvo – nVidia έχει ξεκινήσει απο το 2017 με το σύστημα να σχεδιάζουν ότι θα αρχίσει να τοποθετείται στα πρώτα μοντέλα που θ βασίζονται στη νέα πλατφόρμα που ετοιμάζουν οι Σουηδοί, την SPA2.

Η πλατφόρμα αυτή θα είναι τόσο εξελιγμένη που θα μπορεί να συνδυάζεται με συστήματα όπως αυτό της nVidia όμως, πέρα από αυτό, θα μπορεί να υποστηρίξει πληθώρα μοντέλων καθώς επάνω της θα μπορούν βασιστούν τόσο συμβατικά όσο και υβριδικά αλλά και αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα.

Σχετικά άρθρα

Αριβαμπένε

Όταν ο Σεμπάστιαν Φέτελ πήγε στη Ferrari το 2015 είχε δηλώσει ότι θέλει πάση θυσία να κατακτήσει τουλάχιστον έναν τίτλο με τη Scuderia όμως κάτι τέτοιο δεν έχει συμβεί μέχρι τώρα.

JLR

Μπορεί τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να κερδίζουν κάθε μέρα και πιο πολύ έδαφος όμως μέχρι στιγμής η μόνη εταιρεία που παράγει συμβατικά αυτοκίνητα αλλά έχει ανακοινώσει ότι θα στραφεί αποκλειστικά στην παραγωγή ηλεκτρικών είναι η Smart ωστόσο κάτι ανάλογο εξετάζουν και οι άνθρωποι της Jaguar.

CMR

Έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε τα μονοθέσια να πηγαίνουν με ταχύτητες άνω των 300 χλμ./ώρα και θεωρούμε ότι η μέγιστη ταχύτητα που μπορούν να προσφέρουν αυτοί οι κινητήρες είναι περίπου στα 350 χλμ./ώρα.

Ιταλικό Πρωτάθλημα Ράλι

Τι σερί έχει αυτό το δίδυμο Πάολο Αντρεούτσι –Άννα Αντρεούσι με το εργοστασιακό Peugeot 208 T16 R5.

Κατέκτησαν το Ιταλικό πρωτάθλημα ράλι για 11η συνεχή χρονιά.

Renault Captur 1.5 dCi

Κόντρα στις διαρκείς εξελίξεις γύρω από τους πετρελαιοκινητήρες, εμείς για ακόμα μια φορά επιλέγουμε να μετακινηθούμε με το Renault Captur, αλλά όχι στη βενζινοκίνητη έκδοση του.

Mercedes

Η Mercedes παρουσίασε στην έκθεση αυτοκινήτου του Παρισιού την πρώτη από τις δύο εκδόσεις της A-Class που θα φέρουν τα σήματα της AMG όμως εκτός από τη hatchback εκδοχή του μοντέλου αντίστοιχη έκδοση θα υπάρξει και για την coupe εκδοχή του μοντέλου, τη CLA.

Rali 2 Valli

Η τελευταία παράσταση του έργου ιταλικό πρωτάθλημα ράλι, διεξήχθη στην Ιταλία, στην περιοχή της Βερόνας. Τρεις ήταν οι μνηστήρες του τίτλου.  Ο Σκάντολα  με 57,5 βαθμούς, έναντι 57,3 του Αντρεούτσι και 52,4 του Καμπεντέλι.

Βάτσλαφ Κλέμεντ

Η φετινή 16η μέρα του Οκτωβρίου έχει ιδιαίτερη σημασία για τη Skoda, καθώς συμπληρώνονται 150 χρόνια από τη γέννηση ενός εκ των δυο ιδρυτών της.

Γκραν Πρι των ΗΠΑ, στο Τέξας

Στην υπερσύγχρονη πίστα του Ώστιν στο Τέξας διεξάγεται ο 2ος από τους 5 τελικούς του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1, την Κυριακή 21 Οκτωβρίου.

Polestar

Τον πρώτο της εκθεσιακό χώρο θα αποκτήσει η Polestar, η αυτόνομη εταιρεία της Volvo που θα κατασκευάζει ηλεκτροκίνητα μοντέλα επιδόσεων.