Είστε εδώ

Τεχνολογία

Mercedes: Μπαταρίες που κομποστοποιούνται

του Σωτήριου Χάλλα

Στο πλαίσιο της συνεχούς έρευνας για πιο φιλικούς προς το περιβάλλον τρόπους μετακίνησης, η Mercedes εξετάζει τις δυνατότητες των οργανικών μπαταριών, οι οποίες υπόσχονται να είναι ιδιαίτερα βιώσιμες.

Οι οργανικές μπαταρίες δε χρησιμοποιούν σπάνια ή τοξικά υλικά, ενώ όταν τελειώσει ο κύκλος ζωής τους μπορούν να ανακυκλωθούν πλήρως μέσω της διαδικασίας της κομποστοποίησης. Σύμφωνα με τις πρώτες δοκιμές προσφέρουν υψηλή ενεργειακή επάρκεια και δυνατότητα ταχείας φόρτισης, στοιχεία σημαντικά ώστε να αυξηθεί η πρακτικότητα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Ο επικεφαλής των ερευνών σχετικά με τις μπαταρίες στη Mercedes, Αντρέας Χίντεναχ, αναφέρει ότι πρόκειται για πολλά υποσχόμενη τεχνολογία, την οποία έχει δει να λειτουργεί σε συνθήκες εργαστηρίου. Μπορεί στο εργαστήριο τα αποτελέσματα να είναι ενθαρρυντικά, όμως πρόκειται για λύση η οποία ακόμα δεν μπορεί να εφαρμοστεί σε μεγάλη κλίμακα, ώστε να τις δούμε σε μοντέλα παραγωγής. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του Χίντεναχ, απαιτούνται 15 - 20 χρόνια έρευνας προτού δούμε να κυκλοφορεί κάποιο αυτοκίνητο με οργανικές μπαταρίες.

Η γερμανική μάρκα θέλει να έχει γίνει carbon neutral μέχρι το 2039. Σε αυτό το πλαίσιο αναζητά συνεχώς νέες λύσεις οι οποίες θα της επιτρέψουν να πετύχει τον στόχο της.

 

Σχετικά άρθρα

Ας μιλήσουμε με ειλικρίνεια, σχεδόν όλοι όταν οδηγούμε είτε ρίχνουμε «κλεφτές» ματιές στην οθόνη του κινητού μας τηλεφώνου, είτε στέλνουμε γραπτό μήνυμα, είτε κάνουμε “Likes” στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είτε το κρατάμε στο αφτί μας και μιλάμε.

Εκτός από τους θεατές, στους αγώνες του 2020 θα απουσιάζουν και πολλά μέλη των ομάδων, καθώς η FIA έθεσε περιορισμούς στο πόσα άτομα μπορεί να φέρει η κάθε μία στην πίστα.

Πιο ξεκάθαρη μορφή έχει αρχίσει να παίρνει η συνεργασία μεταξύ Ford και Volkswagen, καθώς το εποπτικό συμβούλιο της γερμανικής εταιρείας ενέκρινε τη σύναψη περαιτέρω συμβολαίων με τους Αμερικανούς.

Μαζί με την ανακοίνωση των μελλοντικών κινήσεών της, η Renault αποκάλυψε επίσημα ότι δε σκοπεύει να αποχωρήσει από τη Formula 1, παρά το γεγονός ότι πρόκειται να προχωρήσει σε περικοπές οι οποίες θα φτάσουν τα 2 δισεκατομμύρια ευρώ μέσα στα επόμενα τρία χρόνια.

Όσο και αν ψάξετε κάτι αντίστοιχο δεν θα βρείτε. Το MX-5 είναι μόνο του μια κατηγορία και το αγοράζεις συνειδητά για αυτό που είναι. Μικρό σε χώρους το ιαπωνικό roadster,  αποκλειστικά 2θέσιο, χωρίς πολλές θέσεις μικροαντικειμένων, και με θέση οδήγησης που απέχει ελάχιστα εκ. από την άσφαλτο.

Το 2019 στο Σαλόνι της Φρανκφούρτης πραγματοποιήθηκε η παγκόσμια πρεμιέρα της Lamborghini Sian FKP 37, ωστόσο τώρα κάνει το δεύτερο ντεμπούτο της.

Ο Ντάνιελ Ρικιάρντο ήταν ένας από τους δύο βασικούς υποψήφιους για την αντικατάσταση του Σεμπάστιαν Φέτελ όταν ο Γερμανός οδηγός και η Ferrari ανακοίνωσαν ότι δε θα συνεχίσουν την κοινή πορεία τους μετά το τέλος του 2020, όμως στο Μαρανέλο προτίμησαν να τοποθετήσουν τον Κάρλος Σάινθ δίπλα στο Σαρ

Ήταν που ήταν το κλίμα στραβό στη Williams, οι αγώνες δεν έχουν ξεκινήσει, τα προβλήματα με τους χορηγούς είναι πλέον έντονα καθώς δεν υπάρχει προβολή αφού τα μονοθέσια είναι ακόμα σκεπασμένα, όλα αυτά σε συνδυασμό με τι οικονομικές δυσκολίες των τελευταίων ετών,  η άλλοτε κραταιά ομάδα του Φρανκ

Μετά από πολύμηνη αναμονή το νέο Volkswagen Nivus επιτέλους βγήκε από τα παρασκήνια για την παγκόσμια πρεμιέρα του.

Αν και η Lancia δραστηριοποιείται τα τελευταία χρόνια μόνο στην Ιταλία, προσφέροντας στο αγοραστικό κοινό μόνο ένα μοντέλο, την Ypsilon, οι πωλήσεις της είναι σημαντικά καλύτερες του αναμενόμενου, με αποτέλεσμα το μικρό μοντέλο να δέχεται συνεχώς βελτιώσεις.