Είστε εδώ

Τεχνολογία

Byton: Παρουσίασε οθόνη-Γολιάθ για το αυτοκίνητο

του Σωτήριου Χάλλα

Η κινέζικη startup εταιρεία Byton που ασχολείται με την κατασκευή αμιγώς ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων είναι παρούσα στην έκθεση καταναλωτικών ηλεκτρονικών (CES) που γίνεται 8 – 11 Ιανουαρίου στο Λας Βέγκας με μία τολμηρή πρόταση σχετικά με τις οθόνες των αυτοκινήτων.

Πρόκειται για τη μεγαλύτερη οθόνη που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε αυτοκίνητο παραγωγής καθώς και για το πρώτο μοντέλο που θα φέρει οθόνη μέσα στο τιμόνι. Η διαγώνιος εκείνης στο τιμόνι φτάνει τις 7 ίντσες. Η μεγάλη οθόνη των 48 ιντσών καλύπτει το οπτικό πεδίο τόσο του οδηγού όσο και του συνοδηγού και αντικαθιστά τον πίνακα οργάνων αλλά και εκείνη του infotainment που βλέπουμε συνήθως στο κέντρο του ταμπλό. Σα να μην έφταναν οι δύο προαναφερόμενες η Byton έχει τοποθετήσει ακόμα μία οθόνη με διαγώνιο 8 ιντσών στο χώρο μεταξύ οδηγού και συνοδηγού.

Οι δύο μικρότερες οθόνες είναι αφής (χαρακτηριστικό που δεν έχει η μεγάλη) και ο ρόλος τους είναι να λειτουργήσουν ως χειριστήρια για τη μεγάλη. Εκείνη που είναι τοποθετημένη στο τιμόνι θα είναι το τηλεχειριστήριο του οδηγού ενώ εκείνη που βρίσκεται ανάμεσα στα μπροστινά καθίσματα θα απευθύνεται στον συνοδηγό.

Η εταιρεία είχε δείξει τις προθέσεις της για πρώτη φορά στην ίδια έκθεση πριν από ένα χρόνο με το πρωτότυπο Byton Crossover Concept ενώ πριν από λίγες ημέρες είχε δώσει στη δημοσιότητα και μία teaser εικόνα η οποία μας προϊδέαζε σχετικά με το τι ετοιμάζει.

Το M-Byte Crossover, θα παρουσιαστεί στα μέσα του 2019 και θα μπει σε παραγωγή αργότερα μέσα στο έτος που διανύουμε. Θα υπάρχουν δύο εκδόσεις, μία με κίνηση μόνο στον πίσω άξονα και μπαταρία 71 kWh που θα προσφέρει αυτονομία 400 χλμ. και μία και κίνηση σε όλους τους τροχούς και αυτονομία που θα φτάνει τα 520 χλμ.

Σχετικά άρθρα

Νίρμπουργκρινγκ

Κατά κοινή παραδοχή το Νίρμπουργκρινγκ είναι μία από τις πιο δύσκολες πίστες στον κόσμο, όμως για κάποιους αποτελεί σχεδόν δεύτερο σπίτι, όπως φαίνεται από το βίντεο που ακολουθεί στο οποίο βλέπουμε κάτι που θεωρητικά φαντάζει αδύνατο.

Ράλι Γερμανίας

Στο ασφάλτινο ράλι Γερμανίας με τις 19 Ειδικές Διαδρομές των 344 χλμ. τα εργοστασιακά πληρώματα με αυτοκίνητα της κατηγορίας WRC, θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν κατά τη διάρκεια του αγώνα 36 ελαστικά της Michelin που είναι ο αποκλειστικός προμηθευτής.

Mercedes

Η V-Class, η πρόταση της Mercedes στα πολυχρηστικά οχήματα, που μπορεί να μεταφέρει μέχρι και εννιά επιβάτες, στρέφεται προς την ηλεκτροκίνηση, αυξάνοντας με αυτόν τον τρόπο τα μέλη της υπομάρκας που έχουν οι Γερμανοί με την ονομασία EQ.

Ράλι Γερμανίας

Μετά από δύο βδομάδες «διακοπών» ο θίασος του WRC ανανέωσε το ραντεβού του για το ράλι Γερμανίας.

Είναι ο 10ς γύρος του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι, σε σύνολο 14 αγώνων.

Porsche

Στην εβδομάδα αυτοκινήτου που έγινε στο Μοντερέι της Καλιφόρνια είχε προγραμματιστεί να γίνει μία από τις ιστορικότερες δημοπρασίες από τον οίκο RM Sotheby’s, αφού επρόκειτο για την Porsche Type 64, όμως δεν έμελλε να πουληθεί.

Ferrari

Ο πρόεδρος της Ferrari,Τζον Έλκαν, επισκέφτηκε το Concours d’Elegance στο Pebble Beach της Καλιφόρνια και μεταξύ άλλων, δήλωσε ότι η ιταλική μάρκα θα παρουσιάσει ένα νέο μοντέλο που θα ανήκει στην κατηγορία των GT, το Νοέμβριο.

Volkswagen T-Roc R cabrio

Πριν από λίγες ημέρες η Volkswagen παρουσίασε την ανοιχτή έκδοση του T-Roc η οποία θα είναι διαθέσιμη από το 2020 και θα προσφέρεται με δύο κινητήρες του 1.0 λίτρου με απόδοση 115 και 150 ίππων.

Hyundai i30 N Project C

Η Hyundai θα δώσει το “παρών” στην έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, όπου μεταξύ των άλλων εκθεμάτων θα υπάρχει και μία ειδική έκδοση του i30 N, με την ονομασία i30 N Project C.

Fiat

Η Fiat έχει εδώ και καιρό δηλώσει ότι στο μέλλον θα επικεντρωθεί στα μικρότερα μοντέλα, κάτι που έχει αρχίσει να φαίνεται τα τελευταία χρόνια στην γκάμα της και θα γίνει πιο έντονο τα επόμενα χρόνια.

Φερνάντο Αλόνσο

Μετά τα τελευταία δημοσιεύματα σχετικά με το μέλλον του Φερνάντο Αλόνσο, η Toyota Gazoo Racing «βγήκε» μπροστά και ανακοίνωσε τα σχέδια της συνεργασίας της με  τον Ισπανό, δύο φορές παγκόσμιο πρωταθλητή Formula 1 και νικητή του 24ωρου Λε Μαν.