Είστε εδώ

Τεχνολογία

Lexus: Καταργεί τους πλαϊνούς καθρέφτες

του Σωτήριου Χάλλα

Εδώ και πολλά χρόνια βλέπουμε τους κατασκευαστές να παρουσιάζουν πρωτότυπα που μπορεί να έχουν πάρα πολλές διαφορές, όμως έχουν και ένα κοινό στοιχείο και αυτό είναι ότι αντί για πλαϊνούς καθρέφτες χρησιμοποιούν κάμερες.

Ωστόσο, όταν αυτά τα πρωτότυπα εξελίσσονταν και παίρνανε το πράσινο φως για να μπουν σε ευρεία παραγωγή οι εταιρείες επέλεγαν πάντα να χρησιμοποιήσουν τη δοκιμασμένη λύση των καθρεφτών. Η Lexus, όμως, σε μια απρόσμενη κίνηση λανσάρει τις κάμερες αυτές σε μοντέλο ευρείας παραγωγής ήδη από τον επόμενο μήνα.

Οι κάμερες είναι τοποθετημένες στη θέση που βρίσκουμε συνήθως τους καθρέφτες όμως έχουν πολύ μικρότερο μέγεθος το οποίο σημαίνει μειωμένες αεροδυναμικές αντιστάσεις άρα καλύτερη κατανάλωση και επιδόσεις καθώς και μειωμένος αεροδυναμικός θόρυβος. Ακόμα, προσφέρουν βελτιωμένη ορατότητα καθώς σε περίπτωση αλλαγής λωρίδας ή παρκαρίσματος μεταβάλλουν κατάλληλα το προβαλλόμενο πεδίο.

Η εικόνα από τις κάμερες προβάλλεται σε δύο οθόνες διαγωνίου 5 ιντσών οι οποίες βρίσκονται στο εσωτερικό των εμπρός κολονών (A Pillars).

Το σύστημα θα είναι αρχικά διαθέσιμο στο μοντέλο ES της Lexus κατόπιν παραγγελίας με την έναρξη της διάθεσής του να γίνεται τον Οκτώβριο μόνο στην Ιαπωνία καθώς η χώρα του ανατέλλοντος ηλίου έχει εγκρίνει τέτοιου είδους συστήματα εδώ και χρόνια.

Το σύστημα που ονομάζεται Digital Outer Mirrors σταδιακά θα αρχίσει να είναι διαθέσιμο και σε άλλα μοντέλα ενώ θα επεκτείνεται σε ολοένα και περισσότερες χώρες.

Σχετικά άρθρα

Έφυγε για τη γειτονιά των αγγέλων εντελως ξαφνικά στα 66 χρόνια του ο Λάκης. Εκεί που αναρτούσε διαφορά θέματα από τις εκδρομές που διοργάνωνε.

Ράλι Ρώμης-1ο σκέλος

Με τα αγωνιστικά αυτοκίνητα να διασχίζουν το Κολοσσαίο στην «καρδιά» της Ρώμης, ξεκίνησε ο 2ος κύκλος του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος ράλι με τον ομώνυμο αγώνα. 

Το ράλι Ρώμης είναι ο 5ος γύρος του ERC με ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές. 

Βάλτερι Μπότας

Η silly season έχει ξεκινήσει για τα καλά στη Formula 1 αφού πλέον εκτός από τα διάφορα δημοσιεύματα για πιθανές μετακινήσεις, έχουν αρχίσει και οι οδηγοί να απαντάνε σε κάποια από αυτά και να ρίχνουν ή να κόβουν γέφυρες, ανάλογα με το τι θέλουν να πετύχουν.

Νέο κιβώτιο από τη Hyundai

Η Hyundai δημιούργησε ένα νέο αυτόματο κιβώτιο για υβριδικά μοντέλα με το οποίο υπόσχεται ταχύτερες, ομαλότερες και πιο ακριβείς αλλαγές ταχυτήτων το οποίο ονομάζεται Active Shift Control (ASC).

Skoda

To επόμενο στάδιο μετά την επικαιροποίηση ενός μοντέλου είναι να μπει στη γραμμή παραγωγής, κάτι που μόλις έπραξε η Skoda με τη Superb.

McLaren

Κάθε McLaren F1 αποτελεί κάτι το ξεχωριστό αφού η βρετανική μάρκα παρήγαγε μόλις 106 μονάδες με τις 64 από αυτές να έχουν τη δυνατότητα να κυκλοφορήσουν νόμιμα στο δρόμο, οπότε οι τιμές τους εκτοξεύονται σε δυσθεώρητα ύψη, κάθε φορά που μία από αυτές βγαίνει σε δημοπρασία.

Haas

Οι κακές εμφανίσεις του Γκροζάν στο πρώτο μισό του πρωταθλήματος του 2018 αλλά και στο φετινό θέτουν σε κίνδυνο τη θέση του στην ομάδα της Haas με το Γκραν Πρι της Βρετανίας να επιδεινώνει τη θέση του.

Renault Fuego Turbo

Με μια δόση ρομαντισμού οδηγήσαμε το ιστορικό Fuego Turbo σε εκδήλωση που διοργάνωσε πρόσφατα η Renault στη Γαλλία με αφορμή τη συμπλήρωση 40 ετών από την πρώτη της νίκη στη Formula 1 με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα.

Καλιφόρνια

Στην Καλιφόρνια και συγκεκριμένα στο Σακραμέντο η αστυνομία συνέλαβε εφτά άτομα και τους απήγγειλε 27 κατηγορίες επειδή έκαναν τα λεγόμενα “ντόνατς” ενώ βρίσκονταν σε αυτοκινητόδρομο.

Peugeot Besikos A.E.

Πιο έντονα χτυπά πλέον η «καρδιά» της Peugeot στα βόρεια προάστια της Αττικής.