Είστε εδώ

Ταξιδεύοντας

Citroen C3 Aircross: Bόλτα-αστραπή στη Σπάρτη

του Σωτήριου Χάλλα

Αν δεις στο χάρτη την Αθήνα και τη Σπάρτη νομίζεις ότι η απόστασή τους είναι μεγάλη, όμως στην πραγματικότητα ο επισκέπτης της λακωνικής πρωτεύουσας θα «γράψει» στο κοντέρ μόλις 2 χλμ. περισσότερα σε σχέση με την Πάτρα, 213 έναντι 211.

Στην πατρίδα του Λεωνίδα, ταξιδέψαμε με το Citroen C3 Aircross των 1.2 λίτρων, που αποδίδει 110 ίππους και 205 Nm ροπής σε συνδυασμό με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων.

Βέβαια στο δρόμο συναντήσαμε και τα αναπόφευκτα διόδια, τα οποία μας ανάγκασαν να σταματήσουμε τέσσερις φορές, σε Ελευσίνα, Ισθμό, Σπαθοβούνι και Νεστάνη, αφού επιλέξαμε να πάμε από Τεγέα. Έτσι, για τη μονή διαδρομή το αντίτιμο ήταν 8.85 ευρώ. Αν επιλέγαμε να συνεχίσουμε τη διαδρομή μας παραμένοντας στον Μορέα, θα είχαμε ακόμα δύο στάσεις σε γέφυρα Μανάρη και Πετρίνα, με το κόστος της διαδρομής να ανεβαίνει στα 13.70 ευρώ. Και στις δύο περιπτώσεις τα ίδια χρήματα πληρώνει κάποιος και στο ταξίδι της επιστροφής. Αν χρησιμοποιήσετε και την Αττική Οδό, υπολογίστε επιπλέον 2.80 ευρώ ανά πέρασμα. Θεωρούμε ότι πέρα από τις πολλές στάσεις, που θα το αναφέρουμε κάθε φορά που ταξιδεύουμε καθώς είναι εκνευριστικό για οδηγό και επιβάτες, επιπλέον επιβαρύνει την ατμόσφαιρα το τόσο πυκνό «σταμάτα-ξεκίνα». 

Φυσικά ο Λεωνίδας και συγκεκριμένα η περικεφαλαία του, είναι το ορόσημο που σου δίνει το μήνυμα ότι έχεις φτάσει στη Σπάρτη.

Ωστόσο, λίγο νωρίτερα έχεις περάσει από ακόμα ένα χαρακτηριστικό σημείο του τόπου, τη γέφυρα του Ευρώτα, με τη νέα να βρίσκεται ακριβώς δίπλα στην παλιά. Στην τελευταία δεν μπορείς να μην παρατηρήσεις τη μεταλλική της κατασκευή, αλλά και το ιδιαίτερα μικρό πλάτος, το οποίο μπορεί να ήταν κατάλληλο για την εποχή που κατασκευάστηκε, όμως με την αύξηση των οχημάτων ήταν αναμενόμενο να χρειαστεί μία πιο σύγχρονη λύση.

Η Σπάρτη είναι από τις πιο εύκολες πόλεις να κυκλοφορήσει κάποιος αφού μέσα στον αστικό ιστό δεν υπάρχουν μεγάλες υψομετρικές διαφορές, ενώ σε γενικές γραμμές η ρυμοτομία είναι αρκετά καλή, με τους οριζόντιους και κάθετους δρόμους να αποτελούν την πλειοψηφία.

Όσον αφορά το Citroen C3 Aircross, μας χάρισε ένα ξεκούραστο ταξίδι, με τα καθίσματα “Advanced Comfort” που θυμίζουν πολυθρόνες να παίζουν κυρίαρχο ρόλο. Επιπλέον παράγοντας άνεσης ήταν η ανάρτηση, η οποία λειτουργούσε με τέτοιο τρόπο ώστε το αυτοκίνητο να περνάει πάνω από τις κακοτεχνίες χωρίς οι επιβάτες να ενοχλούνται.

Η κίνηση μέσα στην πόλη ήταν απροβλημάτιστη, ενώ στο παρκάρισμα είχαμε σύμμαχο τις μαζεμένες εξωτερικές διαστάσεις, αφού το μήκος περιορίζεται στα 4.154 χλστ. Στα θετικά του μοντέλου είναι η περιμετρική ορατότητα, η οποία διευκόλυνε τις συνθήκες όταν έπρεπε να κινηθούμε σε πιο στενούς δρόμους.

Θετική εντύπωση μας άφησε το γαλλικό μοντέλο και στον αυτοκινητόδρομο, καθώς αντιμετώπισε πετυχημένα τους πλευρικούς ανέμους χωρίς να παρεκκλίνει της πορείας του.

Στα παραπάνω θετικά στοιχεία ήρθε να προστεθεί η χαμηλή κατανάλωση, παράγοντας που είναι από τους πιο καθοριστικούς για την επιλογή ενός μοντέλου. Στην προκειμένη περίπτωση έμεινε στα 6.8 λίτρα/100 χλμ. Όσο για τις εκπομπές ρύπων, είναι στα 108 γρ./χλμ. C02,το οποίο σημαίνει ότι τα τέλη κυκλοφορίας είναι 106 ευρώ.

Οι τιμές για το Citroen C3 Aircross με τον βενζινοκινητήρα των 110 ίππων ξεκινούν από τις 16.510 ευρώ.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Οι προσπάθειες της Ford να χτίσει για τους ανθρώπους ένα ισχυρό «τοίχος» προστασίας απέναντι στην πανδημία του Covid-19, συνεχίζονται με αμείωτους ρυθμούς.

Η σύγχρονη ιστορία της Bugatti ξεκίνησε με την EB110, την οποία οραματίστηκε ο νέος ιδιοκτήτης της, ο Ιταλός Ρομάνο Αρτιόλι, έχοντας στόχο να βάλει και πάλι σε τροχιά ανάπτυξης την εταιρεία.  

Η Williams δεν διανύει την καλύτερη περίοδο στην ιστορία της.

Δεν είναι μυστικό ότι αντιμετωπίζει οικονομικά προβλήματα που έχουν επηρεάσει την απόδοσή της, καθώς το 2019 όχι απλά ολοκλήρωσε τη σεζόν στην τελευταία θέση της βαθμολογίας, αλλά ήταν η χειρότερη ομάδα του πρωταθλήματος. 

Η λίστα των παραγγελιών άνοιξε στη χώρα μας και αν διαθέτετε από 52.250 ευρώ για το νέο Sportback ή από 52.350 ευρώ για το επίσης νέο A5 Coupe, μπορείτε να …γραφτείτε.

Τα αυτοκίνητα θα εισάγονται στη χώρα μας με μια μόνο επιλογή από πλευράς κινητήρα. 2λιτρο βενζίνης 190 ίππων…

Μία νέα παραλλαγή της G-Class ετοιμάζει η Carlex Design, η πολωνική εταιρεία από την οποία έχουμε δει πολλές ενδιαφέρουσες ιδέες, οι οποίες εστιάζονται κυρίως σε αλλαγές σε επίπεδο εμφάνισης, αλλά δεν περιορίζονται εκεί.

Υπάρχει άραγε καλύτερο κλίμα από αυτό της Ελλάδας για την Porsche 911 Carrera 4S Cabriolet, καθώς μπορεί να έχει σχεδόν όλες τις εποχές του χρόνου την υφασμάτινη οροφή της ανοιχτή.

Η Ford είχε πειραματιστεί τη δεκαετία του ‘60 με τη δημιουργία κάποιας έκδοσης του Mustang, όπου ο κινητήρας θα ήταν στο κέντρο, όμως τώρα αντιμετωπίζει ένα σοβαρό πρόβλημα και αυτό είναι ότι κανένας στην εταιρεία δε θυμάται λεπτομέρειες, ενώ τα μοναδικά στοιχεία που υπάρχουν είναι τέσσερις φωτογ

Ένα από τα πιο εμβληματικά και ποθητά μοντέλα στην ιστορία της Mazda είναι αναμφισβήτητα το RX-7.

Ένας οδηγός στην πόλη Νοβάτο της Καλιφόρνια κατέγραψε χάρη σε κάμερα που είχε τοποθετήσει στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου του, τη στιγμή που μία οδηγός τον χτύπησε και επέλεξε να φύγει, χωρίς να αφήσει τα στοιχεία της.

Οι οίκοι στην Ευρώπη «ψάχνονται» στο θέμα της διαφοροποίησης, ενώ δεν είναι λίγοι που «παντρεύουν» το παρελθόν με σύγχρονες τεχνολογίες. 

Ένας τέτοιος οίκος είναι ο Lazareth που έφτιαξε ένα Mini Moke με καρδιά Maserati. 

Έαν έχεις κέφι όλα γίνονται.