Είστε εδώ

Τεχνολογία

Nissan: Φτιάχνει γήπεδο σε 20 λεπτά

του Σωτήριου Χάλλα

Η Nissan αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους χορηγούς του Champions League και ταυτόχρονα μία από τις εταιρείες που ηγούνται στην κούρσα της ανάπτυξης τεχνολογίας σχετικής με την αυτόνομη οδήγηση.

Έτσι είναι λογικό το γεγονός ότι δημιούργησε ένα σύστημα το οποίο μπορεί να δημιουργήσει γραμμές προκειμένου να γίνει ένας ποδοσφαιρικός αγώνας, εντελώς αυτόνομα. Το όνομά του είναι Pitch-R και χρησιμοποιεί τέσσερις κάμερες, GPS και σύστημα αποφυγής εμποδίων προκειμένου να δημιουργήσει τις γραμμές για το γήπεδο.

Η ενέργειά για τη λειτουργία του προέρχεται από μια μπαταρία και προκειμένου να σχεδιάσει τις γραμμές σκανάρει την περιοχή και μετά ξεκινάει ενώ μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σε άλλα τερέν πλην του γκαζόν που υπάρχει στα γήπεδα καθώς ο στόχος της Nissan είναι μέσω του Pitch-R να βοηθήσει τα παιδιά που τους αρέσει το ποδόσφαιρό να παίζουν πιο εύκολα σε όποιο διαθέσιμο χώρο βρεθούν χωρίς να χρειάζεται να τραβάνε γραμμές με κιμωλία.

Σύμφωνα με την εταιρεία το Pitch-R χρειάζεται λιγότερο από 20 λεπτά για να ολοκληρώσει τη σχεδίαση των γραμμών είτε πρόκειται για γηπεδάκι 5x5, είτε για 7x7 είτε ακόμα και για κανονικό γήπεδο για πλήρεις εντακαμελείς ς ομάδες.

Φυσικά η Nissan μιας και είναι μεγάλη χορηγός του Champions League παρουσίασε το Pitch-R στο πλαίσιο του τελικού που έγινε στο Κίεβο.

Σχετικά άρθρα

Γκραν Πρι Γαλλίας

Η Γαλλία επέστρεψε μετά από 10 χρόνια στο αγωνιστικό καλεντάρι της Formula 1 και το έκανε με έναν αγώνα ο οποίος χάρη στην επεισοδιακή εκκίνηση μας κράτησε το ενδιαφέρον σε όλη τη διάρκεια και μας προσέφερε πάρα πολλές προσπεράσεις.

Ράλι Ιπρ

Τον αγώνα της πατρίδας τους τίμησαν οι Νεβίλ-Γκιλσούλ και οδηγώντας το Hyundai i20 R5 στα χρώματα της Βελγικής αντιπροσωπείας κέρδισαν το ράλι Ιπρ. Το εργοστασιακό πλήρωμα της Hyundai Motorsport «έγραψαν» τους ταχύτερους χρόνους στις 15 από τις 23 Ειδικές Διαδρομές .

Pirelli P Zero Velo

Στο πλαίσιο του Γαλλικού Γκραν Πρι, η Pirelli παρουσίασε το καινούργιο ελαστικό για το αγωνιστικό ποδήλατο, το P Zero Velo. Ένα ελαστικό που για την εξέλιξή του συμπληρώθηκε ένας κύκλος δύο χρόνων. 

Γκραν Πρι Γαλλίας

Η πίστα του Λε Καστελέ, εκεί όπου διεξάγεται το Γαλλικό Γκραν Πρι στις 24 Ιουνίου,  είναι από τις πιο τεχνικές, καθώς συνδυάζει υψηλές ταχύτητες με διαρκή εναλλαγή στροφών. 

Η τελική ταχύτητα στην πίστα των 5.861 χλμ. με τις 15 στροφές θα ξεπεράσει τα 330 χλμ. 

Γκραν Πρι Γαλλίας

Αν και διαξάγεται πρώτη φορά το Γαλλικό Γκραν Πρι με αυτών των κανονισμών μονοθέσια της Formula 1, εντούτοις από τις δοκιμές προέκυψαν πολλά ενδιαφέροντα στοιχεία. 

Rotax MAX Challenge

Στη Θεσσαλονίκη και στη πίστα «Drive Park» συνεχίστηκε ο 2ος γύρος του θεσμού Rotax MAX Challenge  Το εγχείρημα της Rotax Hellas να «ανεβάσει» αγώνα του επάθλου της στη Θεσσαλονίκη ύστερα από 10 χρόνια, έστησε στο grid 34 συμμετοχές. 

Γκραν Πρι Γαλλίας - Κατατακτήριες

Μετά από 10 χρόνια απουσίας του γαλλικού Γκραν Πρι από το καλεντάρι της Formula 1 και 28 χρόνια από τον τελευταίο αγώνα που έγινε στην πίστα Paul Ricard ολοκληρώθηκαν οι πρώτες κατατακτήριες για τον αγώνα του 2018.

Skoda

Ο καταμερισμός σημαντικών αρμοδιοτήτων στον Όμιλο Volkswagen επεκτείνεται και στη Skoda.

Γκραν Πρι Γαλλίας - FP3

Η τρίτη περίοδος των ελεύθερων δοκιμών στην πίστα Paul Ricard όπου γίνεται το Γκραν Πρι Γαλλίας μας επιφύλασσε μια αρνητική έκπληξη καθώς η βροχή περιόρισε κατά πολύ τους γύρους των οδηγών.

Γκραν Πρι Γαλλίας

Παραδοσιακά οι οδηγοί μετά τις δύο πρώτες περιόδους ελεύθερων δοκιμών της Παρασκευής έχουν μια συνάντηση με τους τεχνικούς της FIA στην οποία εκφράζουν τα θέματα που κατά καιρούς τους απασχολούν.