Είστε εδώ

Ταξιδεύοντας

Ράλι Γερμανίας : Ανάμεσα στους αμπελώνες

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Κλειδί στην εξέλιξη του παγκοσμίου πρωταθλήματος είναι το ράλι Γερμανίας που διεξάγεται μεταξύ 22-25 Αυγούστου.

Ο αγώνας είναι ασφάλτινος με 19 Ειδικές Διαδρομές συνολικού μήκους 344 χλμ.

Την Πέμπτη 22 Aυγούστου ανοίγει η αυλαία με την Υπερειδική.

Ο αγώνας εξελίσσεται στους αμπελώνες της κεντρικής Γερμανίας σε στενούς δρόμους με τα σταφύλια να «κρέμονται» από τα αμπέλια με θέα το Ρήνο.

Ενώ ο μεγάλος «πονοκέφαλος» είναι η επαναλαμβανόμενη Ειδική Διαδρομή των 41.17 χλμ. που διεξάγεται το Σάββατο 24 Αυγούστου στο πεδίο δοκιμών των τανκ Panzer.

Οι προβολείς είναι στραμμένοι σε τρία πληρώματα που οδηγούν την κατάταξη στη βαθμολογία. Τους Τάνακ-Γιερβόεγια (νικητές των δύο τελευταίων αγώνων στη Γερμανία) και νικητές των 3 από τους 4 αγώνες του φετινού πρωταθλήματος, πριν από το ραντεβού στη Γερμανία.

Το πλήρωμα από την Εσθονία έρχεται στη Γερμανία με 22 βαθμούς διαφορά από τους δεύτερους Οζιέ-Ινγκρασιά.

Οι 6 φορές παγκόσμιοι πρωταθλητές έχοντας δει ότι το Citroen C3 WRC υπολείπεται από το Toyota Yaris WRC που οδηγεί το πλήρωμα από την Εσθονία, δήλωσαν ότι ο στόχος τους είναι να φύγουν από τη Γερμανία με όσους το δυνατόν περισσότερους βαθμούς χωρίς όμως να ρισκάρουν.

Οι Νεβίλ-Γκιλσούλ με το Hyundai i20 WRC βρίσκονται 25 βαθμούς πίσω από τους Εσθονούς. Το πλήρωμα έχει κερδίσει το ασφάλτινο ράλι Κορσικής (θυμάστε που την νίκη την έχασε ο Έβανς όταν στην τελευταία Ειδική Διαδρομή είχε κλαταρισμένο ελαστικό στο Ford Fiesta WRC) ενώ ο Νεβίλ συμμετέχοντας σε αγώνα στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ έρχεται «ζεστός» για τον Γερμανικό αγώνα.

Τα υπόλοιπα στις Ειδικές Διαδρομές και δείτε μερικές φωτογραφίες από τα μέρη που θα «περάσει» ο θίασος του WRC.

Σχετικά άρθρα

WEC, παγκόσμιο πρωτάθλημα αντοχής

Η Peugeot Sport για πολλά χρόνια έμεινε μακριά από το παγκόσμιο πρωτάθλημα αντοχής, εκεί που έχει γράψει ιστορία με χρυσά γράμματα.

Formula 1 - Mercedes

Ο επικεφαλής της ομάδας της Mercedes στη Formula 1, Τότο Βολφ, ερωτήθηκε σε πρόσφατη συνέντευξη αν η γερμανική εταιρεία θα είναι παρούσα στο άθλημα και μετά το 2021, με την απάντηση να είναι κάπως αόριστη.

Αυτοκινητόδρομοι χωρίς σήματα

Σίγουρα η ιδέα για δρόμους χωρίς σήματα μοιάζει παράξενη και εξωπραγματική, αφού θα επικρατούσε το χάος, όμως η μελέτη ενός βρετανικού οργανισμού αναφέρει ότι στη Γηραιά Αλβιώνα αυτό θα μπορούσε να γίνει πραγματικότητα ήδη από το 2027.

McLaren Elva

Η McLaren παρουσίασε ένα ολοκαίνουριο roadster μοντέλο με την ονομασία Elva, το οποίο ανήκει στην Ultimate Series σειρά, δηλαδή εκείνη με τα ισχυρότερα και πιο ποθητά αυτοκίνητα των Βρετανών.

Nissan

Δύο διακρίσεις κέρδισε η Nissan στα βραβεία της ιαπωνικής δημοσιογραφικής μη κερδοσκοπικής οργάνωσης, Automotive Researcher's and Journalists' Conference of Japan  (RJC).

EuroNCAP

Σαρωτικό ήταν το πέρασμα του νέου Mazda CX-30 από τις δοκιμές πρόσκρουσης του ανεξάρτητου ευρωπαϊκού οργανισμού EuroNCAP.

Ανανεωμένες Giulia και Stelvio

Ήταν γνωστό από καιρό ότι η Alfa Romeo θα ανανέωνε τις Giulia και Stelvio εν όψει του 2020, όμως η ιταλική μάρκα μας αιφνιδίασε και αντί για την έκθεση αυτοκινήτου του Λος Άντζελες, αποφάσισε να παρουσιάσει τις αλλαγές στην Κίνα, περίπου μια εβδομάδα νωρίτερα.

Toyota C-HR

Ήταν πριν από τρία χρόνια, το Νοέμβριο του 2016, όταν ταξιδέψαμε στη Μαδρίτη για να γνωρίσουμε το νέο τότε C-HR, το οποίο μας είχε γοητεύσει με την ανατρεπτική και άκρως δυναμική, για τα δεδομένα της Toyota, σχεδίαση του.

Tata

Ο όμιλος Tata, στον οποίο ανήκει η Jaguar Land Rover (JLR), φαίνεται ότι έχει προσεγγίσει τις BMW και Geely προκειμένου να βρει συνεργάτες με τους οποίους θα μοιραστεί τα βάρη της βρετανικής μάρκας.

SEAT

Μπορεί στην Ελλάδα ακόμα δυστυχώς να μην έχει έρθει η υπηρεσία κοινής χρήσης οχημάτων όμως στην πατρίδα της SEAT, την Ισπανία, διαρκώς επεκτείνεται.