Είστε εδώ

Τεχνολογία

Κινητήρες εσωτερικής καύσης: Θα εκπέμπουν 80% λιγότερους ρύπους

του Σωτήριου Χάλλα

Είναι πολλοί αυτοί που κάνουν λόγο για αφανισμό των κινητήρων εσωτερικής καύσης μακροπρόθεσμα όμως φαίνεται ότι τα κλασικά μοτέρ βενζίνης και diesel δεν έχουν πει ακόμα την τελευταία τους λέξη όσον αφορά την εξέλιξή τους.

Οι εταιρείες στην πλειοψηφία τους θα ήθελαν να συνεχίσουν την παραγωγή κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου καθώς πρόκειται για τεχνολογίες που τις γνωρίζουν άριστα και των οποίων το κόστος με τα χρόνια έχει μειωθεί σε αντίθεση με τα ηλεκτρικά και τα υβριδικά για τα οποία πρέπει να δαπανήσουν δισεκατομμύρια σε έρευνα και ανάπτυξη αλλά και για τη δημιουργία νέων εργοστασίων ή την αλλαγή της γραμμής παραγωγής στα ήδη υπάρχοντα.

Για όλους τους παραπάνω λόγους η εφεύρεση μιας startup εταιρείας από το Empfingen της Γερμανίας, μια μικρή κωμόπολη κοντά στη Στουτγκάρδη, με την ονομασία MWI (Micro Wave Ignition AG) ίσως αποδειχτεί “χρυσός” αφού σύμφωνα με τα λεγόμενα των ανθρώπων της εξασφαλίζει 30% μείωση στην κατανάλωση και 80% μείωση των ρύπων είτε πρόκειται για βενζινοκινητήρα, είτε για πετρελαιοκινητήρα.

Η βάση της καινοτομίας είναι τα μικροκύματα που η MWI τα εκμεταλλεύεται προκειμένου να αντικαταστήσει τα μπουζί στην περίπτωση της βενζίνης και τους προθερμαντήρες στην περίπτωση του πετρελαίου. Με αυτόν τον τρόπο επιτυγχάνεται καλύτερη καύση (με συνέπεια να μειώνεται η κατανάλωση) η οποία προκύπτει σε χαμηλότερες θερμοκρασίες (με αποτέλεσμα τη μείωση των ρύπων).

Αυτή τη στιγμή η εταιρεία έχει τραβήξει το ενδιαφέρον αρκετών μεταξύ των οποίων και ο Wendelin Wiedeking, πρώην υψηλόβαθμο στέλεχος της Porsche ενώ ταυτόχρονα είναι σε αναζήτηση επενδυτή αλλά και εταιρειών με τις οποίες θα συνεργαστεί ώστε να φέρει την τεχνολογία της στην αγορά.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.