Είστε εδώ

Ταξιδεύοντας

Abarth: Ο σκορπιός που θα ταξιδέψει 3.700 χλμ.

του Γιώργου Ψαρρά

Στους σκορπιούς δεν αρέσουν τα ταξίδια, καθώς ζουν στον ίδιο τόπο μέχρι να πεθάνουν.

Ωστόσο υπάρχει ένας διαφορετικός σκορπιός, ο οποίος δε διαθέτει δαγκάνες, ούτε δηλητήριο στη ουρά του, ενώ του αρέσει να γνωρίζει καινούρια μέρη.  Ο λόγος για το 695 70° Anniversario, το οποίο δημιουργήθηκε για να τιμήσει τη συμπλήρωση επτά δεκαετών από την ίδρυση της Abarth.

Ήταν το μακριό 1949 όταν ο Κάρλο Άμπαρθ ίδρυσε την Abarth με σύμβολο το διάσημο σκορπιό, το «δάγκωμα» του οποίου επιθυμούν πολλοί οδηγοί. Η παραγωγή του Abarth 695 70° Anniversario θα είναι περιορισμένη, καθώς μόνο 1.949 αντίτυπα του θα κατασκευαστούν, ενώ όπως καταλαβαίνετε ο εν λόγω αριθμός μόνο τυχαίος δεν είναι.

Μια ταξιδιωτική περιπέτεια στη Δυτική Ευρώπη ετοιμάζεται να ζήσει το επετειακό Abarth 695, καθώς σκοπεύει να επισκεφτεί συνολικά 8 ώρες, διανύοντας 3.700 χλμ. σε 1.949 ώρες, δηλαδή εντός περίπου 80 ημερών.

Η περιπέτεια για το 695 70° Anniversario θα ξεκινήσει από την Ολλανδία, θα συνεχιστεί σε Βέλγιο, Γερμανία, Ελβετία, Ιταλία, Γαλλία, Ισπανία και θα ολοκληρωθεί στην Πορτογαλία. Κατά τη διάρκεια αυτού του μοναδικού ταξιδιού θα πραγματοποιηθεί πλήθος εκδηλώσεων με συμμετοχή πολλών οπαδών της Abarth.

Υπενθυμίζουμε ότι το 695 70° Anniversario τροφοδοτείται από turbo βενζινοκινητήρα 1.4 λίτρων, ο οποίος παράγει 180 ίππους και 250 Nm ροπής. Επιτρέπει επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα εντός 6,7 δευτ. και μέγιστη ταχύτητα 225 χλμ./ώρα.

Σημείο αναφοράς πάνω του αποτελεί η πίσω αεροτομή οροφής, η οποία ρυθμίζεται χειροκίνητα σε δώδεκα διαφορετικές θέσεις από 0 έως 60 μοίρες, ενώ σύμφωνα με την Abarth συμβάλει στην αεροδυναμική του οχήματος και στη σταθερότητα του σε υψηλότερες ταχύτητες.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Οι προσπάθειες της Ford να χτίσει για τους ανθρώπους ένα ισχυρό «τοίχος» προστασίας απέναντι στην πανδημία του Covid-19, συνεχίζονται με αμείωτους ρυθμούς.

Η σύγχρονη ιστορία της Bugatti ξεκίνησε με την EB110, την οποία οραματίστηκε ο νέος ιδιοκτήτης της, ο Ιταλός Ρομάνο Αρτιόλι, έχοντας στόχο να βάλει και πάλι σε τροχιά ανάπτυξης την εταιρεία.  

Η Williams δεν διανύει την καλύτερη περίοδο στην ιστορία της.

Δεν είναι μυστικό ότι αντιμετωπίζει οικονομικά προβλήματα που έχουν επηρεάσει την απόδοσή της, καθώς το 2019 όχι απλά ολοκλήρωσε τη σεζόν στην τελευταία θέση της βαθμολογίας, αλλά ήταν η χειρότερη ομάδα του πρωταθλήματος. 

Η λίστα των παραγγελιών άνοιξε στη χώρα μας και αν διαθέτετε από 52.250 ευρώ για το νέο Sportback ή από 52.350 ευρώ για το επίσης νέο A5 Coupe, μπορείτε να …γραφτείτε.

Τα αυτοκίνητα θα εισάγονται στη χώρα μας με μια μόνο επιλογή από πλευράς κινητήρα. 2λιτρο βενζίνης 190 ίππων…

Μία νέα παραλλαγή της G-Class ετοιμάζει η Carlex Design, η πολωνική εταιρεία από την οποία έχουμε δει πολλές ενδιαφέρουσες ιδέες, οι οποίες εστιάζονται κυρίως σε αλλαγές σε επίπεδο εμφάνισης, αλλά δεν περιορίζονται εκεί.

Υπάρχει άραγε καλύτερο κλίμα από αυτό της Ελλάδας για την Porsche 911 Carrera 4S Cabriolet, καθώς μπορεί να έχει σχεδόν όλες τις εποχές του χρόνου την υφασμάτινη οροφή της ανοιχτή.

Ένα από τα πιο εμβληματικά και ποθητά μοντέλα στην ιστορία της Mazda είναι αναμφισβήτητα το RX-7.

Ένας οδηγός στην πόλη Νοβάτο της Καλιφόρνια κατέγραψε χάρη σε κάμερα που είχε τοποθετήσει στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου του, τη στιγμή που μία οδηγός τον χτύπησε και επέλεξε να φύγει, χωρίς να αφήσει τα στοιχεία της.

Οι οίκοι στην Ευρώπη «ψάχνονται» στο θέμα της διαφοροποίησης, ενώ δεν είναι λίγοι που «παντρεύουν» το παρελθόν με σύγχρονες τεχνολογίες. 

Ένας τέτοιος οίκος είναι ο Lazareth που έφτιαξε ένα Mini Moke με καρδιά Maserati. 

Έαν έχεις κέφι όλα γίνονται. 

Ο Ζακ Μπράουν, επικεφαλής της ομάδας της McLaren στη Formula 1, θεωρεί ότι αυτή τη στιγμή το άθλημα βρίσκεται σε πολύ “εύθραυστη” κατάσταση, καθώς εκτός από τα έσοδά του, ίσως να απειλείται και η ίδια του η ύπαρξη.