Είστε εδώ

Ταξιδεύοντας

Ράλι Γερμανίας : Ανάμεσα στους αμπελώνες

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Κλειδί στην εξέλιξη του παγκοσμίου πρωταθλήματος είναι το ράλι Γερμανίας που διεξάγεται μεταξύ 22-25 Αυγούστου.

Ο αγώνας είναι ασφάλτινος με 19 Ειδικές Διαδρομές συνολικού μήκους 344 χλμ.

Την Πέμπτη 22 Aυγούστου ανοίγει η αυλαία με την Υπερειδική.

Ο αγώνας εξελίσσεται στους αμπελώνες της κεντρικής Γερμανίας σε στενούς δρόμους με τα σταφύλια να «κρέμονται» από τα αμπέλια με θέα το Ρήνο.

Ενώ ο μεγάλος «πονοκέφαλος» είναι η επαναλαμβανόμενη Ειδική Διαδρομή των 41.17 χλμ. που διεξάγεται το Σάββατο 24 Αυγούστου στο πεδίο δοκιμών των τανκ Panzer.

Οι προβολείς είναι στραμμένοι σε τρία πληρώματα που οδηγούν την κατάταξη στη βαθμολογία. Τους Τάνακ-Γιερβόεγια (νικητές των δύο τελευταίων αγώνων στη Γερμανία) και νικητές των 3 από τους 4 αγώνες του φετινού πρωταθλήματος, πριν από το ραντεβού στη Γερμανία.

Το πλήρωμα από την Εσθονία έρχεται στη Γερμανία με 22 βαθμούς διαφορά από τους δεύτερους Οζιέ-Ινγκρασιά.

Οι 6 φορές παγκόσμιοι πρωταθλητές έχοντας δει ότι το Citroen C3 WRC υπολείπεται από το Toyota Yaris WRC που οδηγεί το πλήρωμα από την Εσθονία, δήλωσαν ότι ο στόχος τους είναι να φύγουν από τη Γερμανία με όσους το δυνατόν περισσότερους βαθμούς χωρίς όμως να ρισκάρουν.

Οι Νεβίλ-Γκιλσούλ με το Hyundai i20 WRC βρίσκονται 25 βαθμούς πίσω από τους Εσθονούς. Το πλήρωμα έχει κερδίσει το ασφάλτινο ράλι Κορσικής (θυμάστε που την νίκη την έχασε ο Έβανς όταν στην τελευταία Ειδική Διαδρομή είχε κλαταρισμένο ελαστικό στο Ford Fiesta WRC) ενώ ο Νεβίλ συμμετέχοντας σε αγώνα στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ έρχεται «ζεστός» για τον Γερμανικό αγώνα.

Τα υπόλοιπα στις Ειδικές Διαδρομές και δείτε μερικές φωτογραφίες από τα μέρη που θα «περάσει» ο θίασος του WRC.

Σχετικά άρθρα

Ράλι Τουρκίας

Το αποτέλεσμα στο ράλι Τουρκίας, ανακάτεψε την τράπουλα σε ό,τι έχει να κάνει με την διεκδίκηση του τίτλου, με τους Οζιέ-Ινγκρασιά με το Citroen C3 WRC να κερδίζουν τον πιο δύσκολο και σκληρό αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος, οι Τάνακ-Γιερβόεγια να εγκαταλείπουν από τα ηλεκτρονικά του Toyota Ya

Ferrari

Κατά κοινή παραδοχή φέτος ο κινητήρας της Ferrari είναι σαφώς ισχυρότερος από εκείνους των Mercedes, Renault και Honda, κάτι το οποίο κάνει τα στελέχη των κατασκευαστών να απορούν τι είναι αυτό που έχουν σκεφτεί στην ιταλική ομάδα.

Nissan Titan

Όταν ο Τζέιμ Σκου διαγνώστηκε με μια σπάνια και επιθετική μορφή καρκίνου αποφάσισε να ιδρύσει το μη κερδοσκοπικό οργανισμό “The Send It”.

ERC

Μεταξύ 27-29 Σεπτεμβρίου με βάση τη Λευκωσία, εκκίνηση και τερματισμό στο παραλιακό μέτωπο των Φοινικούδων, διεξάγεται το ράλι Κύπρου.

7ος γύρος  του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος (ERC), 4ος γύρος του πρωταθλήματος Μέσης Ανατολής αλλά και 5ος γύρος του Παγκυπρίου πρωταθλήματος Ράλι.

Citroen

Φανατικοί οπαδοί της Citroen δεν υπάρχουν μόνο στην Ευρώπη, αλλά και στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού.

Η συμπλήρωση ενός αιώνα ζωής της γαλλικής εταιρείας τους έδωσε ακόμα μια σημαντική αφορμή να γιορτάσουν το πάθος τους για τα ιστορικά μοντέλα της Citroen.

11ο P.I.C.K.

Για ακόμα μία χρονιά το P.I.C.K. συγκέντρωσε πλήθος κόσμου που απόλαυσε τους αγώνες των καρτ, αλλά και οδηγών που μπόρεσαν να αγωνιστούν μεταξύ τους με ασφαλή τρόπο στο κέντρο μιας πόλης, ευκαιρία που δεν έχουν ξανά μέσα στη χρονιά.

Volkswagen Type 2

Ο χρόνος δε φέρθηκε ευγενικά στο συγκεκριμένο Volkswagen Type 2 του 1966, το οποίο βρέθηκε αρκετά ταλαιπωρημένο και γερασμένο.

Lichtenburg 400

Ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής στη Formula 1, Φερνάντο Αλόνσο είχε την πρώτη επίσημη γεύση από αγώνες τύπου Ντακάρ, οδηγώντας το Toyota Hilux στον αγώνα Lichtenburg 400,  5ος γύρος για το πρωτάθλημα της Νοτίου Αφρικής.

Mercedes - AMG

Από το 2021 η μορφή του WEC, δηλαδή του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής, θα αλλάξει σημαντικά αφού η κορυφαία κατηγορία, που σήμερα ονομάζεται LMP1, δε θα αποτελείται από μοντέλα ειδικά εξελιγμένα για αυτό το είδος αγώνων.

SEAT

Σεπτέμβριος, ο μήνας που τα παιδιά επιστρέφουν στα θρανία τους, αλλά και ο μήνας που ξεκινούν τα μαθήματα στην Επαγγελματική Σχολή της SEAT.