Είστε εδώ

Τεχνολογία

Ford: Τι γίνεται με την εξέλιξη των αυτόνομων;

του Σωτήριου Χάλλα

Η Ford είναι από τις εταιρείες που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή σε ό,τι αφορά την εξέλιξη των αυτόνομων οχημάτων.

Το 2016 η αμερικανική εταιρεία είχε ανακοινώσει ότι δε θα εξελίξει τις τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3 και ότι είχε αποφασίσει πως θα κάνει ένα άλμα πηγαίνοντας κατευθείαν από το επίπεδο 2 στο επίπεδο 4.

Ωστόσο, με τωρινή ανακοίνωση η μάρκα με σήμα το μπλε οβάλ δήλωσε ότι θα προχωρήσει ομαλά την εξέλιξη της αυτόνομης οδήγησης πηγαίνοντας πρώτα στο επίπεδο 3 και μετά στο επίπεδο 4. Θέλοντας να δώσει εξηγήσεις σχετικά με την απόφαση του 2016 η Ford δήλωσε πως τότε δεν υπήρχε ακόμα η γνώση σχετικά με το πώς να γίνεται ομαλά η μεταβίβαση του ελέγχου από το αυτοκίνητο στον οδηγό και το ανάποδο. Αυτό ήταν ιδιαίτερα σημαντικό καθώς πρόκειται για διαδικασία που γίνεται αρκετά συχνά στα αυτοκίνητα με αυτονομία επιπέδου 3.

Ένας ακόμα λόγος που η Ford αποφάσισε να πάει πρώτα στο επίπεδο 3 και μετά στο 4 είναι ότι με αυτόν τον τρόπο οι τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης θα έχουν πιο εύκολη και ευρεία αποδοχή.

Η Ford χαρακτηρίζει το 2019 και του 2020 ως δύο πολύ σημαντικές τονίζεται εξέλιξη των αυτόνομων οχημάτων και υποστηρίζει ότι από το 2021 θα δούμε τα πρώτα εμπορικά μοντέλα του είδους να κυκλοφορούν στους δρόμους.

Σχετικά άρθρα

Πίστα Βαρκελώνης - 2η μέρα

Οι κόκκινες βολίδες από το Μαρανέλο ήταν οι ταχύτερες και στη 2η μέρα των επίσημων δοκιμών, αλλά με τον Μονεγάσκο Λεκλέρκ στο κόκπιτ της Ferrari SF90, αντί του Φέτελ. 

Jaguar E-Type

Τα σύγχρονα μοντέλα, όπως η Jaguar E-Type, διαθέτουν πληθώρα τεχνολογικών συστημάτων, τα οποία μαθαίνουν τις συνήθειες των οδηγών τους όσο αυτοί βρίσκονται πίσω από το τιμόνι.

Ράλι Σουηδίας

Η Pirelli είναι ο αποκλειστικός προμηθευτής ελαστικών του jwrc με τα Ford Fiesta R2.

Τα αυτοκίνητα αυτά χρησιμοποιούν κινητήρα ενός λίτρου τεχνολογίας EcoBoost απόδοσης 200 ίππων. Συνδυάζεται με κιβώτιο της Sadev 5 σχέσεων με την κίνηση να μεταδίδεται στους μπροστινούς τροχούς.

Κιβώτιο ταχυτήτων

Το μέλλον της Formula 1 έχει πάρει το δρόμο της τυποποίησης των τμημάτων.

Χειμερινές δοκιμές

Οι χειμερινές δοκιμές στην πίστα της Βαρκελώνης συνεχίζονται για δεύτερη ημέρα, με το μεσημεριανό διάλειμμα να βρίσκει και πάλι τη Ferrari στην κορυφή με τον Σαρλ Λεκλέρκ πίσω από το τιμόνι.

Από το Λε Μαν στο πικάπ σας

Η Porsche αποφάσισε να κυκλοφορήσει μια σειρά δίσκων βινυλίου στην οποία θα αναλύονται οι 19 νίκες που έχει πετύχει στον πιο διάσημο αγώνα αντοχής, τις 24 ώρες του Λε Μαν.

SEAT

Ήδη τα σύγχρονα τεχνολογικά συστήματα ασφαλείας, όπως η αυτόματη πέδηση έκτακτης ανάγκης, συμβάλουν στη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.

Lamborghini

Από τη στιγμή που όλη η αυτοκινητοβιομηχανία κινείται προς τα υβριδικά και ηλεκτρικά οχήματα, αναπόφευκτα το ίδιο θα συμβεί και με μάρκες που ειδικεύονται στην κατασκευή εξωτικών supercars όπως είναι η Lamborghini.

Subaru

Το μόνο σίγουρο είναι ότι όσοι επισκεφτούν το περίπτερο της Subaru στο φετινό 89ο Σαλόνι της Γενεύης δε θα βαρεθούν.

Αυτό διότι η ιαπωνική εταιρεία στην ελβετική πόλη, πέρα από δυο ηλεκτρικά μοντέλα τεχνολογίας e-BOXER, θα παρουσιάσει και το νέο Viziv Adrenaline Concept.

Apple

Ολοένα και περισσότεροι χρήστες εξοικειώνονται με τις τεχνολογίες αναγνώρισης προσώπου που διαθέτουν αρκετά κινητά μέσω των οποίων αναγνωρίζουν τον κάτοχό τους και ξεκλειδώνουν.