Είστε εδώ

Τεχνολογία

Hyundai: Οι εναέριες μετακινήσεις στο προσκήνιο

του Σωτήριου Χάλλα

Η Hyundai δίνει το παρών στην έκθεση καταναλωτικών ηλεκτρονικών ειδών CES 2020 που γίνεται στο Λας Βέγκας 7 – 10 Ιανουαρίου και παρουσιάζει το όραμά της για το μέλλον καθώς φιλοδοξεί από κατασκευάστρια αυτοκινήτων, να γίνει πάροχος λύσεων έξυπνης μετακίνησης.

Αυτό το όραμα έχει τρεις βασικούς τομείς οι οποίοι αλληλοσυμπληρώνονται. Ο πρώτος ονομάζεται Urban Air Mobility (UAM) και περιλαμβάνει ένα όχημα για εναέριες μετακινήσεις το οποίο έχει αναπτυχθεί σε συνεργασία με την Uber.

Όσον αφορά τις επίγειες μεταφορές, αυτές καλύπτονται από ένα όχημα ειδικού σκοπού το οποίο θα είναι ιδιαίτερα φιλικό προς το περιβάλλον και θα λειτουργεί με τέτοιο τρόπο ώστε να μπορεί να καλύψει τη διαφορετική ανάγκη που μπορεί να έχει ο κάθε χρήστης.

Ο τρίτος τομέας είναι ο συνδετικός κρίκος ανάμεσα στους δύο προηγούμενους. Ονομάζεται Hub και θεωρείται μια φουτουριστική έκδοση των σημερινών σιδηροδρομικών σταθμών. Στο Hub θα πραγματοποιείται η σύνδεση των εναέριων και των επίγειων μέσων μετακίνησης.

Οι Κορεάτες πιστεύουν ότι τα εναέρια μέσα με δυνατότητα κάθετης απογείωσης θα παίξουν σημαντικό ρόλο στις πόλεις του μέλλοντος, καθώς οι μετακινήσεις θα γίνονται πολύ πιο γρήγορα, δίνοντας στους ανθρώπους τη δυνατότητα να απολαμβάνουν το χρόνο τους με ασχολίες που τους κάνουν χαρούμενους.

Σχετικά άρθρα

To γράμμα R αποτελεί τη «σφραγίδα» που βάζει η Volkswagen στις κορυφαίες εκδόσεις των μοντέλων της.

Το 2020 θα είναι η τελευταία χρονιά που θα μπορεί κάποιος να αγοράσει την Giulietta, τουλάχιστον στην τρέχουσα μορφή της, καθώς μέχρι το τέλος του έτους η Alfa Romeo θα έχει σταματήσει την κατασκευή της.

Σύμφωνα με τo Kaspersky Family Report, πάνω από ένας στους τέσσερις (28%) γονείς με παιδί ηλικίας μεταξύ επτά και 12 ετών θεωρούν το επιβλαβές (βίαιο ή σεξουαλικό) περιεχόμενο ως τον σημαντικότερο κίνδυνο που αντιμετωπίζουν τα παιδιά ενώ βρίσκονται online.

Η εξέλιξη της αυτόνομης οδήγησης είναι ένα από τα «στοιχήματα» που θέλει να κερδίσει στο εγγύς μέλλον η Volvo.

Σύμφωνα με το αρχικό πρόγραμμα το Γκραν Πρι Αγγλίας στην πίστα του Σίλβερστον είναι προγραμματισμένο για τις 19 Ιουλίου. 

Όμως λόγω κορωνοϊού τίποτα δεν είναι σίγουρο για τη διεξαγωγή του κάτι που θα αποφασιστεί στο τέλος Απριλίου. 

Οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες ίσως χρειαστούν ενίσχυση από την Ευρωπαϊκή Ένωση, προκειμένου να μπορέσουν να αντιμετωπίσουν τις οικονομικές επιπτώσεις του κορωνοϊού.

Η χάραξη πορείας σε περιόδους μεγάλων κρίσεων, όπως αυτή που βιώνουμε με την πανδημία του κορωνοϊού, απαιτεί ψυχραιμία, μεθοδικότητα και γνώσεις.

Από τη στιγμή που παρουσιάστηκε η τελευταία γενιά του Jimny, έχουμε δει πολλές ιδέες για το πώς θα μπορούσε να είναι μια πεντάθυρη έκδοση, όμως καμία μέχρι τώρα δεν ήταν επίσημη.

Με πάνω από 76.500 κρούσματα από την πανδημία του κορωνοϊού στη Γερμανία η Volkswagen ανακοίνωσε ότι θα επεκτείνει την αναστολή της παραγωγής στα εργοστάσια που βρίσκονται στην ιδιαίτερη πατρίδα της.

Μπορεί σημαντικό ποσοστό της οικονομίας σε παγκόσμιο επίπεδο να έχει “παγώσει” λόγω του κορωνοϊού, όμως τα σχέδια των επιχειρήσεων για την επόμενη μέρα συνεχίζονται, όπως συμβαίνει και με τη μετατροπή της Racing Point σε εργοστασιακή ομάδα της Aston Martin από το 2021.