Είστε εδώ

Τεχνολογία

Byton: Παρουσίασε οθόνη-Γολιάθ για το αυτοκίνητο

του Σωτήριου Χάλλα

Η κινέζικη startup εταιρεία Byton που ασχολείται με την κατασκευή αμιγώς ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων είναι παρούσα στην έκθεση καταναλωτικών ηλεκτρονικών (CES) που γίνεται 8 – 11 Ιανουαρίου στο Λας Βέγκας με μία τολμηρή πρόταση σχετικά με τις οθόνες των αυτοκινήτων.

Πρόκειται για τη μεγαλύτερη οθόνη που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε αυτοκίνητο παραγωγής καθώς και για το πρώτο μοντέλο που θα φέρει οθόνη μέσα στο τιμόνι. Η διαγώνιος εκείνης στο τιμόνι φτάνει τις 7 ίντσες. Η μεγάλη οθόνη των 48 ιντσών καλύπτει το οπτικό πεδίο τόσο του οδηγού όσο και του συνοδηγού και αντικαθιστά τον πίνακα οργάνων αλλά και εκείνη του infotainment που βλέπουμε συνήθως στο κέντρο του ταμπλό. Σα να μην έφταναν οι δύο προαναφερόμενες η Byton έχει τοποθετήσει ακόμα μία οθόνη με διαγώνιο 8 ιντσών στο χώρο μεταξύ οδηγού και συνοδηγού.

Οι δύο μικρότερες οθόνες είναι αφής (χαρακτηριστικό που δεν έχει η μεγάλη) και ο ρόλος τους είναι να λειτουργήσουν ως χειριστήρια για τη μεγάλη. Εκείνη που είναι τοποθετημένη στο τιμόνι θα είναι το τηλεχειριστήριο του οδηγού ενώ εκείνη που βρίσκεται ανάμεσα στα μπροστινά καθίσματα θα απευθύνεται στον συνοδηγό.

Η εταιρεία είχε δείξει τις προθέσεις της για πρώτη φορά στην ίδια έκθεση πριν από ένα χρόνο με το πρωτότυπο Byton Crossover Concept ενώ πριν από λίγες ημέρες είχε δώσει στη δημοσιότητα και μία teaser εικόνα η οποία μας προϊδέαζε σχετικά με το τι ετοιμάζει.

Το M-Byte Crossover, θα παρουσιαστεί στα μέσα του 2019 και θα μπει σε παραγωγή αργότερα μέσα στο έτος που διανύουμε. Θα υπάρχουν δύο εκδόσεις, μία με κίνηση μόνο στον πίσω άξονα και μπαταρία 71 kWh που θα προσφέρει αυτονομία 400 χλμ. και μία και κίνηση σε όλους τους τροχούς και αυτονομία που θα φτάνει τα 520 χλμ.

Σχετικά άρθρα

Γκραν Πρι Μόντε Κάρλο

Το ετήσιο ραντεβού των celebrities στο μικρό πριγκιπάτο της Μεσογείου, στο Μονακό, είναι προγραμματισμένο για τις 26 Μαΐου.

Ημερομηνία που συμπίπτει με τις Ευρωεκλογές.

Αλλά τι σχέση μπορεί να έχει το Μόντε Κάρλο με τις Ευρωεκλογές. Aπολύτως καμία.

Όμιλος Σφακιανάκη

Μάζεψε τις ζημιές τόσο σε επίπεδο ομίλου όσο και στη μητρική, η Σφακιανάκης, στο α' τρίμηνο του έτους ενώ εμφάνισε σημαντική βελτίωση των EBITDA, παρά την πτώση των πωλήσεων.  Ειδικότερα, οι ζημίες προ φόρων για τον Όμιλο ήταν €3,9 εκ.

ΥΠΑ

Από τα στατιστικά στοιχεία της ΥΠΑ για την κίνηση των αεροδρομίων το Α’ τετράμηνο του 2019 προκύπτει άνοδος πτήσεων και διακινούμενων επιβατών σε όλα τα αεροδρόμια της χώρας μας.

Ο Αλόνσο στο Indy 500

Ο Φερνάντο Αλόνσο σχεδίαζε να τρέξει στον φετινό αγώνα των 500 μιλίων της Ινδιανάπολης (Indy 500), όμως ο Ισπανός οδηγός δε θα καταφέρει να πραγματοποιήσει τα σχέδιά του.

Renault

Το μύθο ότι τα πολυχρηστικά μοντέλα δε μπορούν να έχουν πιο σπορ παρουσιαστικό έρχεται να καταρρίψει η νέα έκδοση ονόματι Black των Renault Scenic και Grand Scenic.

Mercedes GLE

Δε χρειάζεται να μπορεί κανείς να προβλέψει το μέλλον, ώστε να γνωρίσει τα καινοτόμα συστήματα ασφαλείας που εξελίσσει η Mercedes, αρκεί να ρίξει μια ματιά στη συγκεκριμένη GLE.

Hyundai

Είναι ευρέως γνωστό ότι η ατμοσφαιρική ρύπανση, ειδικά στα μεγάλα αστικά κέντρα, ευθύνεται για πολλά και σοβαρά προβλήματα υγείας.

Skoda

Γνωρίζουμε ήδη ότι στις 23 Μαΐου η Skoda θα αποκαλύψει την ανανεωμένη Superb, ενώ η τσέχικη εταιρεία μας ενημερώνει ότι από τη γκάμα της ναυαρχίδας δε θα απουσιάζει η πρακτικότερη έκδοση Scout, με station wagon αμάξωμα.

Volkswagen

Παραδοσιακά η Volkswagen μας συστήνει στο “SOWO European Experience”, το οποίο πραγματοποιήθηκε φέτος από 18 έως 19 Μαΐου στην Πολιτεία της Τζόρτζια, πρωτότυπα βελτιωμένα σπορ μοντέλα από την υφιστάμενη γκάμας της.

Suzuki Vitara 1.0 Boosterjet 4WD

Μπορεί να μην είναι η πρώτη μας συνάντηση με το ανανεωμένο Vitara καθώς πριν λίγο καιρό είχαμε στα χέρια μας την έκδοση με τον βενζινοκινητήρα των 1.4 λίτ